Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at folk flest forelsker seg og får "crushes" mye hyppigere enn jeg gjør. Jeg har kun vært forelsket tre ganger i livet mitt. To av de var avstandsforelskelser. Jeg har ikke lett for å utvikle følelser for folk i det hele tatt, så når jeg først får følelser, så blir de veldig spesielle for meg. Er dette normalt?

Anonymkode: 92254...899

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mange ganger at jeg har ikke telt😅 Fra ei godt voksen dame

Anonymkode: bc36e...d13

• Liker 1
Skrevet

Synes det var lett å bli forelsket oftere fram til rundt slutten av studietiden. Da var man mer eksponert til nye mennesker, traff mange på kort tid og smått kjent. Etter ungdomstid og senere tidlig til midten av tyveårene (studietiden), tok det lengre tid og år før man traff noen man ble forelsket i. 

Anonymkode: 51d70...cb8

Skrevet

5-6 ganger innen jeg ble 18. Et par ganger i voksen alder. Nå må jeg bli kjent før den følelsen kommer, gjerne kysse først også. Som singel mann i fem år har jeg ikke rukket å bli godt nok kjent med noen i denne perioden til å oppleve det igjen.

Anonymkode: a7cf7...bd7

Skrevet

2 stk som ble kjæreste...og en hel del masse utenom...jeg var forelsket i en på ungdomsskolen i 3 år. En på videregående 1 år..og selfølgelig kjendiser he hr

Skrevet

Mange "hekter" I tidlig 20-årene, men ble ikke skikkelig forelsket før i midten av 20årene og har ikke opplevd den type forelskelse siden. Er i slutten av 20 årene nå. 

Anonymkode: 6f38d...cdd

Skrevet

Disse svarene får meg til å føle meg som en robot.

- TS

Skrevet

Det er mange som forelsker seg lett og i mange i løpet av livet, men helt ærlig så tror jeg ikke forelskelsene til de folka kan stikke så dypt. Jeg tror det er folk som er lett emosjonelt påvirkbar som lettere blir forelsket. Jeg håper jeg kan unngå å bli kjæreste med slike type folk. Hadde at vanskelighet med å stole på de i et forhold.

Skrevet

2 ulukkelege forelskingar, 1 lukkeleg, som viste seg å vere basert på løgn. Juhu. Null tiltru til mi eiga evna til å forelske meg i ein ok mann. Har hatt ein hekt til gift kollega ei stund, men er ikkje akkurat forelska. Og uansett bortkasta iom han er lukkeleg gift. Som sagt, ganske håplaus på det området. Sukk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er så mange ganger at jeg har ikke telt😅 Fra ei godt voksen dame

Anonymkode: bc36e...d13

Samme her 😂 Er over femti år og det er utallige ganger. 

Anonymkode: bfc52...e17

• Liker 1
Skrevet

Hater å være forelsket. 

Har iallefall vært forelsket 1 gang. Ikke orket jeg å spise og gikk jo bare rundt å vaste. Og følte at jeg ikke hadde kontroll. 

Gjør alt for å ikke bli forelsket, så har nok gått glipp av noen duganes menn. 

Anonymkode: 33fe0...818

• Liker 2
Skrevet

3-4 ganger. Ganske sikker på at den fra da jeg var 15, kun var hormoner 😅 

Er over 30 nå

Anonymkode: 457e4...133

Skrevet

Drøyt 20 ganger på 40 år (4-44). Ble veldig fort forelska da jeg var ung, ja, langt opp i 30-årene. Nåværende forhold tok tid. 

Anonymkode: 69c6e...a54

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Disse svarene får meg til å føle meg som en robot.

- TS

Du er normal, det er ikke fasit hva som er rett og galt. Noen forelsker seg fort og andre ikke. 

Anonymkode: 51d70...cb8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at folk flest forelsker seg og får "crushes" mye hyppigere enn jeg gjør. Jeg har kun vært forelsket tre ganger i livet mitt. To av de var avstandsforelskelser. Jeg har ikke lett for å utvikle følelser for folk i det hele tatt, så når jeg først får følelser, så blir de veldig spesielle for meg. Er dette normalt?

Det er noe som heter at man ikke kan styre sine følelser så hva gjør man hvis man plutselig får følelser for en fremmed og man er i et forhold jeg ville ha unngått vedkommende fordi man bør være realisk. Tror neppe at gresset er grønnere på den andre siden. 

Skrevet

Sånn absolutt hele liver, inkludert tulleforelskelse på barneskolen, har jeg bært forelsket 5 ganger. 2 ganger etter fyllte 18, er 34 år nå. 

Anonymkode: 73a82...401

Skrevet

Ja mange ganger gjennom livet og mange av de har vært gjensidig også. 

Men jeg hadde også en laaaang periode jeg ikke forelsket meg i det hele tatt. Følte meg så fæl og slem nesten som ikke klarte forelske meg og ta i mot kjærligheten fra andre. Husker en jeg datet et helt år, verdens snilleste men jeg klarte ikke føle noe. Husker jeg var så sint på meg selv for ham var verdens mest tålmodige menneske ❤️

Skru frem noen år og et par år i terapi for å komme i kontakt med følelser igjen og vips forelsket igjen 🤭noe jeg på et tidspunkt tenkte var over for meg. Var faktisk usikker på seksualiteten min en stund pga dette og datet litt damer og for å se om jeg ble på skrudd igjen der. 

Tror dette er utrolig individuelt men også varierer gjennom livet 👍

Skrevet

Mange ganger, orker ikke telle, er tross alt snart 40 år 😅 

Men noen ganger har det vært betatt, ikke forelsket. Da skal det lite til for at de rosa brillene forsvinner som dugg for solen.

Kjæresten min (som jeg håper blir min ektemann etterhvert) er noen år eldre enn meg, og har ikke lett for å forelske seg ifølge han selv. Jeg er nok den første kvinnen han har elsket. Forelsket har han kanskje vært én gang tidligere i en ungdomskjæreste.

Anonymkode: 71be2...b33

Skrevet

Utallige ganger, de oppstår like fort som de går i dvale! 

Skrevet

Jeg blir ganske lett betatt, men så langt som forelsket? Kanskje en 3-4 ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...