Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter er jeg har blitt min renselsen for 2 uker siden, så har jeg fått brun utflod har hatt mensen smerter i magen. Det er min 3-4 dag jeg får kun brun utflod får ikke mensen blødninger. Er det normalt før mensen ? Får ikke så mye brun utflod heller men har smerter i magen som mensen

Anonymkode: 9dfd7...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alvorlige smerter heller 

Skrevet

Første mensen var bare kjemperar. Jeg blør lite ellers, men jeg blødde så store mengder at jeg kunne ikke gå noen steder. Hvis jeg satt meg opp for å ta babyen om natta, blødde jeg gjennom alt. Det kan være det tar tid for kroppen og komme seg inn i vanlig syklus igjen. Hvis du blir bekymret, kan du snakke med legen. Har du vært på 6 ukers kontroll?

Anonymkode: aad1d...437

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Etter er jeg har blitt min renselsen for 2 uker siden, så har jeg fått brun utflod har hatt mensen smerter i magen. Det er min 3-4 dag jeg får kun brun utflod får ikke mensen blødninger. Er det normalt før mensen ? Får ikke så mye brun utflod heller men har smerter i magen som mensen

Om det er kort tid siden fødsel og du har magesmerter - kan du kanskje ha en infeksjon og at det ikke er mensen?

Anonymkode: 2c4db...eda

Skrevet

Har fått mensen i dag🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...