Gå til innhold

Operasjon nyrestein.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Siden jeg ikke får noe særlig svar av lege før i morgen, og sykepleier ikke er helt sikker, spør jeg her. 

Hvor lang tid tok det fra operasjon til dere kunne dra hjem, ved fjerning av nyrestein?

Anonymkode: 9971d...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 dager, sku egentlig vert en dag til om jeg husket rett, men det var lille julafta og jeg ville heim. Men var høygravid da så vet ikke om det kan være derfor?!

• Liker 1
Skrevet
Nevaeh skrev (Akkurat nå):

1-2 dager, sku egentlig vert en dag til om jeg husket rett, men det var lille julafta og jeg ville heim. Men var høygravid da så vet ikke om det kan være derfor?!

Æsj, jeg har operasjon i morgen og flybillett hjem på fredag. Ikke lyst til å måtte bli over helgen i hvert fall.

Kan jo hende det hadde noe å si. Jeg får håpe det, for egen del. 

Skrevet

Gled deg til å våkne opp med kateter uten at noen har fortalt det til deg på forhånd. 
Jeg som mann vokner opp med ett rør ut av penis, aldri hatt sånt før, ble vettskremt å trodde noe hadde gått galt med hele utstyret..

Anonymkode: 17ca4...257

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gled deg til å våkne opp med kateter uten at noen har fortalt det til deg på forhånd. 
Jeg som mann vokner opp med ett rør ut av penis, aldri hatt sånt før, ble vettskremt å trodde noe hadde gått galt med hele utstyret..

Haha, jeg har fått beskjed om at man kan ende opp med kateter allerede 😅 De skal jo drive å røre oppi der, så syntes det ga hekt mening at kateter er en greie. 

Hvor lenge lå du etterpå?

Skrevet

Ingen som kan svare på hvor lenge man ligger? 😅

Skrevet

Det er noen år tilbake, men mener å huske at jeg ble operert dag en, og fikk dra hjem etter frokost dag tre.

Anonymkode: c5287...93d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 14.46):

Haha, jeg har fått beskjed om at man kan ende opp med kateter allerede 😅 De skal jo drive å røre oppi der, så syntes det ga hekt mening at kateter er en greie. 

Hvor lenge lå du etterpå?

To dager, men det var mest siden operasjonen var på en fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...