Gå til innhold

Grusom runde med influensa eller korona, sykemelding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn var syk en uke, og i det barnet begynte å bli frisk (søndag som var) ble jeg plutselig kjempedårlig. Gikk da til dr.dropin og forklarte at jeg følte meg helt omtåket og begynte bli dårlig. Fikk da sykemelding i tre dager, til og med i morgen. Men jeg kaster opp nå og har blitt dårligere. Neseprøve fra lege er enda under arbeid, men antar svar kommer imrg. Jeg tror ikke jeg kan jobbe torsdag heller, for jeg har feber og kaster opp. Konstant kvalm. Sjekket fastlegekontor og det er ingen ledig time imrg. Gitt at jeg er dårlig i morgen, kan man ringe lege og få sykemelding et par dager til? Gitt at jeg har fått vurdering av annen lege og da kanskje har et endelig svar på hvilket virus det er? Jeg antar jeg også lett kan smitte noen. 

Anonymkode: 4f9a5...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ringer fastlegkontoret sekundet det åpner i morgen og ber om akuttime. Det er opp til dem om de vil at du skal komme inn, eller om det kan gjøres på telefon/digitalt. God bedring. 

PS: Neseprøve?

Anonymkode: 66576...da4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du ringer fastlegkontoret sekundet det åpner i morgen og ber om akuttime. Det er opp til dem om de vil at du skal komme inn, eller om det kan gjøres på telefon/digitalt. God bedring. 

PS: Neseprøve?

Anonymkode: 66576...da4

Ja, de tar neseprøve (pinne i nesa) for å finne svar på hvilket virus det er.

Anonymkode: 6228c...fa9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mitt barn var syk en uke, og i det barnet begynte å bli frisk (søndag som var) ble jeg plutselig kjempedårlig. Gikk da til dr.dropin og forklarte at jeg følte meg helt omtåket og begynte bli dårlig. Fikk da sykemelding i tre dager, til og med i morgen. Men jeg kaster opp nå og har blitt dårligere. Neseprøve fra lege er enda under arbeid, men antar svar kommer imrg. Jeg tror ikke jeg kan jobbe torsdag heller, for jeg har feber og kaster opp. Konstant kvalm. Sjekket fastlegekontor og det er ingen ledig time imrg. Gitt at jeg er dårlig i morgen, kan man ringe lege og få sykemelding et par dager til? Gitt at jeg har fått vurdering av annen lege og da kanskje har et endelig svar på hvilket virus det er? Jeg antar jeg også lett kan smitte noen. 

Anonymkode: 4f9a5...3a3

Ikke tenk på jobb nå! Gå og legg deg! Du er sykmeldt fra jobb i hele morgen også. Mye kan skje på et døgn! Du kan heller ringe på torsdag morgen om du trenger lenger.

Jeg ble syk på lørdag. I går føltes det helt uaktuelt å skulle jobbe i morgen. Men i dag tenker jeg at det skal gå fint 

Anonymkode: 6228c...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...