Gå til innhold

Har jeg truffet en av de "skjeldne" typene der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt kontakt med  en gutt som virkelig har mange venninner og venner. Jeg har faktisk aldri  imitt liv, møtt noen som har så mange folk å forholde seg til i hverdagen som han!

Han er med ien gjeng på 10 stk, og det er begge kjønn. Han har hatt sex med en venninne i denne gjengen, men har ikke romantiske følelser ovenfor henne. Jeg tror han,for hadde det vært tilfellet, hadde de jo vært et par allerede, eller ihvertfall en gang i tiden.

Lurer på om gutter tenker på dette reverssert? Når det kommer til det sosiale? At man øker i verdimetter hvor magne man kjenner?? Forstår at er det 2 ting du ikke får nok av, så er det penger og kjærlighet-Men jeg lurer på om dete r noe gutter bevisst tenker over??

For da har jeg et lite problem-Jeg har ikke så mange å forholde meg til. Jeg har forsiktig prøvd meg litt frem på dette temaet, men han virker til å unngå hele snakket om dette-Og sier at det ikke har så mye å si. Likevel, er jeg usikker-Siden han er så ofte ute på "ting og tang" med sosiale eventer å gjøre. Jeg får ikke se mye av disse sosiale eventene, men han har mye på gang der ute med reising,besøk osv.

Hva jeg bryr meg om, er om, dere, gutta-Vurderer og veier og måler jenter etter sosial krets: Omdømme,omfang og årgang(aldrå hvor lenge man evt har kjent hverandre-Og hvor godt?). Om dette er noe dere ser ut som en overveiende og sånnsett overveldene faktor?

Nå vet jeg at alle er forskjellig, men ejg lurer på om det er noe som,som en som alltid har kjent livet som en som er med i en større gjeng og sånnsett alltid har hatt muligheter på flere områder(at man står sterkere,fordi man har flere personer å "spille på")Eller om man fokuserer mer på eget uttrykk og evne til å se perspektiver og muligheter;Der man er i livet per dags dato?

Jeg har ikke en stor krets akk nå, og det er noe jeg tenker mye på-Men dette er noe av det jeg fasinceres av ved han-Hans evne til å møte andre, til å danne relasjoner med andre. Jeg har stusset litt på den fraværende måten han reagerer på, når jeg forsiktig tar dette opp som tema-Og jeg ønsker svar fra andre gutter i en gjeng; Er dette noe dere ser på som en (avgjørende?) faktor? Er det rart for dere, når dere måter på en jente som ikke har/har hatt de samme mulighetene for å være med i en gjeng,alt hva det innebærer-Siden dere selv ikke vet om annet?

Vet alle er forskjellige, og at det ikke finnes et svar på dette-Men jeg lurer på hvordan det er, og siden man somregel står sterkere sammen-Så lurer jeg på om man kanskje ansees som svakere på det sosiale, dersom det ikke finnes en gjeng??

Siden jeg er så fascinert av han, og faktisk ser veldig opptil han på grunn av dette-De er virkelig en god og jovial gjeng-Kjent hverandre lenge,så må det jo være en stor del av livvsstilen(som det jo må bli,siden hverdagen og vedlikehold av en gjeng krever sitt)??

Anonymkode: e57be...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du møtt en ny nå, eller er det bare samme historien om igjen?  

Anonymkode: 5f524...7c3

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva jeg bryr meg om, er om, dere, gutta-Vurderer og veier og måler jenter etter sosial krets: Omdømme,omfang og årgang(aldrå hvor lenge man evt har kjent hverandre-Og hvor godt?). Om dette er noe dere ser ut som en overveiende og sånnsett overveldene faktor?

Langt innlegg, men jeg tror jeg fant spørsmålet ditt her(?) 

Svaret for min del er nei. Og jeg tror det gjelder de fleste normale menn. Kan godt hende det finnes noen player-gutter som har sett for mye på Tiktok og noen folk med veldig overfladiske meninger. 

Menn flest ser etter :

* viser at hun verdsetter ham

* real og dramafri

* lojal

Så har jo utseende, sjarm, verdier, match på interesser osv mye å si. Materielle og ytre forhold er menn flest mindre interessert i. Med mindre du er blakk, arbeidsløs og/eller anti-sosial. Det værste du kanskje kan gjøre er å nekte ham å omgås vennene sine. Det beste er at du blir en del av gjengen og viser at du driter i at han hadde en kort greie med hun ene. Vi alle har en fortid. 

Endret av BobTheNoob
  • Hjerte 1
Skrevet

Sjelden/sjeldne

Anonymkode: ca7e8...334

Skrevet

Kjære deg ts, du har mye større problemer enn hvor vidt du har et sosialt nettverk i livet, du har alvorlige psykiske problemer, og det er det du burde fokusere på, ikke fortsette å stalke en fyr som ikke vil ha noe med deg å gjøre.

Anonymkode: 659aa...486

Skrevet

Huffa meg…

kvinnen i midten av 20 årene betatt av levemåten til tenåringeR….

Anonymkode: 421fd...e33

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Huffa meg…

kvinnen i midten av 20 årene betatt av levemåten til tenåringeR….

Anonymkode: 421fd...e33

Hun her er over midten av 30 årene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hun her er over midten av 30 årene.

Står ingenting om alder i innlegget

Anonymkode: eeffd...703

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Står ingenting om alder i innlegget

Anonymkode: eeffd...703

Denne dama har skrevet maaaange tråder her på kg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lurer på om gutter tenker på dette reverssert?

På ingen som helst måte.

Dame som har tusen venner av begge kjønn og har ligget med en noen i den nærmeste vennekretsen sin er bare å styre unna for alt seriøst.

Anonymkode: e6195...1c6

Skrevet

Hei, Ts.

En av grunnene til at han kanskje styrer unna dette spørsmålet fra deg, er at det er litt absurd. Det virker som du er veldig opptatt av en form for sosial status og at du er redd du ikke matcher denne statusen selv. Her virker du veldig usikker og litt opphengt, og jeg tenker kanskje du bør prate om dette med noen, som ikke er din kjæreste, rett og slett for å få røsket litt opp i den tankegangen.

Han hadde nok også satt pris på om du ble med innimellom, og kanskje noen erfaringer med sånne ting også kunne gjort deg litt mindre usikker?

Jeg er kvinne da, men jeg tenker at du faktisk bør tenke over dette, og ikke bare på dette spørsmålet du tenker det er viktig å få svar på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...