Elaine Marley Skrevet 1. februar 2024 #41 Skrevet 1. februar 2024 Tråden er ryddet for spam og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Rosa Gnom Skrevet 1. februar 2024 #42 Skrevet 1. februar 2024 Jeg er også mann og runker daglig. Selv i forhold. Det kommer jeg ikke til å slutte med heller da jeg ikke ser noe problemer med dette. Klarer alltid en omgang til hvis partner får lyst på sex selv etter jeg har runket samme dag. Ser ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #43 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 3.09): Hei dere. Jeg vet dette er både ett vanskelig og ømfintlig tema og ta opp. Men tenkte og høre om deres meninger og synspunkter rundt dette :). Jeg og min eksmann var sammen i ca syv år. Vi hadde stortsett ett bra samliv. Vi var nyetablerte og jobbet begge svært mye for og få endene til og møtes. Di siste 4 årene totalrenovert Vi i tilegg ett stort hus alene. Vi var begge i begynnelsen av 30 årene. Jeg var mye sliten på denne tiden. Men vi tok igjen sex i helgene og kanskje en gang i uken hvis det var rom for det. Mannen min fortalte nesten samme dag vi ble sammen at han var sex avhengig. Jeg svarte han ærlig på det og sa at dette kunne jeg ikke hjelpe han med da jeg ikke har like sterke drifter. Han var desperat i begynnelsen og prøvde ved en hver anledning og stikke penisen i meg på natta.det spilte ingen rolle om jeg var våken eller sov . Det endte med skyhøyt sykefravær og tilslutt krevde jeg separerte senger. Mannen min aksepterte dette omsider. Noen år senere begynte han og onarere svært mye. På kvelden hvis jeg var den siste til og legge meg luktet det sperm på rommet. I flere år plukket jeg opp nedspermede T-skjorter fra golvet på soverommet. Noen ganger hvis jeg prøvde meg på litt kos på kvelden kunne han ikke, da hadde han runket i dusjen. Noen ganger i vasken. Jeg syntes dette var fryktelig vanskelig og lurer på om dette er normalt?. Var det noe feil med meg , eller har dere erfaringer med dette?. Jeg vet at min eks mann hadde levd ganske heftig før vi møttes og har hatt mange sex partnere. Er det normalt og ha sex 2 ganger daglig for at mannen ikke skal runke så mye🤷🏻♀️? Anonymkode: e0576...603 Sexavhengi fordi han trenger sex 2 ggr daglig? Trodde det var vanlig jeg, har vært sånn hele livet. Det uvanlige er vel mer at han prøvde å ta deg mens du sov og brukte tshorter å tørke med.? Anonymkode: 6a3ae...625
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #44 Skrevet 3. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 3.09): Hei dere. Jeg vet dette er både ett vanskelig og ømfintlig tema og ta opp. Men tenkte og høre om deres meninger og synspunkter rundt dette :). Jeg og min eksmann var sammen i ca syv år. Vi hadde stortsett ett bra samliv. Vi var nyetablerte og jobbet begge svært mye for og få endene til og møtes. Di siste 4 årene totalrenovert Vi i tilegg ett stort hus alene. Vi var begge i begynnelsen av 30 årene. Jeg var mye sliten på denne tiden. Men vi tok igjen sex i helgene og kanskje en gang i uken hvis det var rom for det. Mannen min fortalte nesten samme dag vi ble sammen at han var sex avhengig. Jeg svarte han ærlig på det og sa at dette kunne jeg ikke hjelpe han med da jeg ikke har like sterke drifter. Han var desperat i begynnelsen og prøvde ved en hver anledning og stikke penisen i meg på natta.det spilte ingen rolle om jeg var våken eller sov . Det endte med skyhøyt sykefravær og tilslutt krevde jeg separerte senger. Mannen min aksepterte dette omsider. Noen år senere begynte han og onarere svært mye. På kvelden hvis jeg var den siste til og legge meg luktet det sperm på rommet. I flere år plukket jeg opp nedspermede T-skjorter fra golvet på soverommet. Noen ganger hvis jeg prøvde meg på litt kos på kvelden kunne han ikke, da hadde han runket i dusjen. Noen ganger i vasken. Jeg syntes dette var fryktelig vanskelig og lurer på om dette er normalt?. Var det noe feil med meg , eller har dere erfaringer med dette?. Jeg vet at min eks mann hadde levd ganske heftig før vi møttes og har hatt mange sex partnere. Er det normalt og ha sex 2 ganger daglig for at mannen ikke skal runke så mye🤷🏻♀️? Anonymkode: e0576...603 Nei, helt unormalt Anonymkode: 0a070...771
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå