Gå til innhold

Mannen min runket hver dag.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skjønner ikke at du hadde et problem med at han "runket så mye" hvis du uansett ikke hadde lyst til å ha sex med han. Utover det burde han kunnet plukke opp etter seg selv.

Anonymkode: 504d3...7aa

Enig 

Anonymkode: c780e...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tussemor47 skrev (1 minutt siden):

Du skriver han er nå din eks mann..? Hvorfor bry seg nå? Vil du ikke ha det slik med en parter må du snakke om sex med en evt ny partner før du oppdager ulikhetene deres

Bryr meg ikke om min eks man lengre. Men har i det siste reflektert en del over dette med sex avhengighet og kommunikasjon.  For meg var det veldig fint og kunne lufte dette i kvinneguiden og se andres øyne og perspektiv på ting. Hadde aldri orket og starte på nytt med en mann med så sterke drifter. Du har helt rett at det er viktig og kunne snakke med en evt ny partner om slike ting

Anonymkode: e0576...603

• Hjerte 1
Skrevet

Han var jo avhengig som du sier, i tillegg en skikkelig gris, ikke mye å savne vel?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en godt voksen mann og onanerer stort sett daglig. Jeg opplever ikke at det gjør meg til en avviker. Min samboer har lite kjønnsdrift.

Anonymkode: 985bc...d27

Hvor og når onanerer du? Vet konen din om det? Får du mindre behov for sex når du har onanert?

Spør for en venn 😅

Anonymkode: 7c2d4...1fe

• Liker 1
Skrevet

Man er ikke sexavhengig om man runker en gang daglig. Sex avhengighet er syke folk, som MÅ ha sex med hvem som helst, når som helst. 

Han har en helt vanlig seksualdrift. 

Anonymkode: 3b9ea...184

• Liker 2
Skrevet

Å runke daglig er både normalt og sunt! Min mann har alltid tatt seg en runk før leggetid hvis vi ikke har hatt sex samme kveld. Det som derimot ikke er normalt er å ikke rydde etter seg… man kaster tøyet man har runket i til vask. Det med å forsøke å penetrere noen som sover er heller ikke greit med mindre man har fått tillatelse på forhånd. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor sykehøyt sykefravær? Pga sex 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 3aace...069

Skrevet

Er han så kåt kan han gjøre seg raskt ferdig med en sprut i vasken. Det burde aldri være et problem for noen av dere. Han har andre problemer, ikke gjør dem til dine.

Anonymkode: 92e02...d3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei dere.

Jeg vet dette er både ett vanskelig  og ømfintlig tema og ta opp. Men tenkte og høre om deres meninger og synspunkter rundt dette :).

Jeg og min eksmann var sammen i ca syv år. Vi hadde stortsett ett bra samliv. Vi var nyetablerte og jobbet begge svært mye for og få endene til og møtes. Di siste 4 årene totalrenovert Vi i tilegg ett stort hus alene.

Vi var begge i begynnelsen av 30 årene. Jeg var mye sliten på denne tiden. Men vi tok igjen sex i helgene og kanskje en gang i uken hvis det var rom for det.

Mannen min fortalte nesten samme dag vi ble sammen at han var sex avhengig. Jeg svarte han ærlig på det og sa at dette kunne jeg ikke hjelpe han med da jeg ikke har like sterke drifter. Han var desperat i begynnelsen og prøvde ved en hver anledning og stikke penisen i meg på natta.det spilte ingen rolle om jeg var våken eller sov . Det endte med skyhøyt sykefravær og tilslutt krevde jeg separerte senger.

Mannen min aksepterte dette omsider. Noen år senere begynte han og onarere svært mye. På kvelden hvis jeg var den siste til og legge meg luktet det sperm på rommet. I flere år plukket jeg opp nedspermede T-skjorter fra golvet på soverommet. Noen ganger hvis jeg prøvde meg på litt kos på kvelden kunne han ikke, da hadde han runket i dusjen. Noen ganger i vasken. Jeg syntes dette var fryktelig vanskelig og lurer på om dette er normalt?. Var det noe feil med meg , eller har dere erfaringer med dette?. Jeg vet at min eks mann hadde levd ganske heftig før vi møttes og har hatt mange sex partnere. Er det normalt og ha sex 2 ganger daglig for at mannen ikke skal runke så mye🤷🏻‍♀️?

Er nok ikke bare menn som har det slik. Det er også damer som trenger mer sex en mannen. Hva det er mest av skal jeg ikke si noe om men jeg er sikker på at det også er en del damer som trenger mye mer sex en sin mann/samboer. Men for damer er det lettere å skjule det. Sex er er viktig del av samholdet og det beste om det er rimelig lik i et forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er han så kåt kan han gjøre seg raskt ferdig med en sprut i vasken. Det burde aldri være et problem for noen av dere. Han har andre problemer, ikke gjør dem til dine.

Anonymkode: 92e02...d3c

I vasken? Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan det skal gå til? Det er vel vanskelig å bøye en stiv pikk nedover slik at spruten treffer i vasken og ikke på speilet??

Anonymkode: a7ac2...a2d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

I vasken? Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan det skal gå til? Det er vel vanskelig å bøye en stiv pikk nedover slik at spruten treffer i vasken og ikke på speilet??

Anonymkode: a7ac2...a2d

Enig her. Er det vanlig å runke i vasken? 🤔

Anonymkode: 504d3...7aa

Skrevet

Eksmannen din er en skikkelig gris, ikke fordi han runker daglig, men etterlater seg gris rundt om i huset 🤮

Mannen min runker også, men jeg aner ikke hyppigheten, og videre etterlater han aldri noen spor etter sine aktiviteter. Han er alltid klar for sex dersom jeg tar initiativ. Men om han ikke runker hver dag (aner ikke hvor ofte), så tror jeg han gjør det flere ganger i uken. Ingen problem for min del. 

Anonymkode: 433ac...d50

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde ingen problemer med at han runket så mye. Jeg hadde på den tiden ingen erfaring med en mann som var sex avhengig. Jeg sa aldri noe på at han gjorde dette. Men han gjorde det så åpenlyst🙁. Jeg overdriver ikke når jeg forteller deg at jeg vasket ca 14-16 nedspermede klesplagg i uken. Det lukter sæd fra skittentøysduknen . Pluss  at jeg  alltid ved besøk måtte sjekke rundt i huset etter "spor" . Eller sjekke at det ikke duftet mistenkelig etter krana på badet ble slått på. 

Hvorfor er det så viktig for deg å stemple han sexavhengig? 

Anonymkode: 7b0f3...a28

Skrevet

Synes og du kommer frem med splittet tunge i dette innlegget ditt. Du går fra å si du nesten ikke ønsker sex og så i siste avsnitt sier du å du har initiert til å ha sex men da har han runket allerede. Kanskje kommunikasjon var det dere slet med?

• Nyttig 1
Skrevet

Tror foresten dette er trolling. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei dere.

Jeg vet dette er både ett vanskelig  og ømfintlig tema og ta opp. Men tenkte og høre om deres meninger og synspunkter rundt dette :).

Jeg og min eksmann var sammen i ca syv år. Vi hadde stortsett ett bra samliv. Vi var nyetablerte og jobbet begge svært mye for og få endene til og møtes. Di siste 4 årene totalrenovert Vi i tilegg ett stort hus alene.

Vi var begge i begynnelsen av 30 årene. Jeg var mye sliten på denne tiden. Men vi tok igjen sex i helgene og kanskje en gang i uken hvis det var rom for det.

Mannen min fortalte nesten samme dag vi ble sammen at han var sex avhengig. Jeg svarte han ærlig på det og sa at dette kunne jeg ikke hjelpe han med da jeg ikke har like sterke drifter. Han var desperat i begynnelsen og prøvde ved en hver anledning og stikke penisen i meg på natta.det spilte ingen rolle om jeg var våken eller sov . Det endte med skyhøyt sykefravær og tilslutt krevde jeg separerte senger.

Mannen min aksepterte dette omsider. Noen år senere begynte han og onarere svært mye. På kvelden hvis jeg var den siste til og legge meg luktet det sperm på rommet. I flere år plukket jeg opp nedspermede T-skjorter fra golvet på soverommet. Noen ganger hvis jeg prøvde meg på litt kos på kvelden kunne han ikke, da hadde han runket i dusjen. Noen ganger i vasken. Jeg syntes dette var fryktelig vanskelig og lurer på om dette er normalt?. Var det noe feil med meg , eller har dere erfaringer med dette?. Jeg vet at min eks mann hadde levd ganske heftig før vi møttes og har hatt mange sex partnere. Er det normalt og ha sex 2 ganger daglig for at mannen ikke skal runke så mye🤷🏻‍♀️?

Ja, det er normalt

Anonymkode: 5a33e...f13

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor sykehøyt sykefravær? Pga sex 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 3aace...069

På grunn av gjentagende vodtekter på natt.  

Skrevet

Bra du ikke er sammen med han mer...hjelpes. 

Anonymkode: 67218...81c

Skrevet

Noen menn har høy libido. Noen har lav libido. Hva som er normalt veit jeg ikke. Men at menn trenger å få utløsning regelmessig er vanlig

Anonymkode: 4b458...b78

Skrevet

Han var grisete.

Han gikk langt over grenser. 
Han hadde høy lyst. 

Men jeg tror han var avhengig av sex. Ofte.  

Men Sexavhengig? Som sier nei til deg dersom han har runket tidligere? Nei ikke skikkelig sexavhengig. Han hadde høy libido. 2x daglig trenger ikke være sexavhengighet. Men hans oppførsel mot deg natterstid er impulsstyring man ser kan også hos avhengige. 

Sexavhengige får ikke nok.. 

Sexavhengig er når du ikke klarer å leve ett normalt liv med jobb og forpliktelser. Hvordan gikk det på jobb? Mye utroskap? Klarte han å konsentrere seg om jobb og forpliktelser? Avhengige faller gjennom her.. 

Anonymkode: 934cf...00d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...