GÃ¥ til innhold

Dere som bruker wegovy, hvor fort gikk dere ned? Og hvor mye?😊

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra 80 til 60 5 mnd

Anonymkode: f3896...9c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dere som går ned i vekt,trener dere mye? Skal ned fra 75 kg sliter med småspising og overspising av god mat

Anonymkode: e7740...5f3

Jeg følger rådet fra Felleskatalogen om å kombinere Wegovy med redusert kaloriinntak og økt fysisk aktivitet for vektkontroll. 😊 For min del ble det lett styrketrening, som både passer helsen min og hjelper til å stramme opp kroppen underveis i vektnedgangen.

Anonymkode: 16b75...d8f

AnonymBruker
Skrevet

Begynte med Wegovy i midten av juni. begynte med bmi på 31,4...nå 28,7...gått ned ca 7 kilo. Målet er å komme ned til 68..så 10 kilo igjen. Vekten har stått stille (pluss/minus 0,5 kg) siste måneden.. irriterende. Er moderat aktiv..trener styrke 2 ganger i uken og går turer med godt tempo ( feks siste 7 dager , gått i overkant av 2 mil, fordelt på fire turer..en lang tre kortere, m snittfart 6,5 km/t  og trent to timer styrke med vekter/apparater ) Har ikke trent mye styrke i sommer, men gått mye i den norske fjellheimen. Vet en kan komme på vektplatå, og at nedgang stopper litt opp..men irriterende at det er bomstopp allerede. Hadde som mål å komme 10 kilo ned til en ferie som jeg skal på om en uke...det skjer jo ikke :) men får smøre meg med tålmodighet.  Går på 0,5 mg nå.. effekten eg har er at eg klarer å stoppe å spise når jeg er passe mett, ikke er så veldig fysen på snacks/søtt. Loggfører ALT jeg spiser og snittet er 1450 kcal siste to måneder. Så er i underskudd:)  Bør egentlig være fornøyd med nedgang så langt, legen er fornøyd og ;)  Vil ikke tyne meg for  lavt på kcal, vil bygge et kosthold som fungerer på lang sikt. 

Anonymkode: 36deb...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...