AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Hva var årsaken? Anonymkode: bf309...fb7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Blodtrykksfall Anonymkode: d05b9...e17
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Sikker på at det er at du svimmer av? En type epilepsi kan virke som en svimmer av Så har du blodtrykksfall og blodsukker fall Anonymkode: ff35f...c02 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Ikke mye, men hvis en av mine nærmeste feks har operert og jeg skal ta sårstell/bytte/ta av plaster osv - så får jeg alltid Vasovagal synkope. Kjenner jeg begynner å svette, blir kvalm, svimmel, uvel, piper i ørene. Så da må jeg bare legge med nedpå et par minutter, hvis ikke besvimer jeg. Veldig fascinerende at dette kun skjer med menneskene jeg bor sammen med. Ingen andre. Heldigvis, for det er en del av min daglige jobb😂 Anonymkode: 4ffff...ecf
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Lange (lengre) pauser i hjerterytmen kan også forårsake synkope. Anonymkode: 9bf36...58f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikke mye, men hvis en av mine nærmeste feks har operert og jeg skal ta sårstell/bytte/ta av plaster osv - så får jeg alltid Vasovagal synkope. Kjenner jeg begynner å svette, blir kvalm, svimmel, uvel, piper i ørene. Så da må jeg bare legge med nedpå et par minutter, hvis ikke besvimer jeg. Veldig fascinerende at dette kun skjer med menneskene jeg bor sammen med. Ingen andre. Heldigvis, for det er en del av min daglige jobb😂 Anonymkode: 4ffff...ecf Sånn jeg er! Ts Anonymkode: bf309...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå