Gå til innhold

Kan jeg ta hpv-vaksine som godt voksen og hva koster det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for livmorhalskreft at jeg har lyst å vaksinere meg, siden jeg er singel.

Kan jeg det? Hvor gjør jeg det og hva koster det?

Jeg er over 40.

Anonymkode: 4e263...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gikk jo just ut med at kreftforeningen vil at mer voksene skal ta den, tror bare du kan ringe legen 😊 mitt årstall var de siste som fikk den gratis men jeg hadde å tatt den hadde jeg måtte betale😊  ifølge kreftforeningen så har de 2 forskjellige der den ene koster 3000 å den andre 5000. Men er jo livsinvestering 😀

Anonymkode: f9277...4f4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

De gikk jo just ut med at kreftforeningen vil at mer voksene skal ta den, tror bare du kan ringe legen 😊 mitt årstall var de siste som fikk den gratis men jeg hadde å tatt den hadde jeg måtte betale😊  ifølge kreftforeningen så har de 2 forskjellige der den ene koster 3000 å den andre 5000. Men er jo livsinvestering 😀

Anonymkode: f9277...4f4

3-5000??? Er det aprilsnarr? De fleste har jo ikke råd til det? Det er mye mer enn jeg betaler i kommunale avgifter per kvartal liksom.,

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

3-5000??? Er det aprilsnarr? De fleste har jo ikke råd til det? Det er mye mer enn jeg betaler i kommunale avgifter per kvartal liksom.,

De fleste??? De fleste har råd til å kjøpe hus, bil, ferier og alt mulig annet tull. Da bør man jaggu kunne avse 3000 kroner til en potensielt livreddende vaksine.

Anonymkode: 5a3a6...457

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De fleste??? De fleste har råd til å kjøpe hus, bil, ferier og alt mulig annet tull. Da bør man jaggu kunne avse 3000 kroner til en potensielt livreddende vaksine.

Anonymkode: 5a3a6...457

Åja, så fordi DU har råd til hus, bil og ferier så er den typen sosial ulikhet greit for deg? Herregud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...