AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Jeg har møtt en mann en gang og det var superhyggelig. Vi snakket i flere timer. Etterpå fikk jeg melding om at det var hyggelig. Etter det har jeg typ ikke hørt noe, før jeg selv sendte melding en måned etter og spurte om han vil møtes neste gang han er i nærområdet(han bor ikke her). Følte at responsen var litt laber og fikk kun svar: «klart det», men ikke noen spørsmål om når og hvor osv. Han skulle visst hit i helgen. Føler nå at ballen er på hans side. Magefølelsen sier «han er ikke interessert». Burde jeg slette han og bli ferdig med det? Anonymkode: f6b79...ab0
imagineme Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Da sletter du han og blir ferdig med det. Gå videre til neste. Hvis han er interessert, tar han kontakt. 4
jabx Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Du virker ikke veldig interessert du heller. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 jabx skrev (Akkurat nå): Du virker ikke veldig interessert du heller. Jeg er veldig interessert, men kanskje litt redd for avvisning. Anonymkode: f6b79...ab0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig interessert, men kanskje litt redd for avvisning. Anonymkode: f6b79...ab0 Har det noe å si? Det blir jo ingenting nå heller, siden du virker så uinteressert tilbake Anonymkode: 26f9e...423 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig interessert, men kanskje litt redd for avvisning. Anonymkode: f6b79...ab0 Djizzzezzz🤯 Anonymkode: 4f4ce...041 2
BobTheNoob Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 En måned uten at han har tatt kontakt eller initiativ?? Sorry. Da er han ikke interessert. Eller så må han være rekord - tafatt. Og det vil du ikke ha. 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det noe å si? Det blir jo ingenting nå heller, siden du virker så uinteressert tilbake Anonymkode: 26f9e...423 Jeg er jo interessert og spurte derfor om han vil møtes neste gang han er her! Anonymkode: f6b79...ab0
jabx Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er jo interessert og spurte derfor om han vil møtes neste gang han er her! Anonymkode: f6b79...ab0 ...etter en måned. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 jabx skrev (Akkurat nå): ...etter en måned. Ja, men han bor jo på andre siden av landet. Anonymkode: f6b79...ab0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 BobTheNoob skrev (6 minutter siden): En måned uten at han har tatt kontakt eller initiativ?? Sorry. Da er han ikke interessert. Eller så må han være rekord - tafatt. Og det vil du ikke ha. Så hva tenker du? Slette og bli ferdig med det? Anonymkode: f6b79...ab0 2
BobTheNoob Skrevet 31. januar 2024 #12 Skrevet 31. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Så hva tenker du? Slette og bli ferdig med det? Anonymkode: f6b79...ab0 Ja i grunnen. Men du må bestemme selv. Jeg er mann. Jeg ville forsøkt å holde kontakten. For en mann er det naturstridig å ta så lett på det. Det finnes chat, telefon, facetime.. En så avslappet adferd men si "klart det" til å møtes etter en mnd med stillhet rimer bare hvis han tenker det hadde vært kjekt med en enkel hookup. Hvis du synes det er greit, så er det jo bare å se hva som skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #13 Skrevet 31. januar 2024 BobTheNoob skrev (3 minutter siden): Ja i grunnen. Men du må bestemme selv. Jeg er mann. Jeg ville forsøkt å holde kontakten. For en mann er det naturstridig å ta så lett på det. Det finnes chat, telefon, facetime.. En så avslappet adferd men si "klart det" til å møtes etter en mnd med stillhet rimer bare hvis han tenker det hadde vært kjekt med en enkel hookup. Hvis du synes det er greit, så er det jo bare å se hva som skjer. Vi har skrevet mye og hatt kontakt av og på siden mars. Så møttes vi i januar, men ja.. labert etter det. Mye mulig han ikke likte utseendet mitt? Anonymkode: f6b79...ab0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #14 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har skrevet mye og hatt kontakt av og på siden mars. Så møttes vi i januar, men ja.. labert etter det. Mye mulig han ikke likte utseendet mitt? Anonymkode: f6b79...ab0 Dere har møttes en gang på ett år? Beklager, han er ikke interessert. Anonymkode: ab0ca...8ef 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #15 Skrevet 31. januar 2024 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har møtt en mann en gang og det var superhyggelig. Vi snakket i flere timer. Etterpå fikk jeg melding om at det var hyggelig. Etter det har jeg typ ikke hørt noe, før jeg selv sendte melding en måned etter og spurte om han vil møtes neste gang han er i nærområdet(han bor ikke her). Følte at responsen var litt laber og fikk kun svar: «klart det», men ikke noen spørsmål om når og hvor osv. Han skulle visst hit i helgen. Føler nå at ballen er på hans side. Magefølelsen sier «han er ikke interessert». Burde jeg slette han og bli ferdig med det? Anonymkode: f6b79...ab0 møtt han en gang, og tatt kontakt selv etter 1 mnd, dette er jo bare tåpelig. Hvorfor legger du så masse energi i ingenting Anonymkode: 0cde2...046 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #16 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har møttes en gang på ett år? Beklager, han er ikke interessert. Anonymkode: ab0ca...8ef Det har vært veldig mye i livet mitt. Sykdom, som har gjort slik jeg ikke kunne møtes før januar. Anonymkode: f6b79...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #17 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det har vært veldig mye i livet mitt. Sykdom, som har gjort slik jeg ikke kunne møtes før januar. Anonymkode: f6b79...ab0 Hvis han noen gang var interessert så mista han nok interessen i løpet av det året du ikke hadde tid til å møtes. Anonymkode: ab0ca...8ef 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå