AnonymBruker Skrevet 29. august #22 Skrevet 29. august  AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere som går ned i vekt,trener dere mye? Skal ned fra 75 kg sliter med småspising og overspising av god mat Anonymkode: e7740...5f3 Jeg følger rådet fra Felleskatalogen om å kombinere Wegovy med redusert kaloriinntak og økt fysisk aktivitet for vektkontroll. 😊 For min del ble det lett styrketrening, som både passer helsen min og hjelper til å stramme opp kroppen underveis i vektnedgangen. Anonymkode: 16b75...d8f
AnonymBruker Skrevet 29. august #23 Skrevet 29. august Begynte med Wegovy i midten av juni. begynte med bmi på 31,4...nå 28,7...gått ned ca 7 kilo. Målet er å komme ned til 68..så 10 kilo igjen. Vekten har stått stille (pluss/minus 0,5 kg) siste måneden.. irriterende. Er moderat aktiv..trener styrke 2 ganger i uken og går turer med godt tempo ( feks siste 7 dager , gått i overkant av 2 mil, fordelt på fire turer..en lang tre kortere, m snittfart 6,5 km/t og trent to timer styrke med vekter/apparater ) Har ikke trent mye styrke i sommer, men gått mye i den norske fjellheimen. Vet en kan komme på vektplatå, og at nedgang stopper litt opp..men irriterende at det er bomstopp allerede. Hadde som mål å komme 10 kilo ned til en ferie som jeg skal på om en uke...det skjer jo ikke  men får smøre meg med tålmodighet. Går på 0,5 mg nå.. effekten eg har er at eg klarer å stoppe å spise når jeg er passe mett, ikke er så veldig fysen på snacks/søtt. Loggfører ALT jeg spiser og snittet er 1450 kcal siste to måneder. Så er i underskudd:) Bør egentlig være fornøyd med nedgang så langt, legen er fornøyd og  Vil ikke tyne meg for lavt på kcal, vil bygge et kosthold som fungerer på lang sikt.  Anonymkode: 36deb...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå