Gå til innhold

Er dette utroskap (brystmelk )?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min kone har vanskelige dager grunnet følgende:

En kvinnelig kollega er akkurat kommet tilbake på jobb etter barselpermisjon.

Hun har tydeligvis stor brystmelkproduksjon og har fortalt at hun pumper ut melk i løpet av arbeidsdagen. For en uke siden så kom hun ut fra pauserommet fra jobben med en flaske, jeg var tilfeldigvis der. SÅ spurte hun på spøk, slik jeg oppfattet det, om jeg ville smake. Så uten å ha tenkt noe gjennom det tok jeg en sup. For meg er dette bare en tullete teit historie, og ikke noe mer enn det, men når jeg fortalte det til min kone så raknet alt. Min kone sier dette er det samme som hun skulle tatt sæd fra en annen mann i munnen og svelget det. Jeg mener dette er blitt fullstendig overdrevet. Men det hjelper ikke, nå vil min kone flytte ut, eller at jeg flytter ut. Vi har to barn i lag, så dette er en katastrofe på så mange områder.

Så mitt spørsmål er hva dere her mener? Er det jeg har gjort å være utro, og sammenlignbart med at min kone skulle tatt sæd fra en annen mann i munnen? Dersom relevant for saken: vi er i begynnelsen av 40-årene, min kvinnelige kollega er midt i 20-årene.

Anonymkode: 28ac2...cb6

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Min første tanke var at hun overdriver veldig! Men samtidig, hvis det er dette hun føler, så kan ingen ta fra henne det. Det virker bare som en veldig sterk reaksjon. 
Har du tidligere vært utro? 

• Liker 16
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsiew skrev (6 minutter siden):

For en surrealistisk situasjon 🤣

Nei, det er ikke utroskap og absolutt ikke det samme som om hun hadde svelget en annens sæd. 

Eller, det er vel det samme dersom sæden kom ferdig i et glass, men da er gelker ikke det utroskap.

Kona de overreagerer så til de grader. Det er nesten så jeg vil si at hun bare lette etter en måte å få brutt opp på. 

Synes heller ikke det er det samme som om sæden kom ferdig i et glass. Sæd er seksuelt. Brystmelk er det ikke. Men vet at det finnes dem som tenner på brystmelk, så om ts er en av dem, kan jeg forstå litt klbas reaksjon. Ellers ikke.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det dummeste jeg har hørt!

Hadde du sugd melka ut av brystet kunne jeg forstått det. At du smaker på noe fra en flaske er ikke utroskap!

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona di var nok sjalu før dette skjedde. Og du kanskje litt impulsiv? 

Nei, det er ikke utroskap å drikke en kollegas melk, men kanskje heller ikke så lurt? Som du selv påpeker, mye yngre og tydeligvis fruktbar kollega. Jeg er ikke sjalu av meg men hadde faktisk lurt på om min kjære prøvde å trekke meg om han gjorde dette og ikke minst fortalte meg det.

Anonymkode: 339d1...a2c

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melus skrev (20 minutter siden):

Oj! Min første tanke var at hun overdriver veldig! Men samtidig, hvis det er dette hun føler, så kan ingen ta fra henne det. Det virker bare som en veldig sterk reaksjon. 
Har du tidligere vært utro? 

Har ikke vært utro, så det er ikke en bakenforliggende årsak, det er rett og slett at hun mener dette er utroskap.

Sinsiew skrev (21 minutter siden):

For en surrealistisk situasjon 🤣

Nei, det er ikke utroskap og absolutt ikke det samme som om hun hadde svelget en annens sæd. 

Eller, det er vel det samme dersom sæden kom ferdig i et glass, men da er gelker ikke det utroskap.

Kona de overreagerer så til de grader. Det er nesten så jeg vil si at hun bare lette etter en måte å få brutt opp på. 

Takk for tilbakemelding! Jeg tenkte ikke at dette kom til å bli så alvorlig, hadde jo ikke gjort det om jeg hadde skjønt at det skulle bli slik. Er bunnløst fortvilet over situasjonen.

• Hjerte 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kona di var nok sjalu før dette skjedde. Og du kanskje litt impulsiv? 

Nei, det er ikke utroskap å drikke en kollegas melk, men kanskje heller ikke så lurt? Som du selv påpeker, mye yngre og tydeligvis fruktbar kollega. Jeg er ikke sjalu av meg men hadde faktisk lurt på om min kjære prøvde å trekke meg om han gjorde dette og ikke minst fortalte meg det.

Anonymkode: 339d1...a2c

Jeg er ikke så god til å forklare, men det streifet ikke tankene mine at dette kunne defineres som utroskap. Jeg ville aldri ligget med denne dama eller noen andre damer. Men jeg forstod ikke hvordan dette kunne bli forstått. Det var teit gjort av meg, men mente ikke noe med det.

• Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg forstår hun reagerer, du har svelget et annen kvinnes kroppsvæske med viten og vilje. For meg hadde det vært langt over streken. For meg er dette noe veldig intimt og i så fall forbeholdt forholdet mellom partner og meg (selv om det å drikke morsmelk som voksen er ekstremt spesielt i mine øyne). Jeg ser dette dermed som et slags brudd på hva som er normalt og ikke i et forhold.

Jeg hadde stilt spørsmålstegn ved hva annet du som partner velger å gjøre. Hvilke andre grenser kunne du tenkt deg å bryte?

Jeg forstår derfor din kone, og du hadde nok brutt en del av min tillit. Det kan være det hun føler på. Tillit vanskelig å bygge opp, og lett å bryte ned. 

Endret av SPOCA
  • Liker 31
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nektet du med din kone da hun hadde brystmelk, så gjorde du det med brystmelken til en ung kollega? Kan være noe slikt som gjør det ekstra ille.

Anonymkode: 7ad8e...327

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gapte da jeg leste dette innlegget. Snakk om å overdrive!!!!! Teit gjort ja, men virkelig ikke utroskap! 
hilsen kvinne 34

Anonymkode: 0e6c5...fbe

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (17 minutter siden):

Vel, jeg forstår hun reagerer, du har svelget et annen kvinnes kroppsvæske med viten og vilje. For meg hadde det vært langt over streken. For meg er dette noe veldig intimt og i så fall forbeholdt forholdet mellom partner og meg (selv om det å drikke morsmelk som voksen er ekstremt spesielt i mine øyne). Jeg ser dette dermed som et slags brudd på hva som er normalt og ikke i et forhold.

Jeg hadde stilt spørsmålstegn ved hva annet du som partner velger å gjøre. Hvilke andre grenser kunne du tenkt deg å bryte?

Jeg forstår derfor din kone, og du hadde nok brutt en del av min tillit. Det kan være det hun føler på. Tillit vanskelig å bygge opp, og lett å bryte ned. 

Hvorfor er det intimt å drikke utpumpa melk fra et glass?

Og hæ? Stilt spørsmålstegn ved hva annet han velger å gjøre? I all verden... Han visste jo ikke en gang at det var en grense. Det er melk fra et glass.. Hadde han sugd rett fra puppen kunne jeg forstått det, men å stille spørsmålstegn ved hvilke andre grenset han kunne brutt på grunn av noe slikt, vitner om manglende tillit fra før. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinsiew skrev (55 minutter siden):

Hvorfor er det intimt å drikke utpumpa melk fra et glass?

Og hæ? Stilt spørsmålstegn ved hva annet han velger å gjøre? I all verden... Han visste jo ikke en gang at det var en grense. Det er melk fra et glass.. Hadde han sugd rett fra puppen kunne jeg forstått det, men å stille spørsmålstegn ved hvilke andre grenset han kunne brutt på grunn av noe slikt, vitner om manglende tillit fra før. 

Og jeg klarer ikke å forstå at du ikke synes dette er grenseoverskridende. Så da får vi rett og slett konkludere med at vi ikke forstår hverandre. ;)

Hvis en mann hadde onanert i et glass og du hadde drukket det, hadde det da altså vært greit, siden man ikke sugde vedkommendes intime deler? 

Jaja. Jeg synes det er helt sinnsykt at man synes det å drikke annens morsmelk er helt greit. Det er med andres kroppsvæsker som er i så fall forbeholdt partner. Akkurat som jeg ikke ville slikket en fremmed manns svetteperler heller.

Uansett. Man må få lov til å reagere, uavhengig av hva du eller ts synes eller ikke. Det må være lov å synes noe er ugreit. Og selvfølgelig har man ikke snakket om det på forhånd, for det er så vanvittig absurd, at man nesten ikke klarer å tenke seg det.

Endret av SPOCA
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er langt over streken å drikke en kollegas brystmelk, også fra glass. Jeg forstår at konen din reagerte, det hadde jeg gjort også. Jeg mener ikke det er utroskap, men en fryktelig dum og impulsiv ting å gjøre. Og enda dummere å forteller det til kona.

Anonymkode: b2b6c...c2e

• Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig dumt av deg å smake, det er sikkert. Så må du forholde deg til den reaksjonen du fikk på det. Hun har rett til å reagere med forakt og fortvilelse over at du kan være så dum.

Det kan være mye sensualitet i en slik handling, så det var hodeløst av deg. Kanskje er du selv årsaken til hennes reaksjon, hun kjenner deg, og vet at det kan ligge noe bak. Noe hun absolutt IKKE liker. Jeg ville blitt ganske kåt av et slikt tilbud. Kanskje vet hun at du er typen til å reagere på samme måte.

Selvsagt flytter du ikke ut pga dette, men du beklager, og tenker deg mer om i framtiden. Du har lært noe nytt om partneren din, og innretter deg.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke hatt lyst til å kysse mannen min om han hadde drikket brystmelk fra en kollega. Det er nasty.. :P 

Anonymkode: f9be2...dcd

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig. Langt over streken, selv om nok utroskap er feil ord. 

Noen skriver at bryster ikke er seksuelt, men det er de i høyeste grad, både for menn og for de fleste kvinner. Selv om de "er laget for" å være matfat. Jeg kan få orgasme av kun berøring av brystene.

Anonymkode: 7097a...01e

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrregud, for en utrolig absurd krangel. Jeg klarer ikke engang å sette meg i situasjonen og tenke på hvordan jeg ville reagert dersom mannen min hadde drukket brystmelken til en kollega. Jeg tror jeg ville syntes det var ekkelt, og himla teit, men ikke utroskap, så fremt brystmelk ikke er en av dine fetisher.

Tror det er viktig å få fram at du ikke ser noe seksuelt i brystmelk, for det er det jo faktisk heller ikke. Men at du må legge deg flat og si at det var himla teit gjort, du bare tabbet deg ut. Synes jo det er tragisk om din kone vil kaste alt på båten pga denne ene idiotiske handlingen som ikke engang innebar noe seksuelt.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet, varmer man pumpet melk, så smaker man jo på for å kjenne på temperatur. Jeg har flere søsken som har smakt på melken min, har også tilbydd kollegaer pumpet melk på jobb (ingen som takket ja til tilbudet), ser virkelig ikke noe seksuelt med morsmelk.

Anonymkode: 4ae82...5b0

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...