Gjest marthepia Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Det er lita stund til enda da... Vi skal prøve å bli gravide igjen i august/september! Åhhh...jeg gleder meg Mange har vel lest at jeg savner den store fine magen min Fikk ei jente 6. agust i fjor.. Jeg synes det er bra med 2 år imellom! Det er så spennende... Vi hadde ikke noen problemer forrige gang, så jeg håper det går bra denne gangen også!! Så det ble en del feil i overskrifta gitt Vet ikke hvordan jeg forandrer det ooppsss... Endret 30. januar 2006 av marthepia
monja Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Gratulerer med avgjørelsen om å prøve på nummer to. Håper det klaffer fort for dere.
Holly Hobbie Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Skjoenner du er utaalmodig! Velkommen i klubben!
Gjest marthepia Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 I'm here with you... ← Skal dere prøve igjen snart dere også? Kanskje det blir samme dato igjen?
Siam Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Skal dere prøve igjen snart dere også? Kanskje det blir samme dato igjen? ← Vi bruker ikke prevensjon, for å si det sånn... Og jeg har fått tilbake mensen. Men det gjør ikke noe om det ikke skjer noe før til sommeren, eller høsten. Vi satser på samme dato igjen, marthepia!
Gjest marthepia Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 Vi bruker ikke prevensjon, for å si det sånn... Og jeg har fått tilbake mensen. Men det gjør ikke noe om det ikke skjer noe før til sommeren, eller høsten. Vi satser på samme dato igjen, marthepia! ← hehe Kunne godt ha tenkt meg å prøve allerede nå jeg..men vi må vente til aug/sep. Klaffer det da, er det perfekt. Da er ferdig på skolen og kan se fram til en lang sommerferie med nybabyen
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #8 Skrevet 30. januar 2006 hehe Kunne godt ha tenkt meg å prøve allerede nå jeg..men vi må vente til aug/sep. Klaffer det da, er det perfekt. Da er ferdig på skolen og kan se fram til en lang sommerferie med nybabyen ← Siam: Er lillegutt stor nå da? Da Emma var 5 mnder var hun 8070 og 67 cm. Skal på helsestasjonen om ikke så lenge og se hvor stor hun har blitt var 6 mnds alder
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #9 Skrevet 30. januar 2006 Siam: Er lillegutt stor nå da? Da Emma var 5 mnder var hun 8070 og 67 cm. Skal på helsestasjonen om ikke så lenge og se hvor stor hun har blitt var 6 mnds alder ← Dette var altså marthepia som skrev! Glemte å logge meg inn..siterte meg selv gjorde jeg å Bare tull på meg i dag
Siam Skrevet 30. januar 2006 #10 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Nå blir dette en litt privat tråd, men det gjør ikke noe! Oliver er blitt kjempestor, ved 5 månederskontrollen (da var han riktignok 5 1/2 måned) veide han 9710 g og var 71 cm! Og så har han fått to tenner. *stolt-mamma-smily* Kom innom dagboka mi, der står alt! Endret 30. januar 2006 av Siam
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #11 Skrevet 30. januar 2006 Nå blir dette en litt privat tråd, men det gjør ikke noe! Oliver er blitt kjempestor, ved 5 månederskontrollen (da var han riktignok 5 1/2 måned) veide han 9710 g og var 71 cm! Og så har han fått to tenner. *stolt-mamma-smily* Kom innom dagboka mi, der står alt! ← stor gutt Skal lese i dagboka! Hvordan ordner jeg dagbok? Hilsen marthepia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå