AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Ikke se på fremtiden for å finne din lykke. Lykken finnes ikke et annet sted, men i øyeblikket. Det trenger ikke bety at du må bli en buddhist for å være lykkelig. Det jeg prøver å si er at du bør sette pris på tingene du allerede har og lære å elske dem. Så snart du dyrker takknemlighet, vil livet behandle deg med kjærlighet. Finn lykke i prosessen mot dine mål, ikke målene i seg selv. 🙂 Anonymkode: 91430...791 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke se på fremtiden for å finne din lykke. Lykken finnes ikke et annet sted, men i øyeblikket. Det trenger ikke bety at du må bli en buddhist for å være lykkelig. Det jeg prøver å si er at du bør sette pris på tingene du allerede har og lære å elske dem. Så snart du dyrker takknemlighet, vil livet behandle deg med kjærlighet. Finn lykke i prosessen mot dine mål, ikke målene i seg selv. 🙂 Anonymkode: 91430...791 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Dorma skrev (48 minutter siden): Ok Ok. Anonymkode: cd255...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Det må være lov å glede seg også. Jeg kjenner på veldig lykke når jeg gleder meg til ting jeg skal med mannen, venner, familie eller annet. Det kommer av kjærlighet, og jeg kan klappe i hendene eller danse litt bare av å tenke på det. Jeg kan selvfølgelig også danse litt bare av å kjenne etter hva jeg digger her og nå, men det må da også være lov å glede seg? Anonymkode: baa3f...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar Det er ingen fremtid. Vi skaper fremtiden her og nå. Anonymkode: 8d8cf...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå