AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Hei. Skal forklare litt min situasjon. Dette er en mann jeg har kjent i over 12 år. Ble kjærester i ungdomstiden og har hatt kontakt siden. Vi flyttet sammen i 22 årene og fikk vårt første barn i 26 år alderen. Da hadde vi god økonomi kjøpt oss bil og hus. Og hadde planer om gifte mål. Men alt endret seg da jeg og han fikk depresjon og vi ikke klarte å bo sammen og siden vi hadde et barn. Så tenkte jeg på barnet og flyttet ut. Det har gått 4 år siden nå. Han har samvær med barnet vi ville forsøke å finne tilbake til hverandre. Men jeg elsker han ikke lengere og er utrygge på han. Men jeg ville prøve på grunn av barnet så jeg ønsker å tilbringe tid med han. Denne eksen kommer ofte i min by da vi bor et lite stikke unna hverandre. Men kommer veldig sjelden på besøk hos oss. Når han har barnet. Hos seg så blir jeg værende så vi alle kan tilbringe tid sammen. Men det gjør ikke han når det er min dager. denne eksen..sier han vil ha et forhold men gjør ingenting for å få det til å fungere. Veldig lyst til å droppe han. Han sier han er veldig glad i meg og barnet og vil tilbringe tid sammen. Men handlinger er mer verdt en tome ord. Jeg føler han bare liker å bruke meg opp. Noen meninger om dette ? Anonymkode: 74e23...b67
Virrevirrevapp Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Han høres ikke ut som han vil eller kan. Heller satse på et godt samarbeid om barnet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Se på hva de gjør og ikke hva de sier. Det sa alltid min far, og det tenker jeg stemmer. Ellers så høres det ikke ut som du er spesielt glad i han eller opptatt av han, og hvem skal da bære dette forholdet? Det er ingen god ide å bli sammen etter fire år grunnet barnet. Be han konsentrere seg om barnet og unngå alle samtaler om dere to. Det er ikke noe dere to. Det virker som han søker etter en havn, mer enn at han faktisk er reellt interessert i deg ... og barnet. Styr unna. Anonymkode: 85ecb...fb9 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Du elsker han ikke lenger, så hva spiller det for noen rolle hva han sier eller gjør? Anonymkode: eeacb...919
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du elsker han ikke lenger, så hva spiller det for noen rolle hva han sier eller gjør? Anonymkode: eeacb...919 Jeg er glad I han og trives i hans selskap. Vi har godt sammearbeid om barnet. Og er venner" egentlig. Anonymkode: 74e23...b67
Andro Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Forhold er ikke til for barn, men for voksne som vil være sammen. Forholdet deres er dødt. Det er ingen grunn til at du skal være utrygg, gå med på slike avtaler eller strekke deg mot ham. Sjansen for å få til et godt foreldresamarbeid er større uten å reetablere et mislykka forhold. Forbli venner og konsentrer dere om det praktiske. Dropp forhold til en du ikke elsker. Han er åpenbart ikke interessert heller, men synes kanskje at han burde vært det. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Se på hva de gjør og ikke hva de sier. Det sa alltid min far, og det tenker jeg stemmer. Ellers så høres det ikke ut som du er spesielt glad i han eller opptatt av han, og hvem skal da bære dette forholdet? Det er ingen god ide å bli sammen etter fire år grunnet barnet. Be han konsentrere seg om barnet og unngå alle samtaler om dere to. Det er ikke noe dere to. Det virker som han søker etter en havn, mer enn at han faktisk er reellt interessert i deg ... og barnet. Styr unna. Anonymkode: 85ecb...fb9 Takk. Dette er så sant ❤️ han søker nok ikke om hevn vil tro. Han følger nok på ensomheten iblant, og søker nærhet 🙄 Anonymkode: 74e23...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå