Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sliter sånn med en jeg nå har datet i halvt år. Det er vanskelig for meg når jeg vil gå videre i forhold, men han nøler. Det er forståelig det er skremmende for han sin skyld. Men føler at jeg er klar, men siden han ikke er klar blir jeg usikker. Føler meg nedprioritert. Det er mye drikking med hans venner og han er ofte på fest. Inviterer heller aldri meg. Han vil bare møtes på kveld for sove sammen eller lage mag. Han sier han er fornøyd med dette og ikke har behov for mer enn å slappe av sammen med meg. Jeg vil jo gjerne ha en partner hvor man deler sitt liv med. Gir han så mye omsorg og tid, men får ikke det samme tilbake. Han sier jeg overreagerer, noe jeg kanskje og kan? Blir lei meg når han er mye ute og istedenfor møte meg drar han ut. Det er mye og hard drikking. Jeg liker dette ikke og han vet det, men gjør det enda og han har behovet for å dra på nach osv. Jeg inviterer han alltid med meg om jeg skal noe og setter allrid tid til han. Tidligere sa han at han ikke visste om han var klar, men da jeg satt ned foten ble han lei seg og angra. Da tok jeg han tilbake. Er jeg dum nå eller..Redd jeg krever for mye 

Anonymkode: 1db6a...d48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er for ulike. 

Anonymkode: b1cb0...287

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han blir aldri bedre- har vært i samme båt.

Han vet hvor han har deg, og får i pose og sekk nå. Friheten til å være ungkar og feste, deg til å "holde seg varm" når han vil.

Finn noen som drikker mer som du selv/ har likt forhold til alkohol, og noen som viser at de vil være med deg :)

Anonymkode: 4a194...123

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Var der da jeg var i tidlig 20-årene. Vi var kun alene hos han eller meg, aldri sammen på sosiale ting. Selv bursdagen sin prioriterte han å feire med venner uten meg, og den eneste nyttårsaftenen vi var sammen var vi på middag hos venner hver for oss og møttes hos han rett før midnatt, kun vi to.

Det og noen andre ting gjorde at jeg brøt.

Mange mange mange år senere og ganske mange hakk mer voksen sa han unnskyld for å være en dritt. At han aller helst ville være med meg men vennen hans godtok meg ikke og på den tiden var det viktigste å tøffe seg for vennen sine, Så mens han var kjæreste med meg i det skjulte hadde han også en offisiell kjæreste med vennene. Med mange mil mellom oss og før SOME sin tid var dette lett å holde skult begge veier.

Anonymkode: 1f18f...5a3

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Var der da jeg var i tidlig 20-årene. Vi var kun alene hos han eller meg, aldri sammen på sosiale ting. Selv bursdagen sin prioriterte han å feire med venner uten meg, og den eneste nyttårsaftenen vi var sammen var vi på middag hos venner hver for oss og møttes hos han rett før midnatt, kun vi to.

Det og noen andre ting gjorde at jeg brøt.

Mange mange mange år senere og ganske mange hakk mer voksen sa han unnskyld for å være en dritt. At han aller helst ville være med meg men vennen hans godtok meg ikke og på den tiden var det viktigste å tøffe seg for vennen sine, Så mens han var kjæreste med meg i det skjulte hadde han også en offisiell kjæreste med vennene. Med mange mil mellom oss og før SOME sin tid var dette lett å holde skult begge veier.

Anonymkode: 1f18f...5a3

Høtes virkelig tøft ut. Virker som det er mange som opplever dette..

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er jeg dum nå eller..

Ja, du er veldig dum hvis du tror mannen endrer seg.

Avslutt og gå videre.

Og la være med å date menn som ikke er som du ønsker. Det er spill av tid. 

Anonymkode: 50b36...44b

• Nyttig 3
Skrevet

Det kan være han endrer seg om 5-15 år, men det er ikke sikkert det er verdt å vente på. Jeg tviler på at han er klar for å si fra seg festinga nå, eller at han synes det er gøy å ta med deg på det siden du er så annerledes.

Anonymkode: 76476...6d4

• Liker 1
Skrevet

Så jeg er ikke en som overreagerer? Er det normal oppførsel

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dere er for ulike. Dere har for ulik livsstil. Dere passer ikke sammen. 

Anonymkode: b1cb0...287

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han gjør som han ønsker og det gjør du også. Du kan ikke kreve noe som helst av ham.

Men du kan velge, vil du ha et sånt forhold eller ikke? 

Anonymkode: 703e6...c2c

• Liker 2
Skrevet

Stort sett enig i kommentaren rett ovenfor her. 

Han lever sitt liv på sine premisser og du må gjøre det samme for deg og det betyr enten at han tilpasser seg eller at dere bryter samlivet.

Akkurat nå lever du i et vakum der du ikke er fornøyd og han gjør som han vil. Det er bedre å snakke opp for seg og leve etter egne preferanser enn at du skal lide i det stille og håpe på at han endrer atferd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det er håp dessverre. Han viser jo tydelig hva han ønsker å prioritere. Han fyller livet sitt med det som er lystbetont og det kommer ikke til å endre seg. Hadde han trivdes best sammen med deg, hadde han tilbragt tiden med deg. 

Gå videre uten ham og ikke la han snakke deg rundt, det vil bare være midlertidig

Anonymkode: 302df...35d

• Liker 1
Skrevet

Nei, du. Det er ikke du som krever for mye. Finn heller en som VIL ha deg slik du vil ha han.

Anonymkode: dfddb...3ca

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han vil bare møtes på kveld for sove sammen eller lage mag.

Han vil bare pule og spise mat med deg, ikke noe mere.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tidligere sa han at han ikke visste om han var klar, men da jeg satt ned foten ble han lei seg og angra. Da tok jeg han tilbake. Er jeg dum nå eller..Redd jeg krever for mye 

Du var litt teit som tok han tilbake ja, men det er ingen skam å snu. Du kan fjerne han fra livet ditt om du vil det.

Anonymkode: 1d16e...eef

• Liker 3
Skrevet

Se filmen ", He's just not that into you." 

Du er bare grei tidtrøyte. Move on. 

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er han 20 eller 40 år? Det er litt relevant.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei. Sliter sånn med en jeg nå har datet i halvt år. Det er vanskelig for meg når jeg vil gå videre i forhold, men han nøler. Det er forståelig det er skremmende for han sin skyld. Men føler at jeg er klar, men siden han ikke er klar blir jeg usikker. Føler meg nedprioritert. Det er mye drikking med hans venner og han er ofte på fest. Inviterer heller aldri meg. Han vil bare møtes på kveld for sove sammen eller lage mag. Han sier han er fornøyd med dette og ikke har behov for mer enn å slappe av sammen med meg. Jeg vil jo gjerne ha en partner hvor man deler sitt liv med. Gir han så mye omsorg og tid, men får ikke det samme tilbake. Han sier jeg overreagerer, noe jeg kanskje og kan? Blir lei meg når han er mye ute og istedenfor møte meg drar han ut. Det er mye og hard drikking. Jeg liker dette ikke og han vet det, men gjør det enda og han har behovet for å dra på nach osv. Jeg inviterer han alltid med meg om jeg skal noe og setter allrid tid til han. Tidligere sa han at han ikke visste om han var klar, men da jeg satt ned foten ble han lei seg og angra. Da tok jeg han tilbake. Er jeg dum nå eller..Redd jeg krever for mye 

Jeg får vondt av å lese dette💔 Jeg vet akuratt hvordan det er, og han elsker deg ikke desverre. Nå har jeg funnet en som elsker å vise meg frem til venner, gi meg gaver, reise på utflukter og sier aldri at jeg overreagerer selv om jeg gråter i en time. Det finnes hyggelige og normale menn. Han vil bare møte deg på kveldene og sier at du overreagerer når du prøver å kommuniserer med han. Sånn skal det ikke være og jeg lover deg at han aldri vil forandre de følelsene. Et halvt år er altfor lenge. Du må planlegge hvordan du skal forlate dette «situationshipet» ellers kommer han til å utnytte deg lengre. Selv om han er snill av og til betyr ikke det at han elsker deg. Jeg ønsker deg alt godt❤️

Anonymkode: acb10...dcc

• Liker 2
Skrevet
WhisperingWind skrev (3 timer siden):

Er han 20 eller 40 år? Det er litt relevant.

Han bikker 30…

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får vondt av å lese dette💔 Jeg vet akuratt hvordan det er, og han elsker deg ikke desverre. Nå har jeg funnet en som elsker å vise meg frem til venner, gi meg gaver, reise på utflukter og sier aldri at jeg overreagerer selv om jeg gråter i en time. Det finnes hyggelige og normale menn. Han vil bare møte deg på kveldene og sier at du overreagerer når du prøver å kommuniserer med han. Sånn skal det ikke være og jeg lover deg at han aldri vil forandre de følelsene. Et halvt år er altfor lenge. Du må planlegge hvordan du skal forlate dette «situationshipet» ellers kommer han til å utnytte deg lengre. Selv om han er snill av og til betyr ikke det at han elsker deg. Jeg ønsker deg alt godt❤️

Anonymkode: acb10...dcc

Takk for fine ord og forståelse. Er litt «ro» i å se andre også har opplevd slikt. At det er mulig finne en partner som gir deg hva du behøver.

• Hjerte 1
Skrevet

Du overreagerer ikke og du krever ikke for mye. Men du retter forventningene dine helt feil sted. Han har vært tydelig om at han absolutt ikke er det du ser etter, og ikke kommer til å bli det på en stund. Da er det irrasjonelt å fortsette å sette seg i den posisjonen at du blir skuffet gang på gang, han kommer ikke til å endre seg. 

Hvis du gir slipp på ham, åpner du dørene for at det mennesket du ser etter kan komme inn i livet ditt. Et menneske som ikke bare gir deg smuler, og vil ligge med deg. Men noen som ser etter det samme som deg. Ikke kast bort tiden din, og blokker for de gode menneskene som leter etter akkurat deg, fra å komme inn i livet ditt. 

Du fikser dette, gi deg selv sjansen til å få det du trenger. ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...