AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Hei. Min gode venninne går for tiden gjennom en hard skilsmisse. Hun og mannen var vært gift i flere år, og det var han som forlot henne til hennes store overrasklese. Jeg har full forståelse for hvor trist dette er for henne, og prøver mitt beste for å være der for henne. Desverre så har det ikke gått så bra. Jeg har selv vært gjennom et ødelagt samboerskap så jeg har prøvd å fortelle hva som hjalp for meg. Har feks foreslått psykolog, og andre hjelpemidler som å gå seg turer. Desverre har hun tatt mye i verste mening og blitt lett sint på meg. Hvordan kan jeg være der for henne på en bedre måte? Anonymkode: a6402...c9f
Eplejuice123 Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Dere trenger begge 2 å finne på noe fint sammen! Ho har det nok så vondt at å prate om psykolog og div ikke har noe for seg. Kanskje på et senere stadie? Ta dere en jentetur
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Har hun bedt om råd og tips? Om ikke, er det helt feil å komme med slikt, selv om det er ment i beste mening. Kanskje hun bare trenger å få blåse ut, klage og kjefte, og alt hun trenger fra deg er at du bare lytter? Og det som var rett for deg, og hjalp deg, trenger ikke å være det rette for henne. Spør henne hva hun trenger. Anonymkode: d719f...9f6 2
Tulling Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Snakk om noe annet, finn på noe annet. Beste måte å hjelpe henne videre. Ikke sikkert hun trenger psykolog, kanskje hun ganske enkelt trenger en venn sånn at livet går videre. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Enig med de som sier at Finn på noe kjekt. Og ikke gi råd uten at hun har spurt om det. Av og til er det best p si minst mulig og bare være der. Inviter på tur. Anonymkode: c5834...a8b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei. Min gode venninne går for tiden gjennom en hard skilsmisse. Hun og mannen var vært gift i flere år, og det var han som forlot henne til hennes store overrasklese. Jeg har full forståelse for hvor trist dette er for henne, og prøver mitt beste for å være der for henne. Desverre så har det ikke gått så bra. Jeg har selv vært gjennom et ødelagt samboerskap så jeg har prøvd å fortelle hva som hjalp for meg. Har feks foreslått psykolog, og andre hjelpemidler som å gå seg turer. Desverre har hun tatt mye i verste mening og blitt lett sint på meg. Hvordan kan jeg være der for henne på en bedre måte? Anonymkode: a6402...c9f Ikke gi henne råd om hun ikke ber om det. Bare la henne snakke å gi henne forståelse Anonymkode: 31560...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå