AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Hei. Jeg er 19 dpo og fikk i går veldig sterk cb plus (nederste bilde). Føler streken har blitt svakere i dag egentlig. (Øverste bilde). Vanlig med fargeforskjeller fra dag til dag, eller burde jeg være bekymret? Takk for svar Anonymkode: 30d20...b89
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Syns de ser kliss like ut. Bruk samletråden. Anonymkode: e2df0...10b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Det er vanlig. Kommer jo an på hvor konsentrert urinen er Anonymkode: 1eac7...bfc
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 De ser identiske ut. Hvorfor tester du på nytt når du allerede har fått positiv test? Du trenger bare ta én test. Anonymkode: 67137...e94
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 De testene er designet for å gi et ja/nei svar på spørsmålet "er jeg gravid". Begge viser samme, utvetydige resultat. Styrken på streken vil variere med mengde fargestoff i testen, konsentrasjon på urin osv, det gir ikke mening å sammenligne som du holder på med. Per nå er du gravid, prøv å senke skuldrene ❤ og slutt å teste! Anonymkode: 15cbe...010
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Derfor man ikke skal teste seg på den måten for det lager så unødvendig bekymringer. Er du usikker så be om en blodprøve der dem ser stigningen en og tolke disse testene. Anonymkode: 40a91...f45
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 1 ) disse testene er dårlige - tester med blått blekk er ustabile. De med rødt blekk er bedre. 2 ) dette er helt vanlig. Hcg stiger ikke hver dag. 3 ) man har ulik mengde hcg i urinen basert på væskeinntak og tid på døgnet. 4 ) Graviditetstester er IKKE ment til å vurdere stigning i hcg da ulike batcher av samme merke eller ulike merker kan ha ulik mengde fargestoff.. Anonymkode: 2e17e...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 Jeg tok digital test med ukesindikator. Husker ikke når, men jeg fikk etterhvert 3+ på den. Begynte å blø, og dagen etter var testen 2-3 uker. Ble helt knust, såklart. Viste seg likevel at alt var fint, så lærte da at de testene overhodet bør brukes til å måle Hcg. Er du usikker, ta heller blodprøve hos legen ❤️ Anonymkode: e89e2...8b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå