AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Hei Klarer ikke å snakke med noen om dette og skriver derfor her for råd. Har vært sammen med en dame i 1,5 år men dessverre gjort det slutt for en uke siden da ting ikke lenger føltes riktig for meg. Det er 3 uker siden og ble nok gjort litt brått av meg. I ettertid har hun fått positiv graviditetstest, vi ble enige om at kun skulle ta abort men hun mistet spontant for 1 uke siden. Hun syntes det var veldig tungt at vi ikke skulle være sammen lenger, og har i etterkant av spontanaborten fått det enda tyngre, hun forteller at hun er på vei inn i en dyp depresjon, ikke har noe særlig livsglede lenger og at min tilstedeværelse er det eneste som hjelper. Jeg vil bare være i fred, men skjønner jo at hun har det tøft. Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre? Anonymkode: d0fcb...234
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 anbefal henne å snakke med noen andre enn deg. Det at du "er der" for henne vil bare forlenge hennes vanskeligheter med å gå videre. Det er forskjell på forståelse for en vanskelig situasjon du har bidratt til osv og det å være en krykke.. Anonymkode: 11cd8...ea2 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Jeg har selv mistet, faktisk to ganger. Ikke noen opplevelse jeg unner noen. Forskjellen mellom meg og din er st jeg ønsket disse barna. Ble lei meg jeg også. At hun er på vei inn i depresjon nå er nok mest fordi det er slitt mellom dere. Du gjorde det slutt, hun ville nok fortsette forholdet. Jeg anbefaler deg å holde avstand eventuellt kun noen mld om hvordan det går en 2-3 uker. Jo mer dere er sammen, jo større håp gir du henne om gjenforening. Om du er 100% sikker på at forholdet er over og ingen retur er i tankene dine, så gjør henne den tjenesten å holde deg unna. Anonymkode: 6c102...ac0
exictence Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): anbefal henne å snakke med noen andre enn deg. Det at du "er der" for henne vil bare forlenge hennes vanskeligheter med å gå videre. Det er forskjell på forståelse for en vanskelig situasjon du har bidratt til osv og det å være en krykke.. Anonymkode: 11cd8...ea2 Absolutt enig her. Både for hennes og din egen skyld er det best å ikke ha kontakt mer
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 Åi. Gjorde du det slutt samme dag som hun hadde spontanabort!? Det var slemt av deg!🥲 Anonymkode: 24114...443
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åi. Gjorde du det slutt samme dag som hun hadde spontanabort!? Det var slemt av deg!🥲 Anonymkode: 24114...443 Nei - han gjorde det slutt, hun oppdaget at hun var gravid etterpå, skulle ta abort men mistet FØR den ble gjennomført.. Anonymkode: 11cd8...ea2 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 Dyp depresjon og manglende livsglede er en sak for kvalifisert helsepersonell og ikke noe du skal føle ansvar for. Det vil heller ikke være positivt for hennes mentale helse å pleie tett kontakt med deg i en slik situasjon. Anonymkode: 87635...668 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei - han gjorde det slutt, hun oppdaget at hun var gravid etterpå, skulle ta abort men mistet FØR den ble gjennomført.. Anonymkode: 11cd8...ea2 Han skriver han gjorde det slutt for en uke siden. Og hun spontanaborterte for en uke siden... Do the math... Anonymkode: 24114...443
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 Det er ikke du som kan støtte og hjelpe henne. Samlivsbrudd og spontanabort er forståelig nok tungt, men hun må bruke noen andre nå. Hvis du er der for henne forlenger du bare sorgprosessen Anonymkode: f0991...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Han skriver han gjorde det slutt for en uke siden. Og hun spontanaborterte for en uke siden... Do the math... Anonymkode: 24114...443 Han skriver jo at det ble slutt for tre uker siden Anonymkode: f0991...dd1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Klarer ikke å snakke med noen om dette og skriver derfor her for råd. Har vært sammen med en dame i 1,5 år men dessverre gjort det slutt for en uke siden da ting ikke lenger føltes riktig for meg. Det er 3 uker siden og ble nok gjort litt brått av meg. I ettertid har hun fått positiv graviditetstest, vi ble enige om at kun skulle ta abort men hun mistet spontant for 1 uke siden. Hun syntes det var veldig tungt at vi ikke skulle være sammen lenger, og har i etterkant av spontanaborten fått det enda tyngre, hun forteller at hun er på vei inn i en dyp depresjon, ikke har noe særlig livsglede lenger og at min tilstedeværelse er det eneste som hjelper. Jeg vil bare være i fred, men skjønner jo at hun har det tøft. Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre? Anonymkode: d0fcb...234 En uke siden. En uke siden. Anonymkode: 24114...443
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #12 Skrevet 31. januar 2024 Kanskje han ikke vet om det er en eller tre uker siden...🙃 Anonymkode: 24114...443
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #13 Skrevet 31. januar 2024 Takk for svar, det ble slutt for 3 uker siden, ser at jeg skrev feil. Vi har vært hverandres beste venn og det føles litt svikete å ikke stille opp for henne i denne perioden, selv om jeg ikke vil fortsette forholdet. -ts Anonymkode: d0fcb...234
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #14 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar, det ble slutt for 3 uker siden, ser at jeg skrev feil. Vi har vært hverandres beste venn og det føles litt svikete å ikke stille opp for henne i denne perioden, selv om jeg ikke vil fortsette forholdet. -ts Anonymkode: d0fcb...234 Kjipt at du ikke har noen å prate med. Anonymkode: 24114...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå