AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Del Skrevet 31. januar 2024 Hei. Hvor lenge cirka etter at du sluttet å amme på natten, fikk du mensen/eggløsning eller ble gravid? ❤️ Eventuelt hva tror du at det var som skulle til for at du fikk mensen/eggløsning tilbake? Anonymkode: 2ee54...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Del Skrevet 31. januar 2024 Fikk mensen tilbake mens jeg fullammet (etter ca 6 mnd). Nattammer enda og har hatt regelmessig mens helt siden den kom tilbake, og er nå gravid igjen. Anonymkode: 4ff6d...dee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg fikk ikke mensen da jeg sluttet å nattamme, men da jeg gikk fra 2 til 1 amminger i døgnet så fikk jeg eggløsning nesten umiddelbart, for mensen kom to uker seinere. Anonymkode: f6fea...049 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Del Skrevet 31. januar 2024 Fikk mensen akkurat 2 måneder etter fødselen. Fullammet i 12 måneder. Sluttet å amme på natt rundt 9 måneder. Anonymkode: 19227...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Del Skrevet 3. februar 2024 Fikk mensen 6-8 uker etter fødselen med alle fire, alle gangene rett inn i normal syklus. Alle har vært fullammet døgnet rundt de første 6 mnd, og vært nattammet til de var rundt året. Tror det er veldig individuelt hvordan kroppen reagerer på hormoner og når den er klar igjen Anonymkode: ff3d7...5c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #6 Del Skrevet 3. februar 2024 4 måneder på vei og nattammer fortsatt min på 10 måneder. Fikk mensen 3 måneder etter fødsel, ble gravid 6 måneder etter. Anonymkode: a482f...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå