Søtpotita Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Eg har lyst på ein ny tonic...men har ikkje peiling på kven eg skal velga! Har sett på Clinique og Estee Lauder på Strawberrynet. Har blandingshud, kan bli feit i t-sona og tørr ellers... Endret 31. januar 2006 av Årolilja
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Clinique Mild Clarifying Lotion inneholder salisylsyre, som fjerner døde hudceller. Den har ingen alkohol, så den er mild, og funker for alle hudtyper.
Søtpotita Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2006 Clinique Mild Clarifying Lotion inneholder salisylsyre, som fjerner døde hudceller. Den har ingen alkohol, så den er mild, og funker for alle hudtyper. ← Er denne på Strawberrynet? Fant ikkje den med "mild" i navnet...
Gjest Malina Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Vet ikke om det er forskjellige farger,men isåfall er det den grønne!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Bruk en uten alkohol. Ta estee lauder sin du, clinique har en uten alkohol, finner du ikke den må du ikke kjøpe de andre. Virker veldig uttørrende og vil ha motsatt virkning av det du ønsker...
Søtpotita Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2006 Er det nokon som har prøvd Estee Lauder Clean Finish Purifying Toner (Normal til tørr hud). Rosa gjennomsiktig flaske med blå/grønn kork? Er den utan alkohol?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #7 Skrevet 31. januar 2006 Bruk en uten alkohol. Ta estee lauder sin du, clinique har en uten alkohol, finner du ikke den må du ikke kjøpe de andre. Virker veldig uttørrende og vil ha motsatt virkning av det du ønsker... ← Ikke nødvendigvis... Jeg har kombinasjonshud med fet t-sone, og bruker Cliniques ansiktsvann nr.2 (står "dry combination skin" på flaska). Har aldri hatt så fin hud som etter jeg begynte med den serien for et par år siden. Enig i at ansiktsvannet uten alkohol i prinsippet høres bra ut, men er det nødvendigvis det beste uansett hvilken hudtype man har? (jeg vet ikke, bare lurer...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå