AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Jeg er bonusmor og biologisk mor har mislikt meg fra første stund, uten grunn. Jeg ble sammen med hennes ex/barnets far seks måneder etter at det var slutt mellom de, men bruddet hadde ikke jeg noe med. Nå etter 14 år er det slutt mellom meg og min kjæreste/samboer fordi vi ble mer venner enn kjærester, men vi er enige om å gå fra hverandre og det er en fin tone mellom oss. I disse 14 årene har jeg vært bonusmor til en skjønn gutt, som jeg er like glad i som om han skulle vært min biologiske sønn. Nå når vi går fra hverandre ønsker både jeg og gutten å fortsette et slags samvær, og faren synes også det er viktig. Moren ringer rundt til guttens familie og sier at jeg sikkert ikke ønsker videre kontakt med gutten nå når det er slutt mellom meg og faren, akkurat som om hun ønsker at det skal skje. Jeg får vite det av min ex-svigermor og spør da moren hvorfor hun ringer rundt istedenfor å spørre meg rett ut, og da sier hun at guttens familie har misforstått og at det er de som har sagt det til henne, og ikke omvendt. Slik er det med mange ting, og hver gang sier jeg til moren at hun må spørre meg om det hun lurer på istedenfor å snakke med alle andre som ikke har noe med saken å gjøre. Hun skylder alltid på andre når jeg konfronterer henne, uansett hva det er. "Alle" har misforstått, hørt feil osv. Hva feiler sånne damer egentlig? Anonymkode: 277bb...d70
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Helt normalt med slarvekjærringer desverre!!! Anonymkode: e0ae9...72f
NiceOrNothing Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er bonusmor og biologisk mor har mislikt meg fra første stund, uten grunn. Jeg ble sammen med hennes ex/barnets far seks måneder etter at det var slutt mellom de, men bruddet hadde ikke jeg noe med. Nå etter 14 år er det slutt mellom meg og min kjæreste/samboer fordi vi ble mer venner enn kjærester, men vi er enige om å gå fra hverandre og det er en fin tone mellom oss. I disse 14 årene har jeg vært bonusmor til en skjønn gutt, som jeg er like glad i som om han skulle vært min biologiske sønn. Nå når vi går fra hverandre ønsker både jeg og gutten å fortsette et slags samvær, og faren synes også det er viktig. Moren ringer rundt til guttens familie og sier at jeg sikkert ikke ønsker videre kontakt med gutten nå når det er slutt mellom meg og faren, akkurat som om hun ønsker at det skal skje. Jeg får vite det av min ex-svigermor og spør da moren hvorfor hun ringer rundt istedenfor å spørre meg rett ut, og da sier hun at guttens familie har misforstått og at det er de som har sagt det til henne, og ikke omvendt. Slik er det med mange ting, og hver gang sier jeg til moren at hun må spørre meg om det hun lurer på istedenfor å snakke med alle andre som ikke har noe med saken å gjøre. Hun skylder alltid på andre når jeg konfronterer henne, uansett hva det er. "Alle" har misforstått, hørt feil osv. Hva feiler sånne damer egentlig? Anonymkode: 277bb...d70 Det smarteste du kan gjøre er å ikke låne øre til hverken eks-svigermor eller eksdama . Men fokuser på å møte bonus-sønnen å ha det hyggelig med han ❤️. Etterhvert så vil sladder & misforståelser dø ut, når ingen gir det næring .
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Det smarteste du kan gjøre er å ikke låne øre til hverken eks-svigermor eller eksdama . Men fokuser på å møte bonus-sønnen å ha det hyggelig med han ❤️. Etterhvert så vil sladder & misforståelser dø ut, når ingen gir det næring . Min ex svigermor er grei, og jeg synes det er bra at hun forteller meg når biologisk mor snakker om meg til familien. De reagerer på henne de også, og synes det er ubehagelig at hun lyver og sier til meg at det er de som har sagt forskjellige ting om meg når det ikke stemmer. Ts Anonymkode: 277bb...d70
NiceOrNothing Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min ex svigermor er grei, og jeg synes det er bra at hun forteller meg når biologisk mor snakker om meg til familien. De reagerer på henne de også, og synes det er ubehagelig at hun lyver og sier til meg at det er de som har sagt forskjellige ting om meg når det ikke stemmer. Ts Anonymkode: 277bb...d70 Mye bedre om hun ikke fortalte deg det negative bio-mor sa, det er noe smart over å ikke spre gift videre . Sladder & baksnakking vil kun fortsette , om noen aktivt går inn for å spre det videre . 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Mye bedre om hun ikke fortalte deg det negative bio-mor sa, det er noe smart over å ikke spre gift videre . Sladder & baksnakking vil kun fortsette , om noen aktivt går inn for å spre det videre . Ex svigermor ble lei seg og syntes hun måtte oppklare at de ikke hadde snakket om meg bak ryggen min, men at det var moren som hadde ringt min Ex svigerinne, så svigermor og etter det igjen til min Ex samboer, men han hadde lagt på meg en gang hun begynte å gnåle om meg. Hadde sønnen vært liten kunne hun nektet han samvær med meg, men når han er tenåring tør hun ikke å gjøre det. Ts Anonymkode: 277bb...d70
NiceOrNothing Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ex svigermor ble lei seg og syntes hun måtte oppklare at de ikke hadde snakket om meg bak ryggen min, men at det var moren som hadde ringt min Ex svigerinne, så svigermor og etter det igjen til min Ex samboer, men han hadde lagt på meg en gang hun begynte å gnåle om meg. Hadde sønnen vært liten kunne hun nektet han samvær med meg, men når han er tenåring tør hun ikke å gjøre det. Ts Anonymkode: 277bb...d70 Poenget mitt er at så lenge dere vet hva som er sant og hva som er reelt , er denne eks -svigerdatterens slarv helt uvesentlig . Sånn sladder må man bare slutte å spre videre / gi næring . Noen må stoppe informasjonsflyten . Det blir som en vannkran . Det stopper ikke før man skrur den igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Poenget mitt er at så lenge dere vet hva som er sant og hva som er reelt , er denne eks -svigerdatterens slarv helt uvesentlig . Sånn sladder må man bare slutte å spre videre / gi næring . Noen må stoppe informasjonsflyten . Det blir som en vannkran . Det stopper ikke før man skrur den igjen. Du har nok rett, men hvorfor gjør hun dette og hva vil hun oppnå? Ts Anonymkode: 277bb...d70
NiceOrNothing Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har nok rett, men hvorfor gjør hun dette og hva vil hun oppnå? Ts Anonymkode: 277bb...d70 Usikre folk prøver gjerne å gjøre andre usikre . Å hun lykkes .
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 NiceOrNothing skrev (35 minutter siden): Usikre folk prøver gjerne å gjøre andre usikre . Å hun lykkes . Det var ikke det jeg spurte om Ts Anonymkode: 277bb...d70
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du har nok rett, men hvorfor gjør hun dette og hva vil hun oppnå? Ts Anonymkode: 277bb...d70 Hvorfor gjør du dette? Snakk med eksmannen din du og la mor være i fred. Det at du går å kaller ho biologisk mor istedenfor mor er nok ganske relevant. Hvorfor i alle dager føler du at du har rett til å plage denne damen? I stede for å fokusere på hvor grusomt du blir behandlet, prøv å fokuser på at du har lyst til å ha kontakt med ungen. Nå høres du egentlig bare bitter ut for at du er singel igjen. Og hun har absolutt ingenting med ditt forhold å gjøre. Så forhold deg til faren du. Anonymkode: 7ddfa...41c 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #12 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du har nok rett, men hvorfor gjør hun dette og hva vil hun oppnå? Ts Anonymkode: 277bb...d70 Hun gjør det fordi det plager deg. Fordi hun misliker deg. Fordi hun håper du ikke kommer til å ha kontakt med barna hennes. Fordi hun er glad det ble slutt mellom deg og faren. Fordi forholdet dere to imellom (som kunne vært et ikke-forhold og deg uvesentlig) er så dårlig at du konsekvent kaller henne «biologisk» (ser du ikke hvor smålig og bittert og betent det høres ut?). Hun gjør det fordi hun kan. Og fordi det virker. Anonymkode: db1cb...fca 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #13 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor gjør du dette? Snakk med eksmannen din du og la mor være i fred. Det at du går å kaller ho biologisk mor istedenfor mor er nok ganske relevant. Hvorfor i alle dager føler du at du har rett til å plage denne damen? I stede for å fokusere på hvor grusomt du blir behandlet, prøv å fokuser på at du har lyst til å ha kontakt med ungen. Nå høres du egentlig bare bitter ut for at du er singel igjen. Og hun har absolutt ingenting med ditt forhold å gjøre. Så forhold deg til faren du. Anonymkode: 7ddfa...41c Hvorfor skriver du så hissig? Jeg skrev "biologisk mor" kun for å skille hvem som er mor til gutten, slik at det skulle være lett for dere som leser hvem jeg mener. Plager henne? Jeg har ikke gjort henne noe, da det er hun som holder på å baksnakke om meg til de andre i familien, og det er sårende. Hun har alltid gjort det og jeg har oversett det, men nå virker det som om hun ikke ønsker at jeg og hennes sønn skal fortsette å ha kontakt. Bitter? Ikke bitter da jeg og min eks var helt enige om å gå fra hverandre. Jeg har det bedre nå enn da vi var sammen, og jeg er fremdeles meget god venn med min eks/guttens far. Ts Anonymkode: 277bb...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå