Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 19 dpo og fikk i går veldig sterk cb plus (nederste bilde). Føler streken har blitt svakere i dag egentlig. (Øverste bilde). Vanlig med fargeforskjeller fra dag til dag, eller burde jeg være bekymret? Takk for svarNotes_240131_154534_9df.thumb.jpg.a87ed59456a09b548c9e6e34b64f17dc.jpg20240131_154452.thumb.jpg.e3ff05ed307db5f0d48b9c8cf9fd7f24.jpg

Anonymkode: 30d20...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de ser kliss like ut. Bruk samletråden.

Anonymkode: e2df0...10b

Skrevet

Det er vanlig. Kommer jo an på hvor konsentrert urinen er

Anonymkode: 1eac7...bfc

Skrevet

De ser identiske ut. 

Hvorfor tester du på nytt når du allerede har fått positiv test? Du trenger bare ta én test. 

Anonymkode: 67137...e94

Skrevet

De testene er designet for å gi et ja/nei svar på spørsmålet "er jeg gravid". Begge viser samme, utvetydige resultat. Styrken på streken vil variere med mengde fargestoff i testen, konsentrasjon på urin osv, det gir ikke mening å sammenligne som du holder på med. Per nå er du gravid, prøv å senke skuldrene ❤ og slutt å teste! 

Anonymkode: 15cbe...010

Skrevet

Derfor man ikke skal teste seg på den måten for det lager så unødvendig bekymringer. Er du usikker så be om en blodprøve der dem ser stigningen en og tolke disse testene.

Anonymkode: 40a91...f45

Skrevet

1 ) disse testene er dårlige - tester med blått blekk er ustabile. De med rødt blekk er bedre. 

2 ) dette er helt vanlig. Hcg stiger ikke hver dag. 

3 ) man har ulik mengde hcg i urinen basert på væskeinntak og tid på døgnet. 

4 ) Graviditetstester er IKKE ment til å vurdere stigning i hcg da ulike batcher av samme merke eller ulike merker kan ha ulik mengde fargestoff.. 

Anonymkode: 2e17e...cc8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tok digital test med ukesindikator. Husker ikke når, men jeg fikk etterhvert 3+ på den. Begynte å blø, og dagen etter var testen 2-3 uker. Ble helt knust, såklart. Viste seg likevel at alt var fint, så lærte da at de testene overhodet bør brukes til å måle Hcg. Er du usikker, ta heller blodprøve hos legen ❤️ 

Anonymkode: e89e2...8b2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...