AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Jeg får ikke sove, skal opp om 3 timer. Sovner vanligvis senest 23. Tror grunnen er at jeg skal på date i morgen. At jeg er nervøs for det. Har litt hjertebank. Kan jo ikke sende melding midt på natta og avlyse. Er det vanlig å ligge søvnløs natten før en date? Jeg er fullstendig våken, ikke litt trøtt en gang. Og morgendagen på jobb kommer jo til å være helt jævlig uten så mye som en time søvn😭 Skal aldri mer planlegge date i ukedagene. Anonymkode: 44803...627 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Lykke til, da! Husk at det er et helt vanlig menneske du skal møte. En som er like nervøs som deg. Alle gruer seg til sånt, men så finner man ofte ut at det ikke var så farlig likevel. Sove kan du gjøre til natten igjen 🥰 Anonymkode: d5bd1...5ee 1
. Anonym. Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Det går sikkert fint så lenge du ikke promper når du er med personen
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 Er 25% sjanse for at der blir noe mer. Han kan like deg og ikke du han, du kan like han og han ikke deg, dere liker ikke hverandre, dere liker hverandre. Så man binder seg ikke til noe og greit å møte med lave skuldre. Er bare et treff. Anonymkode: a6775...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 Helt vanlig å ligge våken om man har indre uro og/eller tankekjør😊 Litt kjipt å være dautrøtt på daten, men mulig du får samlet såpas med adrenalin at det går bra likevel😅 Bare pass på at du ikke legger deg ned på sofaen før du skal på date. Da ender du fort opp med å sove fra hele greia. Lykke til😊 Anonymkode: a7d71...0e5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Takk for gode tips dere Jeg sov én time i natt, fra klokken 4-5. Anonymkode: 44803...627
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 Ikke tenk på første date som at du er oppe til eksamen, eller noe sånt. Tenk på det som at du møter en jobbsøker du kanskje skal ansette. Bare pass på å ikke behandle det som et rent intervju… ha det litt gøy. 🙂 Anonymkode: 5bde9...ad0
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 Du skal bare møte et annet menneske. Legg bort presset om «date». Se på det som å treffe en ny person. Kanskje dere har kjemi, kanskje ikke. Kanskje dere blir venner, kanskje ikke.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg får ikke sove, skal opp om 3 timer. Sovner vanligvis senest 23. Tror grunnen er at jeg skal på date i morgen. At jeg er nervøs for det. Har litt hjertebank. Kan jo ikke sende melding midt på natta og avlyse. Er det vanlig å ligge søvnløs natten før en date? Jeg er fullstendig våken, ikke litt trøtt en gang. Og morgendagen på jobb kommer jo til å være helt jævlig uten så mye som en time søvn😭 Skal aldri mer planlegge date i ukedagene. Anonymkode: 44803...627 Helt vanlig å sove dårlig innimellom og likevel måtte gå på jobb. Har du noe du gruer deg til i tillegg, er det veldig vanlig. Men er det bare én dag går det nok bra. Verre hvis du sover dårlig flere netter på rad. Anonymkode: 36669...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå