Gjest Bridezilla Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Hei, jeg er så usikker på det med slør... Har jo aldri vært gift før, og vet ikke hva som er vanlig. Med eller uten? Langt eller kort? Fluffy eller stramt og enkelt? Mette marit slør? Og sist men ikke minst hvilken hårfrisyre til hvilket slør? HJELP! Jeg vil ha håret halvveis satt opp, har bølgete hår så det blir litt romantisk, løst og ledig.. Blir det da rart med slør?
Boogie Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 Hm, her var det ikke mange tips Kan ikke hjelpe til, men jeg kan nevne hvordan jeg skal ha det Utifra hva som kler kjolen min, skal jeg ha et langt organzaslør. Da syns frisyren bak, samt den fine ryggen på kjolen. Har knyting og perler på kjolen, samt et stort broderi på slepet. Med et 1 lags orgazaslør synes alt dette. Prøvde korte slør, men det ødela helheten på kjolen. Det var ikke pent. Så mitt tips er at du burde prøve slør med kjolen på
Isa Naemi Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Klart vi skal ha slør!! Jeg syntes det hørtes fint ut med slør til! Vet ikke helt hva som er vanlig - det er vel så forskjellig fra brud til brud, men jeg kommer til å ha slør. Har prøvd kjolen både med og uten, og kom frem til at slør må til! Tenker at jeg setter opp håret litt "mykt", kanskje med noen små blomster i - og så sløret på "toppen" av håret, ikke festet under, hvis du skjønner hva jeg mener. Tror du bare må prøve deg litt frem på en brudesalong, og kikke i ulike bryllupsmagasin eller på nett sånn at du får litt inspirasjon - så finner du sikkert ut av det!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Ja jeg får se meg litt rundt. Skal i vei å kjøpe kjole om fire uker. Den kommer ikke før da. Et sånt orgazaslør høres fint ut ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå