Gå til innhold

Single menn som vil ha intimitet med damer, men alltid blir avvist burde vurdere intime relasjoner med andre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hell med damer, så da jeg besøkte et homofilt utested forleden ble jeg overrasket. Ble sjekket opp av flere menn og gitt komplimenter på utseende osv, noe jeg aldri blir gitt andre steder. Senere på kvelden var det en som sa han ville suge meg, jeg takket nei, men i ettertid tenkte jeg bare skulle sagt føkk it og la han gjøre det. Tror anal sex blir for drøyt for meg, men å bli sugd, kline eller beføle burde være greit.

Så neste gang du er ute på byen kan du kanskje vurdere et homofilt utested. Folk er langt mer åpne og sosiale med hverandre der, ikke bare seksuelt.

Anonymkode: cc286...d4a

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne sugd han og tatt han i analen da👌

Anonymkode: c7759...8eb

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du kunne sugd han og tatt han i analen da👌

Jeg kunne latt han suge meg, men å ta menn i analen må jeg preppe meg mer mentalt på.

Skrevet

Grunnen til at du ble sjekket opp ofte, er jo nettopp det at MENN gjør det. De tar hva som helst. Veldig plagsomt. 

Men enig ellers, incels kan knulle hverandre

Anonymkode: c66e4...a5d

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kunne latt han suge meg, men å ta menn i analen må jeg preppe meg mer mentalt på.

Go for it💪

• Nyttig 2
Skrevet

Så det er sånn det føles å være dame på byen? Awesome! Selvtilliten min hadde vært høyere hvis jeg fikk slik oppmerksomhet hver gang jeg gikk på byen.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen til at du ble sjekket opp ofte, er jo nettopp det at MENN gjør det. De tar hva som helst. Veldig plagsomt. 

Snakker ikke om incels, men takk skal du ha. Jeg vil heller bli sjekket opp å gitt komplimenter enn å bli ignorert.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Heteroseksuelle vil ikke vurdere det, for en 100% heteroseksuell mann er det bare damer som gjelder 

Men, du treffer mye ellers. Pga 2 siste ekser hadde stort nettverk av homofile, så har jeg vært mye ute på byen og private fester hvor nesten alle er homofile, og ja, de er veldig direkte, mye mer enn kvinner, hver eneste gang kom det menn bort å sa jeg var kjekk og prøvde seg, oftest flere på en kveld, men de respekterte alltid et nei når jeg sa jeg likte kvinner.

Men bare hyggelig det å få kompliment, gjør ikke mer ut av det enn det. Hadde de vært ufine derimot, så hadde saken vært en annen 

Men den forskjellige dynamikken mellom menn, og mellom menn og kvinner er fascinerende å se, da begynner jeg lure om det er slik kvinner opplever, at menn er så oppående der også 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Må forresten berømme deg for å dytte menns selvtillit ned i grøften igjen mens jeg prøver å bygge den opp. Homofile utesteder er muligens beste plassen å gå med folk som deg rundt omkring : P

• Liker 3
Skrevet

Man kan da vel ikke skru om på om man er hetrofil, bifil eller homofil sånn uten videre?!
å vel være bedre å spare til en tur til asia.
Greit at man blir dømt nedom å hjem, men må vel likere enn å bli ufrivillig homofil?

Anonymkode: 4bc96...ed5

• Nyttig 1
Skrevet

Man kan da vel ikke skru om på om man er hetrofil, bifil eller homofil sånn uten videre?!
å vel være bedre å spare til en tur til asia.
Greit at man blir dømt nedom å hjem, men må vel likere enn å bli ufrivillig homofil?

Anonymkode: 4bc96...ed5

Ikke homofil, men lettere bifil. Bare forestill deg at det er en dame som suger deg og vær passelig full.

• Liker 2
Skrevet

Du får fortelle om dette inne på diskusjon.no da, det er flere menn der enn her.

Anonymkode: ec895...85f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Snakker ikke om incels, men takk skal du ha. Jeg vil heller bli sjekket opp å gitt komplimenter enn å bli ignorert.

Involuntary Celibate? 

Menn vil det. Kvinner vil ikke bli sjekket opp at uinteressante tilfeldige menn

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får fortelle om dette inne på diskusjon.no da, det er flere menn der enn her.

Anonymkode: ec895...85f

Med tanke på hvor lite aktivt det forumet er, så er det sikkert tilsvarende mange her.

Skrevet

Med tanke på hvor lite aktivt det forumet er, så er det sikkert tilsvarende mange her.

Man er ikke incel hvis man har sex.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Involuntary Celibate? 

https://snl.no/sølibat

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Involuntary Celibate? 

Det er vanskelig å vite på forhånd om de er uinteresnage for seg. Savner å bli sjekket opp som kvinne, er ikke på byen så vet ikke hvordan det hadde gått der. Men fylla sjekking er verre enn vanlig sjekking, så har ikke lyst å prøve det ut.

Anonymkode: 12855...dfd

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Involuntary Celibate? 

Sølibat er å leve uten seksuell aktivitet, hvis menn knuller hverandre er de ikke i sølibat, ergo er de da ikke incel.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Man skal ikke lete lenge på nett før man finner at mange seksuelt frustrerte menn kategoriserer seg som "bi-nysjerrige" nettopp fordi de så desperat ønsker sex og det jo er langt lettere for dem å få det hos andre menn. Det ar gjerne i mot en blowsjob, noen går også skrittet til analxex for å få utløp.

Anonymkode: 1cdfa...377

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Man skal ikke lete lenge på nett før man finner at mange seksuelt frustrerte menn kategoriserer seg som "bi-nysjerrige" nettopp fordi de så desperat ønsker sex og det jo er langt lettere for dem å få det hos andre menn. Det ar gjerne i mot en blowsjob, noen går også skrittet til analxex for å få utløp.

Anonymkode: 1cdfa...377

La oss håpe det blir langt mer bifile menn fremover, for deres egen lykke og frigjørelses del.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...