AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Kjører ikke bil og ønsker å ta buss fra Bergen sentrum til Arnatveitveien i Arna. Er det mulig? Anonymkode: b2de1...aae
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Ta toget til Arna og deretter buss 90 i retning Nestun. Deg enkleste er egentlig å laste ned appen Skyss Reise og skrive inn hvor du skal reise til og fra. Da får du opp flere alternativ. Anonymkode: 243b6...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ta toget til Arna og deretter buss 90 i retning Nestun. Deg enkleste er egentlig å laste ned appen Skyss Reise og skrive inn hvor du skal reise til og fra. Da får du opp flere alternativ. Anonymkode: 243b6...5ec Retning Nesttun? Jeg skal jo ta bussen fra Arna stasjon og til Arnatveitveien. Når jeg skal hjem igjen hopper jeg bare på 90 bussen som kjører til Nesttun? Ts Anonymkode: b2de1...aae
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Ville tatt bybanen til Nesttun og tatt 90 bussen til Arna. Anonymkode: 7b4a0...ac2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Retning Nesttun? Jeg skal jo ta bussen fra Arna stasjon og til Arnatveitveien. Når jeg skal hjem igjen hopper jeg bare på 90 bussen som kjører til Nesttun? Ts Anonymkode: b2de1...aae Ja, du tar buss 90 frå Arna stasjon og går av på det 5te stoppet, som heiter Arnatveit. Anonymkode: 4c99b...4fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå