AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Møtte helt tilfeldig en kvinne gjennom insta, og følte vi «klikka» med en gang. Vi begynte å sende meldinger frem og tilbake daglig, med mer og mer personlig innhold. En sen kveld kontaktet hun meg plutselig og vi endte opp med å ha telefonsex, skikkelig hett var det også.. etterpå ble hun litt stille en stund, fikk bare en-ords svar eller en emoji bare, bortsett fra at vi sendte memes til hverandre. Så, på nyttårsaften, sendte hun melding igjen og vi endte på nytt opp med å ha telefonsex, og hun spurte om vi kunne møtes en dag. Vi avtalte dag og tid, men hun avlyste i siste liten og ble deretter gradvis mer og mer stille og tilbaketrukket. Hun vet at jeg liker henne, og hun har sagt flere ganger at hun liker meg også. Jeg er en mann som ikke så lett blir forelsket, men denne kvinnen har jeg falt helt vanvittig pladask for, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne. Jeg tenker på henne hele dagen med sommerfugler nok i magen til en hel dyrepark, har mistet matlysten og sliter med nattesøvnen fordi jeg er så på tuppa etter henne. Problemet mitt nå er at hun ikke svarer i det hele tatt, jeg ser at hun leser meldingene mine (jeg maser ikke, maks en melding pr 2-3 dager), og hun ser storyen min på insta osv. Hun har også slettet meg fra snap, uten å si noe om hvorfor. Jeg er så betatt og forelsket at jeg blir gal snart. Hva gjør jeg nå? Gi henne tid? Spørre hvorfor? Noen som har gode råd? Hilsen fortvilet mann. Anonymkode: 63fb6...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Ignorer tilbake.. Jeg er dame, når jeg mister interessen blir det lengre tid mellom svar fra meg. (Pleier aldri ignorere, synes det er uhøflig). Om mannen sender sjeldnere eller slutter å sende kan jeg lure på hvorfor og i noen tilfeller få lyst til å sende han en meld 🤪 Skjønner at det er vanskelig å la være når du er så intr, men om hun hadde vært intr hadde hun jo svart.. Betyr jo ikke at du ikke hører fra henne ved en senere anledning 😉 Anonymkode: 3af13...e16 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ignorer tilbake.. Jeg er dame, når jeg mister interessen blir det lengre tid mellom svar fra meg. (Pleier aldri ignorere, synes det er uhøflig). Om mannen sender sjeldnere eller slutter å sende kan jeg lure på hvorfor og i noen tilfeller få lyst til å sende han en meld 🤪 Skjønner at det er vanskelig å la være når du er så intr, men om hun hadde vært intr hadde hun jo svart.. Betyr jo ikke at du ikke hører fra henne ved en senere anledning 😉 Anonymkode: 3af13...e16 Takk for svar😊 det er akkurat det siste der jeg er redd for, at jeg aldri hører fra henne igjen uten noen slags form for forklaring… jeg respekterer det om hun ikke er interessert, for all del. Men det blir hardt å gå videre uten å vite. Anonymkode: 63fb6...fd5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Det kan hende du bare må godta at du ikke får svar. Noen er sånn dessverre. Anonymkode: c587a...044 3
Anonym8090 Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det kan hende du bare må godta at du ikke får svar. Noen er sånn dessverre. Anonymkode: c587a...044 Hadde de bare fått kjenne samme smerte selv..
Andro Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Du er ikke forelska i en du ikke kjenner. Du er hekta på fantasien om hvem hun er. Hun er en du ikke kan stole på, som ikke bryr seg om deg, og som leker med deg. Du er et leketøy for henne, ikke en person hun vil ta ansvar for eller møte. Dessverre lever du med risikoen om å bli økonomisk utpresset, dersom du har utfoldet deg framfor kamera. Blokker henne, og glem at hun eksisterte. Ingenting blir annerledes av å forsøke å avtvinge svar du ikke har krav på å få. 5 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #7 Skrevet 30. januar 2024 Det første som slår meg er at hun er gift og nå angrer hun Anonymkode: 74046...512
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Skrevet 30. januar 2024 Du har aldri møtt henne. Anonymkode: 9b9bb...8e6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #9 Skrevet 30. januar 2024 Du er hekta, hun hekter deg ved å være uklar, varm og kald, gir masse og forsvinner : HELT KLASSISK OPPSKRIFT. Det skyldes at hektet er en voldsom emosjonell forvirringstilstand. Du kan tro at det du kjenner er «ekte kjærlighet», men er du hekta på en person som representerer et håp om kjærlighet, er det som å løpe med utstrakte hender mot oasen i ørkenen til tunga tørker inn uten å komme fram. Vannkilden er ikke der, den er kun et fata morgana, en optisk illusjon. Den andre elsker deg ikke, bare «keeps you hanging on https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Anonymkode: d4f06...70f 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar😊 det er akkurat det siste der jeg er redd for, at jeg aldri hører fra henne igjen uten noen slags form for forklaring… jeg respekterer det om hun ikke er interessert, for all del. Men det blir hardt å gå videre uten å vite. Anonymkode: 63fb6...fd5 Jeg som svarte deg over.. Sannsynligvis er hun ikke interessert eller opptatt. Og kanskje ikke ønsker å avskrive deg helt? Vet det er vanskelig, men synes du skal trekke deg tilbake. Opplevde ca det samme (bare jeg hadde møtt han da), han tok kontakt igjen etter 8 mnd. Og forsvant igjen. Satt med mange tanker etterpå, spesielt siden jeg likt han så godt. Men han var jo bare ikke så interessert? Er det egentlig noen annen forklaring? Lett å unnskylde de.. Angrer ikke på at jeg møtte han igjen, for kjenner jeg ble litt ferdig. Så hadde jeg vært deg hadde jeg blitt kald tilbake nå. Er hun interessert kommer hun tilbake.. Så kan du åpne sakte for det. Kanskje hun er på vei ut av et forhold? Anonymkode: 3af13...e16 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 19.51): Jeg som svarte deg over.. Sannsynligvis er hun ikke interessert eller opptatt. Og kanskje ikke ønsker å avskrive deg helt? Vet det er vanskelig, men synes du skal trekke deg tilbake. Opplevde ca det samme (bare jeg hadde møtt han da), han tok kontakt igjen etter 8 mnd. Og forsvant igjen. Satt med mange tanker etterpå, spesielt siden jeg likt han så godt. Men han var jo bare ikke så interessert? Er det egentlig noen annen forklaring? Lett å unnskylde de.. Angrer ikke på at jeg møtte han igjen, for kjenner jeg ble litt ferdig. Så hadde jeg vært deg hadde jeg blitt kald tilbake nå. Er hun interessert kommer hun tilbake.. Så kan du åpne sakte for det. Kanskje hun er på vei ut av et forhold? Anonymkode: 3af13...e16 Takk for reflektert og empatisk svar. Jeg har fulgt rådet og forholdt meg «kald», og så langt har det ikke vært noen form for kommunikasjon mellom oss, utenom at jeg så henne i forbifarten på skolen vi begge går på (voksenopplæring). Men jeg er helt hekta fortsatt, får henne altså ikke ut av hodet, det føles som skjebnen førte oss sammen uten at den har tenkt å fullføre det den startet. Så jeg er like ulykkelig avstandsforelsket, vet det høres helt galematias ut men jeg har aldri hatt det sånn før i livet. Så sterke følelser som river i hele meg har jeg aldri hatt før. Klarer omtrent ikke å konsentrere meg om noe, tenker på henne dag og natt. Skulle ønske hun kunne respektert meg nok til å i det minste si det rett ut, er ikke laget for slikt spill jeg… Anonymkode: 63fb6...fd5 1
Sunshade83 Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 She’s really not that into you… Altså hadde hun vært interessert hadde hun lagt inn en innsats. Nå er du bare på gress og en backupløsning. Kom deg videre du. Dette er ikke liv laga- dessverre!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 Sunshade83 skrev (17 minutter siden): She’s really not that into you… Altså hadde hun vært interessert hadde hun lagt inn en innsats. Nå er du bare på gress og en backupløsning. Kom deg videre du. Dette er ikke liv laga- dessverre! Takk for ærlig svar. Problemet er at jeg kommer ikke av flekken fordi hun er i tankene mine dag som natt, konstant. Jeg er egentlig ganske jordnær og reflektert, men denne greia her har satt meg helt ut, såpass at omgivelsene mine er bekymret for om det feiler meg noe… det føles rett og slett som om hun er den ene, den rette, og jeg får ikke den tanken ut av hjernen. Anonymkode: 63fb6...fd5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #14 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for ærlig svar. Problemet er at jeg kommer ikke av flekken fordi hun er i tankene mine dag som natt, konstant. Jeg er egentlig ganske jordnær og reflektert, men denne greia her har satt meg helt ut, såpass at omgivelsene mine er bekymret for om det feiler meg noe… det føles rett og slett som om hun er den ene, den rette, og jeg får ikke den tanken ut av hjernen. Anonymkode: 63fb6...fd5 Hun er garantert ikke den rette! Den rette vil ikke la deg være i tvil om at du er den rette for henne, hun vil ha masse kontakt, hun vil aldri få deg til å tvile, og hun ville absolutt ha truffet deg irl. Det er vel dette du vil ha? Og ikke en som overser deg, får deg til å føle deg usikker og forvirret? Anonymkode: b8b87...dac 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #15 Skrevet 11. februar 2024 Drit i i hele dama. Hun leker med din tid og følelser. Jeg har vært i en lignende situasjon hvor mannen likte meg, men gjorde ikke ingenting for å vise det. Angrer på all tiden og krefter jeg brukte på han. Likevel var det en viktig lærdom, ikke la noen leke med deg slik. Vil noen ha deg, så viser de det helt tydelig med handling og ord. Møt andre damer og finn den som gjør det lykkelig!❤️ Anonymkode: b0f1a...f08
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #16 Skrevet 11. februar 2024 Jeg tipper hun har sprengt egne grenser ift deg og telefonsexen og skammer seg litt. Hun er uansett ferdig med deg. Anonymkode: 1a713...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #17 Skrevet 11. februar 2024 Jeg skjønner så utrolig godt de følelsene du går gjennom. Det er ikke farlig å sende en melding og fortelle kort og vennlig hva du føler for henne og om situasjonen. Det virker som du trenger en slags avslutning for din egen del, for å gå videre. Hvis hun ikke svarer, har du i det minste prøvd, og du slipper å angre på at du ikke gjorde det. Anonymkode: 9cda1...f42 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå