AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Jeg tok en abort i fjor. En abort som jeg selvsagt tok frivillig, men som jeg ikke var 100% enig i - fordi jeg aldri har stått i den situasjonen tidligere og syntes det var vanskelig å vite hva jeg gikk til. Jeg har alltid ønsket meg mange barn, og har allerede over det som er gjennomsnittlig. Mannen min syntes det var mer enn nok med de vi allerede har, mtp oppfølging, økonomi osv. Noe jeg ikke er uenig i. Det gikk greit da pillene ble tatt, selv om jeg tenkte mye. Men nå som det nærmer seg det som skulle vært termindato, så sliter jeg veldig…🥺 Er det noen her som har vært i lignende situasjon, som kan gi meg et lite håpe om at det blir bedre? Vær så snill og ikke kom med utsagn som omhandler det at vi burde vært mer påpasselig med prevensjon etc. Man skal stå ansvarlig for egne handlinger, jeg vet. Anonymkode: 01248...45f 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tok en abort i fjor. En abort som jeg selvsagt tok frivillig, men som jeg ikke var 100% enig i - fordi jeg aldri har stått i den situasjonen tidligere og syntes det var vanskelig å vite hva jeg gikk til. Jeg har alltid ønsket meg mange barn, og har allerede over det som er gjennomsnittlig. Mannen min syntes det var mer enn nok med de vi allerede har, mtp oppfølging, økonomi osv. Noe jeg ikke er uenig i. Det gikk greit da pillene ble tatt, selv om jeg tenkte mye. Men nå som det nærmer seg det som skulle vært termindato, så sliter jeg veldig…🥺 Er det noen her som har vært i lignende situasjon, som kan gi meg et lite håpe om at det blir bedre? Vær så snill og ikke kom med utsagn som omhandler det at vi burde vært mer påpasselig med prevensjon etc. Man skal stå ansvarlig for egne handlinger, jeg vet. Anonymkode: 01248...45f ❤️har det helt likt her. Jeg hadde hatt termin neste uke. Og jeg sliter enda etter aborten. Det gjør helt forferdelig vondt.Håper det blir bedre for oss begge snart! Vi må bare tenke at det var rett valg den dagen Anonymkode: 2dfe0...3db 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Jeg tok en abort da jeg var 20, grunnet dårlig bosituasjon og økonomi, hadde ingen utdannelse. Nå 7 år etterpå, er ønsket om barn større enn noen gang, og alt jeg greier å tenke på om dagene er den aborten jeg tok. Valget var rett der og da, men sorgen kommer likevel snikende innpå. Så jeg kjenner igjen følelsen❤️ Anonymkode: 0bb22...989 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå