Gå til innhold

Hva gjør du med brukte klær du ikke vil ha mer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er steindyre plagg i god stand så prøver jeg å selge det. Hvis det er vanlige «fast fashion» plagg i god stand spør jeg først venner/familie om de vil ha, hvis ikke går de i fretex/røde kors container. Er plaggene i dårlig stand går de i søpla. :) 

Anonymkode: 10370...72c

• Liker 2
  • Nyttig 2

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kaster du, leverer du til Hm, Fretex, annen organisasjon, syr du om, selger?

Jeg skal kvitte meg med masse gamle klær. Er det noen vits i å prøve å selge det? 

Anonymkode: f3242...d5a

jeg gir de bort på finn.no da kommer de til noen som virkelig trenger det ❤️

Anonymkode: 65c58...acf

• Liker 1
  • Hjerte 1

Annonse

Har nettopp solgt gamle merkejeans på Tise, en del hos Kirppis og noe på Finn og Facebook. 
Det som hang igjen på Kirppis gikk i en container til inntekt for luftambulansen. Fretex og UFF og noe annet stod side om side. 

Dro vel inn en 4000 og fikk mye bedre plass i skapene! 

Anonymkode: cda62...0a8

• Liker 1

Vasker de, tørker de, legger de i pose og kaster inn i en sånn UFF-kontainer der jeg bor.

Jeg er ikke så nøye med sorteringen. Tenker at de som jobber med dette vet hva som skal kastes og ikke.

Jeg har også solgt en så å si ubrukt skjorte til Fretex, tror jeg fikk rundt 100, men to mer brukte/ihjælvaskede bukser ville de ikke kjøpe.

https://www.fretex.no/artikler/handle/kommisjonssalg/

Anonymkode: e78cc...ac7

Annonse
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

jeg gir de bort på finn.no da kommer de til noen som virkelig trenger det ❤️

Anonymkode: 65c58...acf

Akk for et nobelt menneske du er ♥️

Anonymkode: 071dd...a96

Jeg har stort sett levert i containere som står i kommunen. Usikker på hvilken organisasjoner det går til. 

Siste året har jeg gitt direkte til kommunen (de tar i mot i skranken på kommunehuset), det går til flyktninger. 

Jeg selger veldig lite, men jeg pleier å selge sportsutstyr som er fint brukt: langrennsutstyr, slalåm og sykler. 

Anonymkode: 058ef...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...