AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Noen som har erfaring med flyplassen i Helsinki (HEL)? Kommer dit fra Norge og skal fly ut av Schengen. Er den stor og vanskelig å manøvrere? Tror jeg har to timer til neste fly Anonymkode: db906...0bc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Liten og effektiv flyplass, så du har god tid. Anonymkode: 1c3f9...752 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har erfaring med flyplassen i Helsinki (HEL)? Kommer dit fra Norge og skal fly ut av Schengen. Er den stor og vanskelig å manøvrere? Tror jeg har to timer til neste fly Anonymkode: db906...0bc 2 timer burde være evig lenge nok uansett hvilken flyplass.. kanskje med unntak av noen flyplasser i Asia på de værste tidene.. Anonymkode: 16b8a...e6a
Gjest Goldenretriever Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 2 timer går helt fint! Jeg har løpt mer eller mindre fra ende til ende (inkludert en automatisk passkontroll) på 10 minutter fra fly til fly.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 Den er fin og lett å navigere, og to timer er rikelig! God tur! Anonymkode: dfc4e...aeb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Enkel og grei flyplass,null stress! Anonymkode: 654a6...3d7
DrueSmoothie Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Helsinki Vantaa er veldig lett å finne frem på Godt skiltet, og ikke alt for stor flyplass. Alle gatene som går til områder utenfor Schengen ligger på samme ende av terminalen, så man må igjennom passkontrollen som naturlig dukker opp underveis, så man slipper å lete etter den Vi brukte 16 min sist fra Oslo flyet som kom helt i ene enden, igjennom passkontrollen og til gaten hvor Bangkokflighten gikk ut, som var nesten helt i andre enden igjen. Det var uten stress OG med en kjapp tissepause Goood tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå