Gå til innhold

Vi-siblin , noen som har erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble anbefalt å prøve dette av lege, pga alltid oppblåst mage. Jeg har generelt dårlig tro på slike ting og ble ikke mer positiv da legen sa at det er ikke så sikkert det hjelper men prøv. Hele han utrykte med kroppsspråk og en tone som om han ikke hadde troen.

jeg vet ikke før jeg prøver selvfølgelig og skal det, men blir et ork når en ikke har trua. Så er det noen som har prøvd?

Anonymkode: 9f116...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg ble anbefalt å prøve dette av lege, pga alltid oppblåst mage. Jeg har generelt dårlig tro på slike ting og ble ikke mer positiv da legen sa at det er ikke så sikkert det hjelper men prøv. Hele han utrykte med kroppsspråk og en tone som om han ikke hadde troen.

jeg vet ikke før jeg prøver selvfølgelig og skal det, men blir et ork når en ikke har trua. Så er det noen som har prøvd?

Anonymkode: 9f116...15c

Gått på Vi-siblin og går nå på Lepicol som er noe av det samme. Jeg sliter mye og kronisk med mage, forstoppelse, oppblåst og vondt. Psyllium Husk frøskall  som disse inneholder hjelper både på diaré og forstoppelse.  Det gjør at jeg går regelmessig på do med mer normal avføring og magen kjennes generelt mer normal. For meg har det fungert veldig bra. Det er jo ett naturprodukt og ikke kjemisk fremstilt som andre avføringsmidler noe som i min bok er ett pluss. Man kan blande det i mat eller drikke blandet ut i væske. Viktig å drikke vann. 

Anonymkode: f02b0...938

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar det daglig, og har gjort det i mange år. Får det på blå resept, grunnet IBS. Går også på medisin (Constella). Jeg blander det alltid med litt Fun Light og vann, og drikker det med sugerør, siden det smaker noe ekkelt. 

Anonymkode: c51dd...d0b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tar det daglig, og har gjort det i mange år. Får det på blå resept, grunnet IBS. Går også på medisin (Constella). Jeg blander det alltid med litt Fun Light og vann, og drikker det med sugerør, siden det smaker noe ekkelt. 

Anonymkode: c51dd...d0b

Hvordan funker Constella for deg? Fått de utskrevet av lege men ikke startet på de ennå… 

Anonymkode: f02b0...938

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...