Seroxat Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar (endret) Jeg kutta ut Seroxat forrige mandag. Det tar visstnok 5 dager før Seroxat er ute av kroppen. Men i og med at antidepressiva virker inn på hodet så tar det vel en viss tid før hodet ( humør, tanker, følelser m.m.) og kroppen har stabilisert seg etter bruk av denne medisinen. Noen som har erfaringer med dette? Jeg setter veldig pris på tilbakemeldinger da jeg savner "mitt gamle jeg". Jeg har også heftige seponeringssymptomer; uro, mareritt, søvnproblemer og svetting om natta. Endret 31. januar av Seroxat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #2 Del Skrevet 1. februar Seroxat skrev (16 timer siden): Jeg kutta ut Seroxat forrige mandag. Det tar visstnok 5 dager før Seroxat er ute av kroppen. Men i og med at antidepressiva virker inn på hodet så tar det vel en viss tid før hodet ( humør, tanker, følelser m.m.) og kroppen har stabilisert seg etter bruk av denne medisinen. Noen som har erfaringer med dette? Jeg setter veldig pris på tilbakemeldinger da jeg savner "mitt gamle jeg". Jeg har også heftige seponeringssymptomer; uro, mareritt, søvnproblemer og svetting om natta. Pluss at jeg må ta 6 mg Melatonin pluss to Sedix om kvelden for i det hele tatt å få sove. Blir derfor veldig trøtt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Følger denne. Har dessverre ikke svar da jeg seponerer en AD selv nå. Aner imidlertid ikke hva som var bivirknknher, hva som er opprinnelig tilstand og hva som skyldes seponering 😝 men savner meg selv Anonymkode: 7fd6b...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar Hadde du noen andre bivirkninger enn økt uro? Anonymkode: 7fd6b...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Følger denne. Har dessverre ikke svar da jeg seponerer en AD selv nå. Aner imidlertid ikke hva som var bivirknknher, hva som er opprinnelig tilstand og hva som skyldes seponering 😝 men savner meg selv Anonymkode: 7fd6b...a9e Lykke til med seponering ❤️ Jeg forstår deg veldig godt i forhold til å savne seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #6 Del Skrevet 1. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde du noen andre bivirkninger enn Søvnproblemer. Svetta også noe helt sinnsykt på natta, men det har heldigvis gitt seg nå. Så jeg håper at søvnproblemene og uroen også gir seg snart. Jeg tar 1/4 Quetapin på kvelden også for å få sove, men jeg har veldig lyst til å kutte ut den også nå. Blir trøtt og zoombie på dagtid selv av 1/4 Quetapin. Endret 1. februar av Seroxat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #7 Del Skrevet 1. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Følger denne. Har dessverre ikke svar da jeg seponerer en AD selv nå. Aner imidlertid ikke hva som var bivirknknher, hva som er opprinnelig tilstand og hva som skyldes seponering 😝 men savner meg selv Anonymkode: 7fd6b...a9e Hvilken AD seponerer du? Opplever du bivirkninger under seponering? Jeg har seponert Seroxat har forstått den er en av de verste å seponere p.g.a kort halvveringstid. Det merkes for å si det sånn. Endret 1. februar av Seroxat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Seroxat skrev (1 time siden): Lykke til med seponering ❤️ Jeg forstår deg veldig godt i forhold til å savne seg selv. Føler du deg ikke som deg selv? det er hovedproblemet mitt, pluss dårlig hukommelse. Og ekstrem uro. Men vet ikke hva /om det skyldes medisin. Er remeron Anonymkode: 7fd6b...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Føler du deg ikke som deg selv? det er hovedproblemet mitt, pluss dårlig hukommelse. Og ekstrem uro. Men vet ikke hva /om det skyldes medisin. Er remeron Anonymkode: 7fd6b...a9e Å ikke føle seg som seg selv er vel et angstsymptom og det passer jo bra med det du skriver om dårlig hukommelse og ekstrem uro også. Tenker det kommer av angst. Ønsker deg lykke til med nedtrappingen og at du snart får det litt bedre. ❤️ Anonymkode: 2cd79...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #10 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler du deg ikke som deg selv? det er hovedproblemet mitt, pluss dårlig hukommelse. Og ekstrem uro. Men vet ikke hva /om det skyldes medisin. Er remeron Anonymkode: 7fd6b...a9e Føler at Seroxaten har gjort meg flat i humøret og tatt fra meg følelsen av glede. Savner å kunne kjenne på følelser igjen og håper at det vil komme tilbake igjen. Ekstrem uro er veldig ille. Har du kommet langt i seponeringen? Ønsker deg lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Del Skrevet 1. februar Seroxat skrev (9 minutter siden): Føler at Seroxaten har gjort meg flat i humøret og tatt fra meg følelsen av glede. Savner å kunne kjenne på følelser igjen og håper at det vil komme tilbake igjen. Ekstrem uro er veldig ille. Har du kommet langt i seponeringen? Ønsker deg lykke til❤️ Første dagen. Merker ingen bedring 😩 så alt jeg kjenner skyldes sikkert ikke medisinen likevel Anonymkode: 7fd6b...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #12 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Første dagen. Merker ingen bedring 😩 så alt jeg kjenner skyldes sikkert ikke medisinen likevel Anonymkode: 7fd6b...a9e Vanskelig å si om det skyldes seponering eller ikke.. Uansett ikke noe godt. Ønsker deg lykke til med seponering ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #13 Del Skrevet 1. februar (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde du noen andre bivirkninger enn økt uro? Anonymkode: 7fd6b...a9e Ja, søvnproblemer og mareritt hver natt. Jeg hadde også ekstrem nattesvette inntil for ett par dager siden. Jeg håper også at disse seponeringssymptomene gir seg snart🙏🙏 Endret 1. februar av Seroxat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 1. februar Forfatter #14 Del Skrevet 1. februar Jeg kommer aldri til å begynne på antidepressiva igjen. Jeg går til psykolog nå for å komme meg gjennom seponeringssymptomene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroxat Skrevet 11. februar Forfatter #15 Del Skrevet 11. februar Seroxat skrev (På 1.2.2024 den 10.41): Hvilken AD seponerer du? Opplever du bivirkninger under seponering? Jeg har seponert Seroxat har forstått den er en av de verste å seponere p.g.a kort halvveringstid. Det merkes for å si det sånn. Seroxat. Jeg føler virkelig med deg❤️ Masse lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå