AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Jeg sliter med litt med tillit til forloveden min. Han er blokkert av begge eksene da de ene mener han var utro og den andre at han skrev og flørtet med flere damer i forholdet. Endte stygt begge gangene. Jeg har tatt han i å ha likt, kommentert og flørtet litt med andre på sosiale medier men ikke i utroskap. Likevel gikk han for langt i meldinger med en tidligere date og dette fikk jeg se. Det var sexy, nydelig, vakker og diverse på private meldinger. Jeg har spurt han hvorfor han er aktiv på Snap midt på natten når han er hjemme men det blånekter han for. Nå ser jeg han har fjernet seg fra kartet/ ikke synlig lenger. Tenker dere jeg kan ta dette opp med han og be han ta det på igjen? Jeg er ingen stalker men forhistorien hans har gjort at jeg føler meg usikker og liker å følge litt med. Hadde tenkt å slutte med det etter hvert men etter den episoden med hun daten han skrev med rykket jeg tilbake igjen. Er dette et hensyn han bør ta mener dere? Anonymkode: 4fd7e...619
punkyB Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Det sier vel sitt at han tar det vekk ?? Gitt den forhistorien han har tror jeg ikke han er den rette for deg når du sliter med tillit (ganske sikkert med rette) Finn deg en som du kan stole på og IKKE ha behov for å spore de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå