AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Etter er jeg har blitt min renselsen for 2 uker siden, så har jeg fått brun utflod har hatt mensen smerter i magen. Det er min 3-4 dag jeg får kun brun utflod får ikke mensen blødninger. Er det normalt før mensen ? Får ikke så mye brun utflod heller men har smerter i magen som mensen Anonymkode: 9dfd7...fd6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Ikke alvorlige smerter heller Anonymkode: 9dfd7...fd6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Første mensen var bare kjemperar. Jeg blør lite ellers, men jeg blødde så store mengder at jeg kunne ikke gå noen steder. Hvis jeg satt meg opp for å ta babyen om natta, blødde jeg gjennom alt. Det kan være det tar tid for kroppen og komme seg inn i vanlig syklus igjen. Hvis du blir bekymret, kan du snakke med legen. Har du vært på 6 ukers kontroll? Anonymkode: aad1d...437
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Etter er jeg har blitt min renselsen for 2 uker siden, så har jeg fått brun utflod har hatt mensen smerter i magen. Det er min 3-4 dag jeg får kun brun utflod får ikke mensen blødninger. Er det normalt før mensen ? Får ikke så mye brun utflod heller men har smerter i magen som mensen Anonymkode: 9dfd7...fd6 Om det er kort tid siden fødsel og du har magesmerter - kan du kanskje ha en infeksjon og at det ikke er mensen? Anonymkode: 2c4db...eda
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 Har fått mensen i dag🙈 Anonymkode: 9dfd7...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå