Majer Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 (endret) Mannlige influensere som tjener penger på sjåvinistisk innhold drar flere damer nå enn mannsjåvinistiske menn gjorde for mange tiår siden. Da var ikke det noe som ga popularitet, snarere tvert om. Er det ikke merkelig at det skjer i en tid med økt fokus på likestilling? Menn som reiser til utlandet med fly flere ganger i året har ofte tekke de og. Bare de på idrettsprofilene som reiser for å spille kamper. Er det ikke rart at nordmenn som reiser mer enn aldri før, i en tid med fokus på global oppvarming gjør det bra? Endret 30. januar 2024 av Majer Feil
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Dette må vel være en illusjon? Anonymkode: 1fe72...6a4 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Hva f.. Har det rabla for deg? Man er ikke klimafornekter selv om flyr. Problemet er ikke at de du nevner har draget. Det er vel mer det at psykotiske fanatikere som ikke klarer å la én setning renne ut av munnen uten at det er ravende babbel om hjertesaken sin er ganske turn off. Anonymkode: 0c756...3af 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Hvor har du dette fra? Anonymkode: d6bf9...565 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Kan være fordi kornåkre vokser 5 cm lengre i år og fordi luftfuktigheten øker. Kan også være fordi det har blitt trendy med Fendy. Anonymkode: 8ed16...b43
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Svært få kvinner faller for ekte sjåvinister, som virkelig i fullt alvor synes at kvinner f.eks burde fratas stemmeretten og begrenses til et liv på kjøkken og soverom. Det vi kaller "mannssjåvinisme" idag er i virkeligheten bare menn som våger å lage humor av politisk ukorrekt tematikk, Kvinner blir tiltrukket av menn som ikke lar seg fange og kue av andres regler. Menn som har selvtillit nok til å gi litt faen. Som er litt bad boy og edgy. Slik har det vært til alle tider, ingenting nytt her. Anonymkode: 77959...7aa 2 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 Dras du mot foppalsparkere og idrettsstjerner, så er du nok typen til å fly litt fra før. Anonymkode: aeead...f9b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette må vel være en illusjon? Anonymkode: 1fe72...6a4 Ikke første vrangforestilling fra denne brukeren, for å si det sånn🤣 Anonymkode: e9f05...0d9 1
EvigSingel Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 Majer skrev (8 timer siden): Mannlige influensere som tjener penger på sjåvinistisk innhold drar flere damer nå enn mannsjåvinistiske menn gjorde for mange tiår siden. Da var ikke det noe som ga popularitet, snarere tvert om. Er det ikke merkelig at det skjer i en tid med økt fokus på likestilling? Menn som reiser til utlandet med fly flere ganger i året har ofte tekke de og. Bare de på idrettsprofilene som reiser for å spille kamper. Er det ikke rart at nordmenn som reiser mer enn aldri før, i en tid med fokus på global oppvarming gjør det bra? Fordi 90% av damene i dag sliter emosjonelt. De har det ikke bra med seg selv og tiltrekkes av menn som er drittsekker - fordi det er det de føler de fortjener. Jeg har forstått at du måler menns verdi i form av hvor mange damer som vil ha dem, men mennesker som har det bra med seg selv måler mennesker i form av andre ting. Som at de er lykkelige. Eller har et godt liv. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 Som mann øker man sjansene i dating om man er miljøbevisst og har feministiske verdier. Iallfall i litt urbane miljøer Anonymkode: 80123...448 4
Isambard Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 Jeg tror ikke holdninger spiller på langt nær så stor rolle som mange ønsker å tro. Jeg tror det er én ting som gjelder for å få mange damer. Det er å være selvsikker pågående (Ok. To ting, da). Man kan være tulling og drittsekk eller snill og smart. Spiller ingen rolle. Mulig 99% avviser, men 1% av alle kvinner er forsatt mange. Derfor kan Andrew Tate og Trump alltid ha masse damer rundt seg. En beskjeden og usikker fyr klarer ikke å dra haugevis av damer ved å være feminist og miljøvevisst. 2 1
Lava Anne Skrevet 31. januar 2024 #12 Skrevet 31. januar 2024 Alle pene mennesker drar menn og damer uansett.
Okapi Skrevet 31. januar 2024 #13 Skrevet 31. januar 2024 De fleste klimafornektere jeg kjenner jobber i industrien, gjerne i olja. De tjener godt, er i fysisk god form og fremstår som maskuline og selvsikre. Det er det som drar damer, ikke klimafornektingen eller huleboerfaktene. Dette blir vel heller tolerert, så lenge hun får en bemidlet mannemann. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #14 Skrevet 31. januar 2024 EvigSingel skrev (6 timer siden): Fordi 90% av damene i dag sliter emosjonelt. De har det ikke bra med seg selv og tiltrekkes av menn som er drittsekker - fordi det er det de føler de fortjener. Noen typer kvinner (i alle aldre og samfunnslag)) har en seksuell dragning mot svin, sånn har det alltid vært. Forklaringen kan være flere ting. Anonymkode: 6ccbf...364 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #16 Skrevet 31. januar 2024 Lava Anne skrev (7 timer siden): Alle pene mennesker drar menn og damer uansett. Så hvorfor drar jeg ikke inn damer som en hybridversjon av justinbeber og brad pitt på steroider da 🤔. Anonymkode: 9cf56...282
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #17 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Som mann øker man sjansene i dating om man er miljøbevisst og har feministiske verdier. Iallfall i litt urbane miljøer Anonymkode: 80123...448 Det er ikke min erfaring. Jo mer politisk ukorrekt jeg har vært jo mer interesse har jeg møtt. Anonymkode: bda6d...5cc 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #18 Skrevet 31. januar 2024 Isambard skrev (8 timer siden): Jeg tror det er én ting som gjelder for å få mange damer. Det er å være selvsikker pågående (Ok. To ting, da). Man kan være tulling og drittsekk eller snill og smart. Spiller ingen rolle. Enig. «Han er en sånn fin mann og har så gode verdier, men jeg føler liksom ikke noe for ham». Anonymkode: bda6d...5cc
Lava Anne Skrevet 31. januar 2024 #19 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så hvorfor drar jeg ikke inn damer som en hybridversjon av justinbeber og brad pitt på steroider da 🤔. Anonymkode: 9cf56...282 Du er sjenert eller mangler totalt sosiale antenner? 😜
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #20 Skrevet 31. januar 2024 Ordet "klimafornekter" har tydelig religiøse og fanatiske undertoner og brukes av fanatiske mennesker som hersketeknikk mot alle som ikke snakker i kor med dem selv. Selv ikke om vedkommende har flere tiår mer med erfaring innen naturvern og miljøengasjement og faktisk vet en del hva den snakker om. Denne typen mennesler har begrenset kognitiv og sosial kapasitet og trives best når de omgås egne. Derfor har ikke denne typen aktivister "draget" på folk utenfor deres eget miljø. Ordet "mannsjåvinist" hadde en betydning før, men brukes nå også som hersketeknikk mot alle menn man ikke liker og som ikke oppfører seg som simper. Disse mennene har ikke mer eller mindre draget på damer enn andre. Men det er fortsatt flertall av menn og damer i samfunnet som ikke er innbitte snowflakes og som har litt større toleranserammer i det sosiale spillet. Dermed oppleves det slik av innbitte snowflales som ikke tåler andres meninger og har veldig snevre sosiale toleranserammer, siden de bare passer med hverandre. Men du finner sikkert noen du også. 👍 Lykke til Anonymkode: 0c756...3af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå