AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Jeg har en jente på 13 som har litt tenårings issues. Likevel er hun høflig og svarer men jeg føler ikke forloveden min liker henne. Snakker nesten aldri til henne og ser ikke på henne .. han er 50 år så jeg tenker han burde prøve litt? Jeg la ut bilder av henne med bursdagshilsen igår og alle i familien hans kommenterte og gratulerte .. han bare trykket et hjerte. Når jeg legger ut bilder av oss trykker han hjerte på bilder av meg og ingenting på de hun er med på .. kjenner det sårer meg. Både faren og moren hans gratulerte henne.. overreagerer jeg? Anonymkode: 01669...47e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Jeg ville ikke vært forlovet med noen som ikke likte datteren min.. Liker datteren din han? Anonymkode: d0775...903 21 13
Macro Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Du skjønner vel selv at nå bør mannen ryke? 5 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Ikke gift deg med en mann som gjør livet til datteren din verre. Hun trenger stødige voksne i livet sitt. Anonymkode: 184cd...759 6 3 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke vært forlovet med noen som ikke likte datteren min.. Liker datteren din han? Anonymkode: d0775...903 Virker som hun sliter med å bli kjent med han .. er jo ikke så mange ord de veksler Anonymkode: 01669...47e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Ja, du overreagerer. Anonymkode: f901a...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en jente på 13 som har litt tenårings issues. Likevel er hun høflig og svarer men jeg føler ikke forloveden min liker henne. Snakker nesten aldri til henne og ser ikke på henne .. han er 50 år så jeg tenker han burde prøve litt? Jeg la ut bilder av henne med bursdagshilsen igår og alle i familien hans kommenterte og gratulerte .. han bare trykket et hjerte. Når jeg legger ut bilder av oss trykker han hjerte på bilder av meg og ingenting på de hun er med på .. kjenner det sårer meg. Både faren og moren hans gratulerte henne.. overreagerer jeg? Anonymkode: 01669...47e Noen kommenterer mye på FB andre lite. Drit i sosiale medier! Det at han ikke snakker med henne i real life er jo dumt. Kan han være usikker?! 50 år eller 30 år,spiller ingen rolle om han ikke er vant til barn og tenåringer?! Har han barn selv? Anonymkode: 0dfcc...bf1 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 Når datteren hans legger ut bilder er jeg raus. Melder henne privat også. Har fått et nært forhold til henne .. blir skuffet Anonymkode: 01669...47e
Macro Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker som hun sliter med å bli kjent med han .. er jo ikke så mange ord de veksler Anonymkode: 01669...47e Bare trist om ei på 13 prøver og blir møtt av en hoven mann på 50...la henne slippe et liv med han 8 7
PM75 Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 Det er hans jobb å bli kjent med henne. Hvis dere skal bo sammen og/eller gifte dere, så må denne relasjonen etableres først. 3 2
Tantemor Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 Altså, glem det med sosiale medier. Synes forøvrig et hjerte er bra gratulasjon jeg da forresten. Men glem den biten, for det er mer viktig hvordan han oppfører seg mot henne i det daglige virkelige livet. Hvordan er det? 8 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 Han har barn selv som liker meg. Så har jeg også gitt de fine gaver, melder og prater med de og involverer meg. Han snakker lite .. en setning eller to for dagen. Hun er mye på rommet sitt når han er her .. typisk tenåring men likevel .. Anonymkode: 01669...47e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 Tenk på personligheten hennes, som hun skal leve med når hun blir voksen. Den etableres nå, dette kan gi henne relasjonskader eller selvtilittsproblemer forbi det som er normalt, for dette er ikke normalt. Hun skal også ha en fin tenåringstid og akkurat nå bor hun med en fremmed mann som ikke bryr seg om henne, når det egenrligver jobben hans. Anonymkode: 184cd...759 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenk på personligheten hennes, som hun skal leve med når hun blir voksen. Den etableres nå, dette kan gi henne relasjonskader eller selvtilittsproblemer forbi det som er normalt, for dette er ikke normalt. Hun skal også ha en fin tenåringstid og akkurat nå bor hun med en fremmed mann som ikke bryr seg om henne, når det egenrligver jobben hans. Anonymkode: 184cd...759 Egentlig er* Anonymkode: 184cd...759
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #16 Skrevet 30. januar 2024 Hvorfor i alle dager har du tatt en mann som ikke bryr seg om datteren din i hus?!? Er du så desperat etter et ligg eller har du SÅ dårlig økonomi at du ikke klarer deg på egen hånd?! Anonymkode: 4e9ba...0ab 2 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #17 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en jente på 13 som har litt tenårings issues. Likevel er hun høflig og svarer men jeg føler ikke forloveden min liker henne. Snakker nesten aldri til henne og ser ikke på henne .. han er 50 år så jeg tenker han burde prøve litt? Jeg la ut bilder av henne med bursdagshilsen igår og alle i familien hans kommenterte og gratulerte .. han bare trykket et hjerte. Når jeg legger ut bilder av oss trykker han hjerte på bilder av meg og ingenting på de hun er med på .. kjenner det sårer meg. Både faren og moren hans gratulerte henne.. overreagerer jeg? Anonymkode: 01669...47e Jeg hadde aldri vært forlovet med, eller vært sammen med et menneske som oppførte seg slik mot barna mine. Ikke bare misliker han datteren din, han ignorerer henne. Noe som verken er sunt eller bra. Han har valgt å være sammen med en kvinne som har barn. Barna skal alltid komme først. At du påtvinge henne å leve under samme tak som et menneske som uttrykker svært tydelig at han ikke har noe til overs for henne syns jeg bare er trist. Anonymkode: b6f8c...1b5 2 4
Andro Skrevet 30. januar 2024 #18 Skrevet 30. januar 2024 Det med facebook synes jeg er helt uviktig, men jeg skjønner at det nok er et symptom for noe dypere. Dersom han ikke gjør sitt for å være en voksen i huset hvor det bor et barn, så ville jeg ha betakket meg. Først og fremst må du snakke med ham om det: Spørre hvorfor han er så reservert overfor henne. Kanskje han bare er usikker? Og ikke vet hvordan man snakker med en jentunge? Snakker han med, og har et fortrolig forhold til sine egne barn? Jeg er veldig for at man skal huske barns bursdager, men å kjøpe dem med fine gaver er ikke den edleste metoden kanskje, Føler du deg bedre enn ham fordi du konkurrerer med deres egen far? 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #19 Skrevet 30. januar 2024 Som en datter hvor en av mine steforeldre ikke liker meg, så kan jeg love deg at den følelsen jeg sitter igjen med er at min forelder valgte steforelder fremfor meg. Det har ikke blitt bedre på de 20årene de har vert sammen. Det har også ødelagt mye av det nære forholdet jeg hadde til min forelder, noe jeg syns er utrolig trist. Anonymkode: de4f8...3cc 2 9
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. januar 2024 #20 Skrevet 30. januar 2024 Synes det er merkelig å basere dette på sosiale medier. Håper ikke det er vanlig - i så fall er det nok mange som tror jeg ikke liker dem. At forloveden din ikke liker/kommenterer alt du legger ut, ville jeg ikke lagt noe som helst vekt på - med mindre han vanligvis liker og kommenterer absolutt alt og alle ellers? Er det noen tegn på at han ikke liker henne når de to faktisk er sammen? Jeg veit ikke hvor lenge dere har vært sammen, om dere bor sammen, om han har barn etc. - alt dette er forhold som spiller inn. Det kan være litt vanskelig å bli kjent med tenåringer, spesielt dersom man ikke er så vant med unger selv. Så med mindre han virker direkte fiendtlig/sur/uhøflig mot henne, så ville jeg gitt ham litt slakk her. Og hva med å snakke med ham om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå