AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Del Skrevet 31. januar 2024 En veldig god venn av meg sender meg stadig denne: 😘 Hva betyr det for en mann å sende en slik en? Ingenting. Bare helt overfladisk? Eller.? Anonymkode: 592da...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Del Skrevet 31. januar 2024 Det er kyssefjes. Han har vel kanskje lyst til å ta vennskapet deres opp et nivå? Anonymkode: 67bef...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Del Skrevet 31. januar 2024 Personlig er jeg ganske raus med sånne emojis og hjerter osv. blant venner, og det betyr egentlig ingen ting. Anonymkode: faaf8...a17 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #4 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg sender det til mine bestevenner uansett kjønn😊 men kan jo være noe flørt 😊 Anonymkode: f35d3...4c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #5 Del Skrevet 31. januar 2024 Helt klart en flørteemoji. Anonymkode: a021e...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 0.29): Personlig er jeg ganske raus med sånne emojis og hjerter osv. blant venner, og det betyr egentlig ingen ting. Anonymkode: faaf8...a17 Ekspander Nå har vel denne en kyssemunn i tillegg til hjerte. Anonymkode: a021e...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 0.31): Nå har vel denne en kyssemunn i tillegg til hjerte. Anonymkode: a021e...bb4 Ekspander Ja det er akkurat det. Å sende en kyssemunn 😙 er en ting, men med et hjerte..? Hva betyr det..? Anonymkode: 592da...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 0.36): Ja det er akkurat det. Å sende en kyssemunn 😙 er en ting, men med et hjerte..? Hva betyr det..? Anonymkode: 592da...eb0 Ekspander Hadde du laget en kyssemunn til noen du møtte fysisk, hadde det vært en åpenbar flørt i min verden. Anonymkode: a021e...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Del Skrevet 31. januar 2024 🥰😍😘❤️ Disse, er for meg, forbeholdt flørting og/eller kjærlige forhold, Selvfølgelig går det an å bruke de i ikke-flørtende sammenhenger, men hadde jeg sett disse brukt i en chat mellom to mennesker, ville jeg absolutt ha tenkt at det er en flørt på gang. Anonymkode: 8f30b...325 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 9.40): 🥰😍😘❤️ Disse, er for meg, forbeholdt flørting og/eller kjærlige forhold, Selvfølgelig går det an å bruke de i ikke-flørtende sammenhenger, men hadde jeg sett disse brukt i en chat mellom to mennesker, ville jeg absolutt ha tenkt at det er en flørt på gang. Anonymkode: 8f30b...325 Ekspander Ja enig med deg i grunnen. Han sender også denne 🤗 i hver eneste mld, men det tar jeg som "klem". Den siste emoji rekken jeg fikk fra han i dag var denne: 😘 🤭🤗😍 Antar nr 2 der er et slengkyss....? Hm, emojiene tilsier vel flørt da 😊 Anonymkode: 592da...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Del Skrevet 31. januar 2024 Nr.2 er vel sjokk eller overraskelse, ikke slengkyss. Vi hadde en sjef som stadig sendte sånne meldinger, men er helt sikker på at han ikke mente det som flørt Han syntes bare det var fint med hjerter og smilefjes, så du kan aldri være helt sikker 😉 Anonymkode: 7c7a6...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #12 Del Skrevet 31. januar 2024 Om du liker han, kanskje du skal teste med en flørt? Anonymkode: 88eb9...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #13 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 17.36): Nr.2 er vel sjokk eller overraskelse, ikke slengkyss. Vi hadde en sjef som stadig sendte sånne meldinger, men er helt sikker på at han ikke mente det som flørt Han syntes bare det var fint med hjerter og smilefjes, så du kan aldri være helt sikker 😉 Anonymkode: 7c7a6...a71 Ekspander Haha! Stress med slike sjefer. 😅 Joda det passer iallefall ikke inn med sjokk eller overraskelse ift det vi skrev om. Tror vel sjokk kanskje er mer slik 😳 Jeg vet ikke. Uansett er det mange søte emojier han sender og det er fint 😍 Anonymkode: 592da...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #14 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg aner ikke hva alle emojiene betyr og sender bare noen jeg synes er fine. Jeg er vel ikke alene om det. Unngår hjerter og kyssefjes da. Denne 😊 for eksempel var bare ment som en smiley før jeg så den hadde røde kinn (skulle hatt på briller). Har ofte sendt den til en mannlig bekjent. Hehe Anonymkode: fd86a...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #15 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 18.36): Jeg aner ikke hva alle emojiene betyr og sender bare noen jeg synes er fine. Jeg er vel ikke alene om det. Unngår hjerter og kyssefjes da. Denne 😊 for eksempel var bare ment som en smiley før jeg så den hadde røde kinn (skulle hatt på briller). Har ofte sendt den til en mannlig bekjent. Hehe Anonymkode: fd86a...ae3 Ekspander Oi, det har ikke jeg tenkt på... Er det en rødmende en? Jeg bruker den hele tiden som smiley, jeg.... Hvilken skal man ellers bruke som vanlig smiley? Anonymkode: 592da...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:12 #16 Del Skrevet torsdag kl 07:12 Greia er at det legges så uendelig mye forskjellig i emojis. Jeg sender ikke hjerter til alle og enhver, men kan sende noe sånt hvis det er snakk om feks sykt barn til de jeg prater med etc.. Hehe, det slo meg at kona til kollega nå kan tro at vi flørter fordi jeg akkurat sendte et fjes med hjerter ang mld fra ham 😂😂 Har noen bekjente som sender hjerter til alt og alle. Kyss også, for den slags skyld. Jeg sender en del hjertefjes til venner feks. Er ikke på flørtern med noen av dem.. Nå til dags har de yngste dog visstnok ganske "strenge" regler for hva som betyr hva. Men de i familien er vant til meg😂 Anonymkode: 57554...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:25 #17 Del Skrevet torsdag kl 07:25 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 16.12): Ja enig med deg i grunnen. Han sender også denne 🤗 i hver eneste mld, men det tar jeg som "klem". Den siste emoji rekken jeg fikk fra han i dag var denne: 😘 🤭🤗😍 Antar nr 2 der er et slengkyss....? Hm, emojiene tilsier vel flørt da 😊 Anonymkode: 592da...eb0 Ekspander Ser det er gammel tråd, men det han vel være mange som lurer på dette. Hvor gammel er han? Det tenker jeg er relevant for hva dette betyr. Jeg vil tro at han er over 30 og kanskje over 40 også. Jeg mener den første er et slengkyss. Personlig sender jeg dette hvis jeg er takknemlig. Kan sende det til både familiemedlemmer og venner. Det andre er et ansikt som fniser. Så er det klem ja, hjerteøyne kan betyr at "jeg liker dette, dette er flott å se, gjør meg glad". Alle disse i kombinasjon, at dette er en mann og dere ikke er i familie, ja det kan være mulig at han flørter litt. Hva snakker dere om når han sender dette? Det er også relevant å ta med i vurderingen. Anonymkode: cf1cb...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:46 #18 Del Skrevet torsdag kl 07:46 I en flørt sammenheng så ser jeg ikke på denne 🤭 som positiv. Da føler jeg at jeg blir gjort narr av. Selv bruker jeg denne mye 😂. Jeg ler med og ikke av. 😉 bruker jeg med en mann for å vise at jeg flørter, og jeg sier at det er det jeg gjør. Det velger jeg å ikke legge skjul på, for jeg ønsker at han skal kunne føle seg trygg på hva jeg gjør, og hvorfor jeg gjør det. Jeg er ganske tydelig. Bruker jeg denne 😍 så er jeg veldig forelska. ❤️ symboliserer kjærlighet for meg. 💕 bruker jeg for å vise han at jeg ønsker han alt godt. Jeg er en person som er hjertelig og glad i å bruke hjerter. Jeg er varm i språket mitt syns jeg selv. ❣️ Dyp kjærlighet og respekt. 😝 Din tulling 🫡 Yes Sir! 🤩 Fascinasjon 😘 Slengkyss. Ser at jeg bruker de litt annerledes enn det som står i forhold til bruk, og det de er ment som. Jeg pleier å spørre den andre personen om jeg er usikker på hva som menes om jeg tør. Er jeg veldig usikker på personen, så spør jeg ikke i det hele tatt. Synes det er gøy når man velger å personalisere dem. Det gir muligheter for en unik kommunikasjon mellom sender og mottaker. Det er veldig gøy og artig. Jeg er ikke lik i forhold til andre. Det kommer veldig an på hva jeg kan oppleve at den andre kommuniserer med meg. Prøver å tilpasse og justere meg om jeg klarer det. Noen ganger kan det være litt vanskeligere 😂 Jeg kan bli veldig ivrig når jeg har det gøy 😆😆😆 Så bruker jeg ofte emojis istedenfor punktum. Liker ikke punktum noe særlig 😂 Anonymkode: 964f1...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:55 #19 Del Skrevet torsdag kl 07:55 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 9.40): 🥰😍😘❤️ Disse, er for meg, forbeholdt flørting og/eller kjærlige forhold, Selvfølgelig går det an å bruke de i ikke-flørtende sammenhenger, men hadde jeg sett disse brukt i en chat mellom to mennesker, ville jeg absolutt ha tenkt at det er en flørt på gang. Anonymkode: 8f30b...325 Ekspander Jeg sender de til gode venner og nær familie som jeg er glad i, selv om vi bare er to sammen i en chat. Er ikke flørting i det, men fordi jeg er glad i dem og de betyr noe for meg. Sender de selvsagt også kjæresten, og da kan det både være flørting og bare en måte å vise at jeg er glad i han eller savner han. Kommer helt an på innholdet i meldingen. Anonymkode: 4ef50...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet torsdag kl 10:53 #20 Del Skrevet torsdag kl 10:53 Ryddet for spam. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå