AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 med din vagina ? Holder på å trene opp vagina igjen, og lurer veldig på hvor godt i gang jeg er. Jeg får også til å suge inn dildoen min, feks. Men, jeg kjenner at jeg ikke er tilbake til der jeg var før, når jeg var yngere. Anonymkode: f5e73...ed5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Ja trent veldig. Bruker vaginaen som sugerør nå Anonymkode: 11407...cee 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Luft er vanskelig, men milkshake funker! Anonymkode: eaa33...317 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 Så «løst» er det ikke der nede heldigvis 😅 Mannen dytter inn luft i doggy av og til Anonymkode: 783db...fec 1
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): med din vagina ? Holder på å trene opp vagina igjen, og lurer veldig på hvor godt i gang jeg er. Jeg får også til å suge inn dildoen min, feks. Men, jeg kjenner at jeg ikke er tilbake til der jeg var før, når jeg var yngere. Anonymkode: f5e73...ed5 Hvis du strammer musklene lenge minker du volumet i vaginaen, det dannes det undertrykk(vakuum). Og når du slipper stramingen, øker volumet i vaginaen til det normale igjen.. så det går å trekke inn luft. Og at dildoen suges inn, skjer jo når du strammer.. Det er jo det som er så fantastisk for menn å kjenne på, når sterke muskler kniper i PIV🥰 Har faktisk opplevd at sterke muskler dyttet ut pikken.. men det skjedde når hun hostet gjentatte ganger😅 Smart av deg å trene med knipeøvelser, det er jo så mange andre fordeler med det😉 Endret 31. januar 2024 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Så «løst» er det ikke der nede heldigvis 😅 Mannen dytter inn luft i doggy av og til Anonymkode: 783db...fec Ja, altså, hehe.. Man, må aktivere muskler og finne taki riktig musklatur, så det handler ikke om "løshet". Får du sugd inn en kuk eller dildo med din vagina ? Luft er nok enklere enn de to andre, men aner ikke hva som er vanlig for folk flest. Har heller ikke en mann, og spørre nå Anonymkode: f5e73...ed5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Luft er vanskelig, men milkshake funker! Anonymkode: eaa33...317 Hehe.. Jeg får til vann da. I badekaret (ikke at jeg gjør det ofte). Tror du det går med sugerør til slutt ? suge opp en kopp med milkshake, haha Anonymkode: f5e73...ed5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 Bamseklemmer skrev (12 minutter siden): Hvis du strammer musklene lenge minker du volumet i vaginaen, det dannes det undertrykk(vakuum). Og når du slipper stramingen, øker volumet i vaginaen til det normale igjen.. så det går å trekke inn luft. Og at dildoen suges inn, skjer jo når du strammer.. Det er jo det som er så fantastisk for menn å kjenne på, når sterke muskler kniper i PIV🥰 Har faktisk opplevd at sterke muskler dyttet ut pikken.. men det skjedde når hun hostet gjentatte ganger😅 Smart av deg å trene med knipeøvelser, det er jo så mange andre fordeler med det😉 Ikke helt slik man gjør det. det er noen forskjellige teknikker, jeg ikke får til å forklare. Men, jeg skivser vagina inn fra sidene, altså I I og ikke - kniping horisinalt som vanlig knipeøvelser er. Jeg kan også dytte dildo, og luft ut igjen såklart. Men, er ikke dette vanlig og få til ? Anonymkode: f5e73...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 Nei den er helt lukket når det ikke er noe inni der. Umulig å åpne «av seg selv». Med mindre noe presses inn. På samme måte som jeg ikke klarer å suge inn luft med rumpehullet, det åpnes kun når noe presses inn/ ut Anonymkode: fe67b...207 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 Jeg har for øvrig problemer med at jeg er veldig trang Anonymkode: fe67b...207 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ikke helt slik man gjør det. det er noen forskjellige teknikker, jeg ikke får til å forklare. Men, jeg skivser vagina inn fra sidene, altså I I og ikke - kniping horisinalt som vanlig knipeøvelser er. Jeg kan også dytte dildo, og luft ut igjen såklart. Men, er ikke dette vanlig og få til ? Anonymkode: f5e73...ed5 På hvilken måte mener du vanlige knipeøvelser er horisontale? Anonymkode: faaae...a7a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #12 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På hvilken måte mener du vanlige knipeøvelser er horisontale? Anonymkode: faaae...a7a Jeg kniper de inn på siden og trekker opp. Så kanskje feil å si horisontale, (men det er slik jeg ser det for meg i hodet mitt. ) Anonymkode: f5e73...ed5
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2024 #13 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke helt slik man gjør det. det er noen forskjellige teknikker, jeg ikke får til å forklare. Men, jeg skivser vagina inn fra sidene, altså I I og ikke - kniping horisinalt som vanlig knipeøvelser er. Jeg kan også dytte dildo, og luft ut igjen såklart. Men, er ikke dette vanlig og få til ? Anonymkode: f5e73...ed5 Det er nok forskjellige teknikker ja.. og jeg tror du er flink til å kjenne etter, har god kontroll og motorikk.. Ok, så du "skviser" fra åpningen og innover da? og det kan også gjøre den andre veien? Jo, jeg tror deg.. jeg har jo selv drevet med knipeøvelser i over 8 år, og noen ganger løfter jeg våte hånduker med han. Skvising er jo litt annerledes som du skriver, og kanskje lettere å forstå når man ser noen rulle med magen😜 Jeg har sett et filmklipp der en kvinne skøt ut 3 minibananer.. hun "spyttet" de ut på en måte😆
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #14 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har for øvrig problemer med at jeg er veldig trang Anonymkode: fe67b...207 Ja, det forstår jeg. For det du snakker om, høres jo ikke veldig vanlig ut. Anonymkode: f5e73...ed5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #15 Skrevet 31. januar 2024 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Det er nok forskjellige teknikker ja.. og jeg tror du er flink til å kjenne etter, har god kontroll og motorikk.. Ok, så du "skviser" fra åpningen og innover da? og det kan også gjøre den andre veien? Jo, jeg tror deg.. jeg har jo selv drevet med knipeøvelser i over 8 år, og noen ganger løfter jeg våte hånduker med han. Skvising er jo litt annerledes som du skriver, og kanskje lettere å forstå når man ser noen rulle med magen😜 Jeg har sett et filmklipp der en kvinne skøt ut 3 minibananer.. hun "spyttet" de ut på en måte😆 Det tror jeg, jeg også skal kunne klare nå. For å suge inn en dildo, f.eks. Så skviser jeg inn fra sidene,og trekker på toppen, samt at jeg slapper av, og slipper den inn, og samme prosses igjen. Når jeg suger inn luft/vann, så gjør jeg denne skvisingen på siden, samt trekker på toppen, men da gjør jeg det med full kraft. Anonymkode: f5e73...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #16 Skrevet 31. januar 2024 Det var jeg som spurte om kegal baller for litt siden. (Du svarte der også). Jeg, har alltid vært veldig sterk og viste ikke at slike ting ikke var normalt, det var noe jeg å ei venninne av meg gjorde på b.skolen. ikke dildoer, men luft og vann.. Uansett i den forrige tråden, så snakket hun ene om pompir, så jeg har lest og undersøkt litt i etterkant, og de øvelsene etc, er noe jeg alltid har kunnet bare, helt "naturlig". Jeg må riktig nok stramme opp igjen, etter fødsel etc. Men, jeg merker nå at det går veldig raskt, og nå har jeg jo fått et språk på det jeg tenkte var nok så normalt også. Anonymkode: f5e73...ed5 1
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2024 #17 Skrevet 31. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det tror jeg, jeg også skal kunne klare nå. For å suge inn en dildo, f.eks. Så skviser jeg inn fra sidene,og trekker på toppen, samt at jeg slapper av, og slipper den inn, og samme prosses igjen. Når jeg suger inn luft/vann, så gjør jeg denne skvisingen på siden, samt trekker på toppen, men da gjør jeg det med full kraft. Anonymkode: f5e73...ed5 Det er jo en fin måte å onanere på, uten bruk av hendene.. Har du noen gang fått orgasme av det? Jeg har, men da må jeg i tillegg ha opphissende fantasier😜Knipeøvelser er jo også superdeilig å kjenne på den harde ereksjonen.. det blir iallefall vått nok av den skvisingen.. Å du.. så det var du ja😜Du gjør iallefall en god gjening for sexlivet ditt💙 Endret 31. januar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #18 Skrevet 31. januar 2024 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Det er jo en fin måte å onanere på, uten bruk av hendene.. Har du noen gang fått orgasme av det? Jeg har, men da må jeg i tillegg ha opphissende fantasier😜Knipeøvelser er jo også superdeilig å kjenne på den harde ereksjonen.. det blir iallefall vått nok av den skvisingen.. Å du.. så det var du ja😜Du gjør iallefall en god gjening for sexlivet ditt💙 Jeg skal øve meg opp til det. Grunnen til at alt dette har vært helt naturlig for meg, tidliger er fordi at jeg aktiverte musklene mine så mye når jeg onanerte, samt at jeg tydligvis har hatt som hobby, å gjøre knipeøvelser, jeg startet på b.skolen, men da satte jeg å så ut vinduet, og bare strammet her og der, skviste etc... Men, nå som jeg blir nødt til å jobbe med dette etter fødsel, og fått et språk. Skal jeg klare alle sånne ting! haha.. Anonymkode: f5e73...ed5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #19 Skrevet 31. januar 2024 Jeg kan suge inn en dildo, men ikke luft eller vann uten å først lage en åpning med en finger. Veggene der inne går jo helt inntil hverandre hvis jeg prøver å lage vakuum? Men et sugerør kunne sikkert funket, det har jeg ikke prøvd 😂 Anonymkode: a0092...22e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #20 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan suge inn en dildo, men ikke luft eller vann uten å først lage en åpning med en finger. Veggene der inne går jo helt inntil hverandre hvis jeg prøver å lage vakuum? Men et sugerør kunne sikkert funket, det har jeg ikke prøvd 😂 Anonymkode: a0092...22e Det er tyngere å suge inn luft enn en dildo. Jeg går ikke rundt med et åpent hull på en måte, men nei vaginaen min er ikke som en anus nei😂 prøv med et sugerør ? heheh Anonymkode: f5e73...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå