Gå til innhold

Uklare meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp her til å forstå noen snap fra ei jente etter en ons.

Var på et utested med noen kompiser ,vi kom i prat med en jente og hennes kompis og ble med henne hjem på nachspiel. Litt ut på tidlig morgen så går kompisen hennes hjem og vi tre andre gutta er igjen, når vi skal til og gå så spør hun om jeg kan bli igjen, noe jeg gjør. Det kom litt overraskende på meg da hun spurte, men noen blikk den siste timen og ganske god prat om felles interesser gjorde at jeg skjønte at noe kom til å skje.

Vi har sex,altså noe så helt f* bra sex og holdt tett rundt hverandre når vi halvsov frem mot morgenen. Jeg stod opp og gav henne et kyss på panna før jeg dro.

Dagen derpå sendte jeg en snap til henne for å fortelle hvor veldig fint det hadde vært for meg. Jeg har blitt skikkelig betatt og lurer på om vi kan bli bedre kjent. Hun sier at jeg er en veldig fin fyr med slengkyss bak og at hun koste seg veldig med meg, men at pga avstand(bor en time fra hverandre) og tidspress ikke passer nå. Samtidig som hun sier at vi kanskje kanskje kan møtes en gang i byen. 
Jeg spør igjen om hun ikke vil bli bedre kjent da hun sier at det er så «mange ting i livet hennes akkurat nå så har ikke mulighet dessverre, men vi kan godt holde kontakten» 

Jeg sliter litt her med å skjønne hva egentlig hun mener, hun har ikke tid og mye greier nå så det passer ikke å bli kjent, men hun vil fortsatt holde kontakten. Jeg blir litt forvirra her, mulig jeg er dum som ikke skjønner dette, men hva burde jeg gjøre?Er egentlig veldig klar for å bli bedre kjent med jenta.

Anonymkode: 13486...415

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke dum. Jeg tror hun er dårlig på å være tydelig med folk, og det dumme med det er at folk ikke skjønner og blir gående med håp. Jeg hadde tolket dette som en høflig avvisning.

• Liker 5
Skrevet

Syns dette var veldig tydelig. Ikke åpen for ytteligere kontakt, men klar for en ny runde ved en senere anledning.

Anonymkode: a388f...c1b

• Liker 6
Skrevet

Hun vil i beste fall ha deg som en FF.  Hadde hun vært interessert i mer hadde hun vært  tydelig på det siden dere allerede har ligget sammen.

Anonymkode: ed204...4f6

• Liker 4
Skrevet

Hun klarer ikke å si «Hei, jeg er ikke interessert, hvertfall ikke per nå - men jeg kan holde deg lunken for senere behov» - som nevnt over en høflig avvisning.

• Liker 3
Skrevet

Takk for mange gode oppklaringer👍. Blir bare frustrert over at hun ikke kan si det som det er i stedet for å skape falske forhåpninger.  
Sendte henne enda en melding nå ( for å takke for timene sammen. ( ons. var forrige helg) og da svarer hun med å si at hun også synes det var «veldig koselig»…  Så ikke rart en blir forvirra..

Skrevet

Hun kan jo ikke si at det var kjipt...

Anonymkode: 5cb6d...809

• Liker 3
Skrevet
Sindre92 skrev (54 minutter siden):

Takk for mange gode oppklaringer👍. Blir bare frustrert over at hun ikke kan si det som det er i stedet for å skape falske forhåpninger.  
Sendte henne enda en melding nå ( for å takke for timene sammen. ( ons. var forrige helg) og da svarer hun med å si at hun også synes det var «veldig koselig»…  Så ikke rart en blir forvirra..

Jeg står ved det jeg har sagt. Hun avviser, men redd for å såre deg.

Gå videre du👍

• Liker 2
Skrevet
Sindre92 skrev (55 minutter siden):

Dessverre, hun er ikke interessert i noe mer med deg. Var koselig så lenge det varte og det var det. 

Du håper på mer og tenker for mye, derfor blir du forvirret. Fordi du ønsker at det skal stå noe annet enn det du frykter. 

Anonymkode: 705dd...a38

• Liker 4
Skrevet

Hun sier det jo som det er? Forhåpningene gir du deg selv... 

Hun sa det var koselig, men det betyr ikke at hun vil mer. Hun sa hun har for mye som skjer, det betyr at hun ikke vil eller har lyst til å prioritere deg.

Hun sier dere likevel kan holde kontakt, altså ta kontakt for nytt uforpliktende ligg om en liten stund hvis dere er ute samme kveld. 

Jeg skjønner ikke hva du ikke skjønner. Det er null indikasjoner på at hun er interessert i å "bli bedre kjent". 

Anonymkode: a5f95...cef

• Liker 3
Skrevet

"Dere holder kontakten" ifølge henne. Betyr: når du kontakter henne igjen. Kommer det aldri til å passe for henne. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trenger litt hjelp her til å forstå noen snap fra ei jente etter en ons.

Var på et utested med noen kompiser ,vi kom i prat med en jente og hennes kompis og ble med henne hjem på nachspiel. Litt ut på tidlig morgen så går kompisen hennes hjem og vi tre andre gutta er igjen, når vi skal til og gå så spør hun om jeg kan bli igjen, noe jeg gjør. Det kom litt overraskende på meg da hun spurte, men noen blikk den siste timen og ganske god prat om felles interesser gjorde at jeg skjønte at noe kom til å skje.

Vi har sex,altså noe så helt f* bra sex og holdt tett rundt hverandre når vi halvsov frem mot morgenen. Jeg stod opp og gav henne et kyss på panna før jeg dro.

Dagen derpå sendte jeg en snap til henne for å fortelle hvor veldig fint det hadde vært for meg. Jeg har blitt skikkelig betatt og lurer på om vi kan bli bedre kjent. Hun sier at jeg er en veldig fin fyr med slengkyss bak og at hun koste seg veldig med meg, men at pga avstand(bor en time fra hverandre) og tidspress ikke passer nå. Samtidig som hun sier at vi kanskje kanskje kan møtes en gang i byen. 
Jeg spør igjen om hun ikke vil bli bedre kjent da hun sier at det er så «mange ting i livet hennes akkurat nå så har ikke mulighet dessverre, men vi kan godt holde kontakten» 

Jeg sliter litt her med å skjønne hva egentlig hun mener, hun har ikke tid og mye greier nå så det passer ikke å bli kjent, men hun vil fortsatt holde kontakten. Jeg blir litt forvirra her, mulig jeg er dum som ikke skjønner dette, men hva burde jeg gjøre?Er egentlig veldig klar for å bli bedre kjent med jenta.

Klar å bli bedre kjent, eller satse seriøst? 

Skrevet

@Fremmed fuglBli bedre kjent for å finne ut om det kunne bli noe seriøst

Skrevet
Sindre92 skrev (1 time siden):

Hvor mye klarer kan hun være? Hva er det hun gir forhåpninger om?

Hun har ikke tid, lyst eller plass til noe mer nå. Men hun er åpen for sex om dere møtes igjen på byen. Hun sier rett ut at hun ikke er interessert i noe mer nå. Det finnes ikke ett eneste tegn i det hun sier som åpner for hint om noe som mer.

Hva mener du er utydelig her? Jeg klarer ikke se noe som er forvirrende med måten hun svarer på.

At hun sier det er koselig? Altså, vi kvinner kan ha det koselig med menn, uten å være interessert i noe som helst mer. Hva annet skal vi liksom svare? "Ok, så bra at du hadde det koselig. Fint for deg." ?

Anonymkode: c6e12...cc6

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Synes det var krystall klart jeg. Fint ligg. Ikke interessert i forhold. Kontakter deg kanskje igjen for et nytt ligg.

Skrevet
WhisperingWind skrev (20 minutter siden):

Synes det var krystall klart jeg. Fint ligg. Ikke interessert i forhold. Kontakter deg kanskje igjen for et nytt ligg.

Dette! 

• Liker 1
Skrevet

Hun kommer aldri til å kontakte deg igjen. Hvis du kontakter henne, kommer det aldri til å passe.

• Liker 4
Skrevet

Du har pult ei playerdame kompis. Du og sikkert fire hundre andre. Ikke noe å samle på. Godt brukt med dårlige verdier. 

Anonymkode: 07e74...0d0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...