Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2011 #61 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har sluttet å bruke Aluminiumklorid om natten fordi det svir slik at jeg ikke får sove. Men jeg har funnet ut at den funker nesten like bra om dagen. Jeg tar den på om morgenen og lar den tørke ordentlig inn før jeg tar på meg topp. Det virker helt fint og jeg har enda ikke opplevd å få merker på klærne. Det svir litt når jeg tar den på meg om dagen også, men da er jeg opptatt med så mye annet at jeg glemmer det. Det skal sies at effekten ikke er like god som når jeg påfører den om natten. Det er mulig det hadde vært bedre å ta den på tidlig på kvelden og vaske den av igjen før sengetid som "Svettingen" sier.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2011 #62 Skrevet 6. november 2011 Jeg har hatt svetteplager i noen år nå, og har kjøpt meg aluminiumsklorid, men jeg lurer på litt forskjellig. Funker det første gang du bruker det? Skal jeg bruke deodorant på dagen da? Hvor mye skal jeg ta på?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2011 #63 Skrevet 18. november 2011 etter å ha lest mange forskjellige tråder om dette, skal jeg endelig manne meg opp til å kjøpe det og prøve det ut! håper det funker
Orchideae Skrevet 18. november 2011 #64 Skrevet 18. november 2011 (endret) Jeg brukte dette før og svettet ingenting. Brukte ikke deodorant engang. Men etter en stund dabbet effekten av, ca et år. Påførte ca hver 4. Dag og sov med den, barberte meg under armene dagen etter påføring, du må ikke finne på å barbere deg rett før diverse den på. Sov i en tskjorte det ikke var farlig med. De jeg brukte "råtnet" under armene, så det er ganske sterkt. Endret 18. november 2011 av isodora
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2011 #65 Skrevet 19. november 2011 du MÅ være 100% tørr i armhula, ellers vil det svi. hvis du er veldig fuktig kan du få brannlignende sår, som svir godt. jeg har brukt produktet aktivt i 3 år. trenger bare påføre det 3 ganger i året nå. fantastisk produkt!
Gjest Line Skrevet 26. november 2011 #66 Skrevet 26. november 2011 hvis man leser bruksanvisningen ordentlig er ikke svie noe problem..... jeg kjøper det fra www.lauga25.no, der koster det halvparten av varianten på apoteket.
Gjest Line Skrevet 26. november 2011 #67 Skrevet 26. november 2011 hvis man leser bruksanvisningen ordentlig er ikke svie noe problem..... jeg kjøper det fra www.lauga25.no, der koster det halvparten av varianten på apoteket.
Gjest Turid Skrevet 17. september 2012 #68 Skrevet 17. september 2012 Jeg tror jeg har sagt dette før en gang, men jeg fatter ikke at dere tør å bruke denne type produkter. Denne roll-on'en inneholder store mengder aluminium, og aluminiumsforgiftning i kroppen settes i sterk sammenheng med Alzheimer!! Hilsen en som har fått merke aluminiumsforgiftning i kroppen selv... Hei! Jeg ble faktisk veldig svimmel og kvalm da jeg prøvde dette vidundermiddelet. I tillegg klødde det så veldig. Måtte ta allergimedisiner for å komme meg igjen.
Gjest Silje Skrevet 4. oktober 2012 #69 Skrevet 4. oktober 2012 http://www.aluminiumklorid.no Her får man all informasjon, og kan kjøpe det
Gjest Hanne Skrevet 21. november 2012 #70 Skrevet 21. november 2012 Jeg sier bare én ting. Aluminiumklorid er KONGE! Jeg kjøpte min på www.aluminiumklorid.no
Gjest Blomst83 Skrevet 24. november 2012 #71 Skrevet 24. november 2012 Bruker også AK.Og kjenner godt til den kløingen,men mitt tips er å kjøpe eurax og smøre på når man begynner å kjenne at det klør
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #74 Skrevet 23. juni 2013 Jeg svidde som en tulling når jeg brukte aluminiumsklorid, etter jeg bytta til Aco sin deo med rød skrukork, inneholder ak den også, har jeg ikke fått utslett i det hele tatt! Bruker denne som vanlig deo, konge! Anonymous poster hash: 0afe2...96f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå