AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Dette er en jeg har kjent ganske lenge... vi fikk opp kontakten i 2020 igjen etter mange år, men han lever et litt tøffere liv enn meg. Han har seg en joint av og til og jeg har aldri prøvd. Han har kuttet ut det siste året. I 2020 hadde flere møter, av og til sex og intim kos men så ble det litt brått brutt. I helgen som var ville han se meg igjen etter at vi har snappet nå sammenhengende siden september... Jeg tok alt med en klype salt og tenkte han kun kanskje bare ville ha seg, som flere jeg har vært borti har gjort. Da jeg var der hadde vi sex men snakket om dype ting, som at han gjerne ville få seg kjæreste, men han ville ikke ødelegge mitt fine liv med 3 barn. Etter helgen som var har han gitt lyd fra seg hver dag. Han sender meg snap jevnlig gjennom dagen og ringte meg igår kveld. Vanskelig å lese menn men begynner han å gå litt følelser tro? Eller om han vil noe seriøst med meg? Har erfart at menn som kun vil ha ligg gir så og si ingen lyd etter møtet. Mulig han holder på meg fordi jeg har lært å ikke være needy etter et treff, jeg tok alt som det kom etter helgen. Anonymkode: 504a8...d46
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette er en jeg har kjent ganske lenge... vi fikk opp kontakten i 2020 igjen etter mange år, men han lever et litt tøffere liv enn meg. Han har seg en joint av og til og jeg har aldri prøvd. Han har kuttet ut det siste året. I 2020 hadde flere møter, av og til sex og intim kos men så ble det litt brått brutt. I helgen som var ville han se meg igjen etter at vi har snappet nå sammenhengende siden september... Jeg tok alt med en klype salt og tenkte han kun kanskje bare ville ha seg, som flere jeg har vært borti har gjort. Da jeg var der hadde vi sex men snakket om dype ting, som at han gjerne ville få seg kjæreste, men han ville ikke ødelegge mitt fine liv med 3 barn. Etter helgen som var har han gitt lyd fra seg hver dag. Han sender meg snap jevnlig gjennom dagen og ringte meg igår kveld. Vanskelig å lese menn men begynner han å gå litt følelser tro? Eller om han vil noe seriøst med meg? Har erfart at menn som kun vil ha ligg gir så og si ingen lyd etter møtet. Mulig han holder på meg fordi jeg har lært å ikke være needy etter et treff, jeg tok alt som det kom etter helgen. Anonymkode: 504a8...d46 Jeg kan jo høre med han etterhvert🤔 Anonymkode: 504a8...d46
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 504a8...d46
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 Det står mye om han og at du lurer på hva han vil og tenker. Men hva vil du? Er det en fyr du vil ha? Anonymkode: c8076...bed 7
Andro Skrevet 30. januar 2024 #5 Skrevet 30. januar 2024 Han trenger en trygg havn, men han er ikke en trygg havn. Du skal ikke bli så flattert over å få oppmerksomhet at du glemmer at du ikke skal ha en rusmisbruker inn i et hjem med tre barn. At noen er needy, forførende og ivrige sier egentlig lite. Han vil sjekke sin egen attraktivitet. Får han innpass så svever han mest sannsynlig videre til neste test. 10 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Andro skrev (6 timer siden): Han trenger en trygg havn, men han er ikke en trygg havn. Du skal ikke bli så flattert over å få oppmerksomhet at du glemmer at du ikke skal ha en rusmisbruker inn i et hjem med tre barn. At noen er needy, forførende og ivrige sier egentlig lite. Han vil sjekke sin egen attraktivitet. Får han innpass så svever han mest sannsynlig videre til neste test. Han ringte meg igår også, spør hvordan jeg har det osv. Så føler det er mer enn bare et opphold. Han spurte også om jobbsituasjon min og hvor lenge jeg var fast. Tenker det muligens har våknet noen følelser ? Anonymkode: 504a8...d46 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 Andro skrev (6 timer siden): Han trenger en trygg havn, men han er ikke en trygg havn. Du skal ikke bli så flattert over å få oppmerksomhet at du glemmer at du ikke skal ha en rusmisbruker inn i et hjem med tre barn. At noen er needy, forførende og ivrige sier egentlig lite. Han vil sjekke sin egen attraktivitet. Får han innpass så svever han mest sannsynlig videre til neste test. Men du har helt rett. Jeg trenger ikke å bli overbegeistret over litt oppmerksomhet. Nå er han ikke narkoman, han har holdt seg unna ei stund. Jeg kan aldri få han inn i livet med tanke på at han tar seg en røyk i ny og ne. Anonymkode: 504a8...d46 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men du har helt rett. Jeg trenger ikke å bli overbegeistret over litt oppmerksomhet. Nå er han ikke narkoman, han har holdt seg unna ei stund. Jeg kan aldri få han inn i livet med tanke på at han tar seg en røyk i ny og ne. Anonymkode: 504a8...d46 Hvor gammel er han? Kanskje det er mulig han kan endre livsstil... Anonymkode: b6800...1d6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #9 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er han? Kanskje det er mulig han kan endre livsstil... Anonymkode: b6800...1d6 Ja vært litt innpå tanken. Å om han vil endre den fordi han vil være med meg, da sier det ganske mye om han. Imorgen ville han gå tur med megni mitt området, men jeg kan ikke. Men tanken hans er god da 😊 Han har styr og kontroll på økonomien sin, har hus og bil. Han er 37 Anonymkode: 504a8...d46
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #10 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er en jeg har kjent ganske lenge... vi fikk opp kontakten i 2020 igjen etter mange år, men han lever et litt tøffere liv enn meg. Han har seg en joint av og til og jeg har aldri prøvd. Han har kuttet ut det siste året. I 2020 hadde flere møter, av og til sex og intim kos men så ble det litt brått brutt. I helgen som var ville han se meg igjen etter at vi har snappet nå sammenhengende siden september... Jeg tok alt med en klype salt og tenkte han kun kanskje bare ville ha seg, som flere jeg har vært borti har gjort. Da jeg var der hadde vi sex men snakket om dype ting, som at han gjerne ville få seg kjæreste, men han ville ikke ødelegge mitt fine liv med 3 barn. Etter helgen som var har han gitt lyd fra seg hver dag. Han sender meg snap jevnlig gjennom dagen og ringte meg igår kveld. Vanskelig å lese menn men begynner han å gå litt følelser tro? Eller om han vil noe seriøst med meg? Har erfart at menn som kun vil ha ligg gir så og si ingen lyd etter møtet. Mulig han holder på meg fordi jeg har lært å ikke være needy etter et treff, jeg tok alt som det kom etter helgen. Anonymkode: 504a8...d46 Rasler litt i eggstokkene etter bad boy? Anonymkode: e5725...c60 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #11 Skrevet 31. januar 2024 Tøffere liv fordi han tar seg en joint av og til eller er det mer der? Fordi hvis det var benevnelsen på et tøft liv hadde jeg gjerne byttet ☺️☺️☺️ avhengig hva tøft liv er så ville jeg gitt han en sjanse. Virker jo som han er interessert, men det er jo kun hvis du er interessert også da. Dere kan jo også bare møtes å ha det trivelig, trenger jo ikke bli så seriøst med en gang. Bare nyt oppmerksomheten og selskapet. Anonymkode: 0d874...44e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #12 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rasler litt i eggstokkene etter bad boy? Anonymkode: e5725...c60 Nei den badboy tiden er over. Jeg er ferdig med barn igrunnen. Mulig han vil ha da😏 Anonymkode: 504a8...d46 1
Melus Skrevet 31. januar 2024 #13 Skrevet 31. januar 2024 Det virker som han har fått følelser, ja. Er dette en du kan tenke deg å bli sammen med? Hvis ikke bør du kanskje si det til han og avslutte det dere har, før han får enda mer følelser og ender opp såret.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #14 Skrevet 31. januar 2024 Hvorfor har du det så travelt? Du har møtt fyren en gang på 3-4 år, det er ikke sikkert han vet selv en gang om han har følelser. Anonymkode: 42a44...fe6 2
Hannah80 Skrevet 31. januar 2024 #15 Skrevet 31. januar 2024 Andro skrev (13 timer siden): Han trenger en trygg havn, men han er ikke en trygg havn. Du skal ikke bli så flattert over å få oppmerksomhet at du glemmer at du ikke skal ha en rusmisbruker inn i et hjem med tre barn. At noen er needy, forførende og ivrige sier egentlig lite. Han vil sjekke sin egen attraktivitet. Får han innpass så svever han mest sannsynlig videre til neste test. Rusmisbruker? Han tar seg en joint i ny og ne😉 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #16 Skrevet 31. januar 2024 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Rusmisbruker? Han tar seg en joint i ny og ne😉 Som er narkotika i Norge og mange andre land Anonymkode: e5610...b34 1 1
Hannah80 Skrevet 31. januar 2024 #17 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som er narkotika i Norge og mange andre land Anonymkode: e5610...b34 Joda. Men vi bruker ikke betegnelsen rusmisbruker når det er snakk om så lite. Det brukes når inntaket begynner å bli skadelig. 3
Andro Skrevet 31. januar 2024 #18 Skrevet 31. januar 2024 Hannah80 skrev (2 timer siden): Rusmisbruker? Han tar seg en joint i ny og ne😉 Definerer all bruk av illegale stoff som rusmisbruk. Dessuten så kjenner jeg alt for godt til hva uttalelsen "ny og ne" egentlig betyr for røykere. 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #19 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tøffere liv fordi han tar seg en joint av og til eller er det mer der? Fordi hvis det var benevnelsen på et tøft liv hadde jeg gjerne byttet ☺️☺️☺️ avhengig hva tøft liv er så ville jeg gitt han en sjanse. Virker jo som han er interessert, men det er jo kun hvis du er interessert også da. Dere kan jo også bare møtes å ha det trivelig, trenger jo ikke bli så seriøst med en gang. Bare nyt oppmerksomheten og selskapet. Anonymkode: 0d874...44e Han har nok gjort det hver dag tidligere. Men ikke annet enn joint/hasj. Jeg tror nok han kan være noe interessert ja, han spør ofte om å treffes nå. Igår ville han ringe meg og det samme skulle han ikveld. Håper han tenker å kvitte seg med det, å hva vet vi? Mulig han ser etter ei "ryddig" dame😄 Anonymkode: 504a8...d46
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #20 Skrevet 31. januar 2024 Melus skrev (9 timer siden): Det virker som han har fått følelser, ja. Er dette en du kan tenke deg å bli sammen med? Hvis ikke bør du kanskje si det til han og avslutte det dere har, før han får enda mer følelser og ender opp såret. Tror du han har det, basert på at han ringer meg og vil gå ut på tur? Kanskje litt lettere for han å få følelser i og med at han ikke henger rundt så mange personer, han er mye hjemme og har ikke det største nettverket. Anonymkode: 504a8...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå