AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Jeg har en syklus på 28 dager, hver måned. Jeg er en du kan kalle «tappetafser», så jeg kjenner også til livmortappen. Den pleier alltid å synke, bli myk og åpne seg litt dagen før mensen. Nå skulle jeg altså fått mensen for 2 dager siden, livmortappen har gått litt høyere opp, helt hard og mer lukket enn jeg noen gang har kjent. Jeg pleier alltid å få litt smerter dagen før jeg skal få mensen, men ingen tegn i sikte.. Likevel fikk jeg neg test for to dager siden, kanskje en skygge som kun jeg kunne se -men den burde jo vært sterkere ved en graviditet.. noen erfaringer med dette? Er jo helt ukjent for meg, selvom jeg vet noen dager fra eller til ikke er unormalt. Anonymkode: 6d5cc...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Hold oss oppdatert når du tar ny test. Min søster fikk ikke positiv før 4dager etter IKM. Anonymkode: bb081...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hold oss oppdatert når du tar ny test. Min søster fikk ikke positiv før 4dager etter IKM. Anonymkode: bb081...09f Takk for svar! Det skal jeg. Jeg har vært gravid før, og da fikk jeg positiv test 4 dager før ikm. Så synes det er rart hvis det er annerledes denne gangen, men hva vet jeg.. kroppen er rar😅 Anonymkode: 6d5cc...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk for svar! Det skal jeg. Jeg har vært gravid før, og da fikk jeg positiv test 4 dager før ikm. Så synes det er rart hvis det er annerledes denne gangen, men hva vet jeg.. kroppen er rar😅 Anonymkode: 6d5cc...91f Når man får positiv test har ingenting med kroppen din å gjøre.. har med når i syklus etter EL egget fester seg hovedsaklig. Dersom egget fester seg raskt - vil man ha hcg i urin/blod tidligere enn om egget fester seg senere.. Masse lykke til ! Anonymkode: 14bba...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Synes det er rart. For jeg hadde en spotting den dagen jeg trodde el skulle finne sted. Nå er jo ikke to dager på overtid mye, så skal ikke være hysterisk. Men kan det være at kroppen forsøkte på el, men hadde el senere? Mtp en liten blødning på papiret. Ikke opplevd det før heller. Jeg prøvde å få samboeren til å se «streken» jeg så, men han så ikke. Ble frustrert så tok testen fra hverandre og tok bilde. Han mener han kan se noe, men jeg tror jeg har fått han til å bare late som av all masinga mi😂 legger ved bilde.. det er den for to dager siden. vet at ingen kan si noe sikkert, men å bare få litt innspill er deilig likevel 😛 Anonymkode: 6d5cc...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Synes det er rart. For jeg hadde en spotting den dagen jeg trodde el skulle finne sted. Nå er jo ikke to dager på overtid mye, så skal ikke være hysterisk. Men kan det være at kroppen forsøkte på el, men hadde el senere? Mtp en liten blødning på papiret. Ikke opplevd det før heller. Jeg prøvde å få samboeren til å se «streken» jeg så, men han så ikke. Ble frustrert så tok testen fra hverandre og tok bilde. Han mener han kan se noe, men jeg tror jeg har fått han til å bare late som av all masinga mi😂 legger ved bilde.. det er den for to dager siden. vet at ingen kan si noe sikkert, men å bare få litt innspill er deilig likevel 😛 Anonymkode: 6d5cc...91f Tester som er tatt fra hverandre er ikke gyldig..De aller fleste pinne tester som er lukket sånn vil vise antydning til 2 streker selv om den er negativ. I det øyeblikket avlesningstiden på testen er gått ut er også eventuelle nyavlesninger ugyldig da streker ofte blir noe mørkere når de tørker/ligger lengre enn tiden dem er gyldig.. Ser forøvrig ikke noe strek. Og ja.. El kan ha skjedd seinere enn du tror.. Anonymkode: 14bba...f9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tester som er tatt fra hverandre er ikke gyldig..De aller fleste pinne tester som er lukket sånn vil vise antydning til 2 streker selv om den er negativ. I det øyeblikket avlesningstiden på testen er gått ut er også eventuelle nyavlesninger ugyldig da streker ofte blir noe mørkere når de tørker/ligger lengre enn tiden dem er gyldig.. Ser forøvrig ikke noe strek. Og ja.. El kan ha skjedd seinere enn du tror.. Anonymkode: 14bba...f9e Okei, takk for informasjon noen ganger er det bare så vanskelig å se strek gjennom vinduet. Men har litt svaake murringer ikveld, så får se om mensen dukker opp imorgen. Oppdaterer her 😊 Anonymkode: 6d5cc...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar Ingen mensen. Tok test nå på helt utvannet urin, drukket ekstremt mye idag. Helt negativ Anonymkode: 6d5cc...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ingen mensen. Tok test nå på helt utvannet urin, drukket ekstremt mye idag. Helt negativ Anonymkode: 6d5cc...91f Tror ikke man får den mer negativ, og jeg pleier alltid å se streker😂 Anonymkode: 6d5cc...91f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 1. februar #10 Del Skrevet 1. februar Mulig du har hatt EL noe seinere enn antatt da kansje siden mensen ikke er kommet og testene er negstiv.. Kun tiden vil vise.. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar Jeg skal ha mensen i dag, men har foreløpig ikke kommet og bare negative tester. Testet med digitale EL tester så hvis jeg hadde vært gravid så burde den jo vært positiv nå.. Så tror syklusen min bare er litt ustabil etter en senabort i oktober. Bare min andre runde med mensen etter den. Anonymkode: 43a5f...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå