Gå til innhold

Fwb - fra 100 til 0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvordan kan det ha seg at menn kan gå fra å si glad i deg, savner deg, du er den eneste for meg, kun deg jeg snakker med, gleder meg til å se deg om en dag eller to til å bare la avtaler osv dabbe ut i intet i løpet av noen dager? Er ikke det veldig rart? Hva er det som skjer i en manns hode her egentlig? 

Anonymkode: 288a7...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei

Hvordan kan det ha seg at menn kan gå fra å si glad i deg, savner deg, du er den eneste for meg, kun deg jeg snakker med, gleder meg til å se deg om en dag eller to til å bare la avtaler osv dabbe ut i intet i løpet av noen dager? Er ikke det veldig rart? Hva er det som skjer i en manns hode her egentlig? 

Den raskeste forklaringen kan være at de egentlig ikke mente det de sa når de sa det.
En mer omfattende forklaring kan være at man trodde alt var bra, men så innså man at ting slettes ikke var så bra likevel.
Ved siden av disse er det sikkert en million andre mulige grunner.

MEN jeg tro ikke dette er et unikt problem ved menn. Jeg vil tro at du fint kan bytte ut "han" med "hun" i innlegget og det passer like bra. Det er nok mer et menneske-problem enn spesifikt kjønnet.

• Nyttig 1
Skrevet

Er nok flere damer enn menn som holder på sånn😉

Anonymkode: 0971d...ff4

• Liker 2
Skrevet

Seriøst? Flere damer enn menn? Hvorfor det? Føler det er en manneting jeg… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst? Flere damer enn menn? Hvorfor det? Føler det er en manneting jeg… 

Tror nok ikke dette er kjønnsbestemt. Det finnes også kvinner som mister interessen, tror du ikke? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei

Ingen hemmelighet at menn får andre livsønsker i opphisset tilstand😉Og det er vel heller ingen hemmelighet, at kvinner trenger bekreftelse hele tiden. Bilde er litt funfact😇

b9d979aa52c4c9a4d4bb9abd5202b347.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...