AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Del Skrevet 31. januar 2024 Orker ikke den ræva kundeservicen i banken jeg har nå. Hvilken bank har du og er du fornøyd med svarene du får når du spør om noe osv? Får du tips og veiledning uten å måtte finne ut alt selv? Vi er 2 pers som skal bytte hovedbank og flytte over huslån og billån. Må jeg virkelig bruke timevis på å ringe til "alle" bankene å oppgi all informasjon om oss til alle? Anonymkode: 1e4a3...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Del Skrevet 31. januar 2024 Føler denne.. Anonymkode: 060da...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Del Skrevet 31. januar 2024 Hva trenger man å spørre en bank om egentlig? Alt står jo på nett. Anonymkode: d0635...ff0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg har vel ikke hatt kontakt med banken siden jeg søkte om rammelån for 20 år siden, så liten erfaring med bankservice. Jeg ville startet.med lånet. Her.må du kontakte de bankene som er aktuelle, og få tilbud. Banken du tar opp lån i, vil vanligvis kreve at du også har en bankkonto der. Vil du ha lønn inn på denne kontoen, gir du beskjed til arbeidsgiver. Deretter er det bare å ta ting trinnvis. Flytte over faste oppdrag, og avslutte konti. Anonymkode: 6af61...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Del Skrevet 31. januar 2024 Gode tips i denne tråden: Anonymkode: 40ed5...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Del Skrevet 1. februar 2024 Dere må ikke ringe nei. Jeg sendte inn søknad om finansieringsbevis til aktuelle banker. Derfra vurderte jeg tilbudene jeg fikk, og tok videre kontakt med to banker for å forhandle. Men foruten om spørsmål rundt refinansiering og mellomfinansiering av boliglån, og renteforhandlinger så har jeg ikke hatt behov for å kontakte kundeservice i banken på 11-12 år. Og den gangen, samt i forbindelse med første boliglån, så var jeg svært fornøyd med servicen jeg fikk i Nordea. Anonymkode: aaf85...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Del Skrevet 1. februar 2024 Vurder Bulder, men de har kun mobilbank - ikke nettbank. Men god rente på boliglån. Anonymkode: 69d7b...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå