Gå til innhold

Skal kanskje her igjen snat jeg da?

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia
Skrevet (endret)

Det er lita stund til enda da...

Vi skal prøve å bli gravide igjen i august/september! Åhhh...jeg gleder meg :) Mange har vel lest at jeg savner den store fine magen min :) Fikk ei jente 6. agust i fjor.. Jeg synes det er bra med 2 år imellom! :)

Det er så spennende... :)

Vi hadde ikke noen problemer forrige gang, så jeg håper det går bra denne gangen også!!

Så det ble en del feil i overskrifta gitt :) Vet ikke hvordan jeg forandrer det :) ooppsss...

Endret av marthepia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med avgjørelsen om å prøve på nummer to.

Håper det klaffer fort for dere.

Skrevet

Skjoenner du er utaalmodig! ;) Velkommen i klubben!

Gjest marthepia
Skrevet
:sjenert:  I'm here with you...

Skal dere prøve igjen snart dere også? :) Kanskje det blir samme dato igjen? :);)

Skrevet
Skal dere prøve igjen snart dere også? :)  Kanskje det blir samme dato igjen? :)  ;)

Vi bruker ikke prevensjon, for å si det sånn... Og jeg har fått tilbake mensen.

Men det gjør ikke noe om det ikke skjer noe før til sommeren, eller høsten.

Vi satser på samme dato igjen, marthepia! ;)

Gjest marthepia
Skrevet
Vi bruker ikke prevensjon, for å si det sånn... Og jeg har fått tilbake mensen.

Men det gjør ikke noe om det ikke skjer noe før til sommeren, eller høsten.

Vi satser på samme dato igjen, marthepia!  ;)

hehe :ler: Kunne godt ha tenkt meg å prøve allerede nå jeg..men vi må vente til aug/sep. Klaffer det da, er det perfekt. Da er ferdig på skolen og kan se fram til en lang sommerferie med nybabyen :)

Skrevet
hehe :ler:  Kunne godt ha tenkt meg å prøve allerede nå jeg..men vi må vente til aug/sep. Klaffer det da, er det perfekt. Da er ferdig på skolen og kan se fram til en lang sommerferie med nybabyen :)

Siam: Er lillegutt stor nå da? Da Emma var 5 mnder var hun 8070 og 67 cm. Skal på helsestasjonen om ikke så lenge og se hvor stor hun har blitt var 6 mnds alder :)

Skrevet
Siam: Er lillegutt stor nå da? Da Emma var 5 mnder var hun 8070 og 67 cm. Skal på helsestasjonen om ikke så lenge og se hvor stor hun har blitt var 6 mnds alder :)

Dette var altså marthepia som skrev! Glemte å logge meg inn..siterte meg selv gjorde jeg å :) Bare tull på meg i dag :)

Skrevet (endret)

Nå blir dette en litt privat tråd, men det gjør ikke noe!

Oliver er blitt kjempestor, ved 5 månederskontrollen (da var han riktignok 5 1/2 måned) veide han 9710 g og var 71 cm!

Og så har han fått to tenner. *stolt-mamma-smily*

Kom innom dagboka mi, der står alt!

Endret av Siam
Skrevet
Nå blir dette en litt privat tråd, men det gjør ikke noe!

Oliver er blitt kjempestor, ved 5 månederskontrollen (da var han riktignok 5 1/2 måned) veide han 9710 g og var 71 cm!

Og så har han fått to tenner. *stolt-mamma-smily*

Kom innom dagboka mi, der står alt!

stor gutt :) Skal lese i dagboka! Hvordan ordner jeg dagbok?

Hilsen marthepia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...