AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Jeg ble singel for 10 mnd siden etter et 12 år langt forhold med barn. Er i midten av 30 årene. Den siste tiden har jeg fått en frykt for at jeg aldri skal finne meg en partner som jeg blir forelsket i, som også blir forelsket i meg. Jeg får høre at jeg er pen, og jeg vet at jeg har mange gode egenskaper som skulle tilsi at jeg skulle finne meg en partner etterhvert, likevel ligger frykten der for å ikke finne noen.. Noen andre som har slitt med lignende tanker etter brudd som har funnet kjærligheten igjen? Anonymkode: 6f614...d16
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Jeg er i 50 årene og er singel. Først var jeg litt redd for å være singel resten av livet, men nå tenker jeg mer at "skjer det så skjer det" - altså at jeg møter noen Jeg er åpen for det, men går ikke å tenker på det. Anonymkode: 1d65c...93b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Jeg er mye eldre enn deg, og tankene plager meg ikke i det hele tatt. Det er helt andre ting som gir meg livskvalitet enn å være forelsket. For all del, det er svært hyggelig hvis det skjer, men det er ikke noe som skal definere livet mitt. Anonymkode: a54a0...96d 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Er også redd for det. Det er jo den hersens uvissheten 😅 Vi kommer ikke forbi den. Det blir nok kjærlighet på deg igjen skal du se 😊 Anonymkode: 76d76...52a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Tror de fleste single tenker den tanken iblant. Anonymkode: b5413...046
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Slutt å vær så opptatt av at et annet menneske skal gjøre deg hel. Bruk tiden på å bli fornøyd med deg selv som du er. Anonymkode: 3b718...d2a 2 1 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 41 år. Stresset egentlig ikke med å finne The One. Mer å finne lykken med bare meg og ungen og date litt mest for å møte nye mennesker. 7 mnd etter jeg lastet ned dating app fant jeg drømmemannen🤷🏻♀️👀 Tror sånt oftere skjer om en ikke leter målrettet.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 Har det akkurat sånn som deg, og det gjør med ulykkelig. Anonymkode: 6b349...4c4
ennivk Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 Den frykten for å ikke finne noen kan være litt farlig. Det er lett for å gå inn i et forhold som ikke er riktig for deg, bare for å slippe å være alene. 1
Pawn Hearts Skrevet 30. januar 2024 #11 Skrevet 30. januar 2024 Du er jo ung. Ikke stress, og husk: Life is what happens to you when you are busy making other plans. 2
Gjest Hoia Skrevet 30. januar 2024 #12 Skrevet 30. januar 2024 Pawn Hearts skrev (18 minutter siden): Du er jo ung. Ikke stress, og husk: Life is what happens to you when you are busy making other plans. Ja, denne kjenner jeg meg igjen i. Men jeg tror ikke på other plans.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #13 Skrevet 30. januar 2024 Tror ikke på den rette lenger, men er samtidig en håpløs romantiker. Så lov å håpe på at han snart dukker opp. Anonymkode: 89d6f...18a
Trek Skrevet 30. januar 2024 #14 Skrevet 30. januar 2024 Jeg har følt det sånn mange ganger. Ikke så redd for å ikke finne noen, for noen kan man alltids finne. Jeg var nok mer redd for å ende opp ensom og alene fordi jeg ikke fant noen jeg passet bra sammen med. Heldig vis ser jeg folk finner hverandre selv når man havner på gamlehjemmet😅 så alt håp kan da ikke være ute riktig enda.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #15 Skrevet 30. januar 2024 Smil å hvær gla så årdner det seg 😄 Anonymkode: c44e3...39c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #16 Skrevet 30. januar 2024 Jeg er ikke redd for å ikke finne noen, for det vet jeg at jeg kan. Men jeg er redd for å ikke finne noen som jeg blir forelsket i (som også blir forelsket i meg), en god match rett og slett. Virker som om det er vanlige tanker ut ifra svarene deres! Synes også det er vanskelig å vite hvor man eventuelt skal finne en mann. Har sett litt på Tinder, men det er ikke noe for meg. Liten sjans for å møte noen i den jobben jeg har.. Datet en mann ett par måneder som jeg ble betatt av (møtte han ute på byen i høst), men han ønsket ikke forhold så jeg avsluttet. Vanskelig 🙁 ts Anonymkode: 6f614...d16
Random84 Skrevet 30. januar 2024 #17 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ble singel for 10 mnd siden etter et 12 år langt forhold med barn. Er i midten av 30 årene. Den siste tiden har jeg fått en frykt for at jeg aldri skal finne meg en partner som jeg blir forelsket i, som også blir forelsket i meg. Jeg får høre at jeg er pen, og jeg vet at jeg har mange gode egenskaper som skulle tilsi at jeg skulle finne meg en partner etterhvert, likevel ligger frykten der for å ikke finne noen.. Noen andre som har slitt med lignende tanker etter brudd som har funnet kjærligheten igjen? Anonymkode: 6f614...d16 Har aldri tenkt sånn. Nyt friheten du har og kjærligheten kommer før du vet ordet av det. Det sies at den rette dukker opp når man ikke leter.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #18 Skrevet 31. januar 2024 10 hours ago, Random84 said: Har aldri tenkt sånn. Nyt friheten du har og kjærligheten kommer før du vet ordet av det. Det sies at den rette dukker opp når man ikke leter. Nja, det spørs da om å "nyte friheten" innebærer å ligge med hver mann og hans hund, og i prosessen bli følelsesmessig kald og avstumpet. Da treffer man nemlig ingen man kan få følelser for noen gang. Anonymkode: 253df...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå