Gå til innhold

Nattamming og mensen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Hvor lenge cirka etter at du sluttet å amme på natten, fikk du mensen/eggløsning eller ble gravid? ❤️ 

Eventuelt hva tror du at det var som skulle til for at du fikk mensen/eggløsning tilbake?

Anonymkode: 2ee54...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mensen tilbake mens jeg fullammet (etter ca 6 mnd). Nattammer enda og har hatt regelmessig mens helt siden den kom tilbake, og er nå gravid igjen. 

Anonymkode: 4ff6d...dee

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke mensen da jeg sluttet å nattamme, men da jeg gikk fra 2 til 1 amminger i døgnet så fikk jeg eggløsning nesten umiddelbart, for mensen kom to uker seinere. 

Anonymkode: f6fea...049

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen akkurat 2 måneder etter fødselen. Fullammet i 12 måneder. Sluttet å amme på natt rundt 9 måneder.

Anonymkode: 19227...e7f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen 6-8 uker etter fødselen med alle fire, alle gangene rett inn i normal syklus. Alle har vært fullammet døgnet rundt de første 6 mnd, og vært nattammet til de var rundt året. 

Tror det er veldig individuelt hvordan kroppen reagerer på hormoner og når den er klar igjen 

Anonymkode: ff3d7...5c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 måneder på vei og nattammer fortsatt min på 10 måneder. Fikk mensen 3 måneder etter fødsel, ble gravid 6 måneder etter. 

Anonymkode: a482f...3d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...