Gå til innhold

Jeanstips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😙 dame på litt over 30 år. Ønsker meg tips til jeans. Jeg er ikke av de smaleste, har definitivt rumpe og hofter.. må nok opp i størrelse L, og syns det er vanskelig med passform. Er dessverre for glad i skinny jeans, prøver å utfordre meg til noe annet..

Anonymkode: ceea1...018

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse er superbehagelige med masse stretch og høyt liv. Smale bukser som sitter fint over rumpe og lår, men syns selv det ser penere ut med sleng enn helt skinny. Vet ikke hvor høy du er? Men jeg syns det er en pen modell hvis man har litt ekstra også :) 

Anonymkode: f807d...d40

Gjest issoras
Skrevet

Har du prøvd Denim Destination? Jeg har også mye rumpe og hofte og de passer meg fint. Men les størrelsesveiledningem godt. Jeg sto mellom to størrelser og begge passer fint. De har både skinny og straight og bootcut. 

Skrevet

Prøv Lois Raval, den har bootcut og medium liv. 

Anonymkode: 1ea68...9fb

Skrevet

Eller bukser fra Cambio. Finner at de sitter som støpt på. God stretch som holder.De er dyre,men av god kvalitet. De fins som jeans og andre stoffer og modeller. Mine sorte go-to bukser kan brukes til både hverdag og fest. Mange av de har jeg hatt i over 10 år og fortsatt like fine. God og stram stretch som glatter ut mage og lår. Og får fin rumpe i de også.

Anonymkode: e5c9c...bab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...