Gjest Virvel Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Nå står det helt stille her. Kan noen fortelle meg hva den forrige singelen til Madrugada het, altså ikke den High Street-sangen, men den før? Og for Kent: Hvilke to singler var det som var før Kärleken ventar? Jeg blir gal av dette her, jeg har vridd hjernen i hele dag, og jeg kommer f*** ikke på det!
Ciara Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Hei der! Madrugada: Majesty Kent: Dom andra, den andre husker jeg ikke. Var det ikke disse, tro?
Ciara Skrevet 30. januar 2006 #4 Skrevet 30. januar 2006 Den andre Kent-sangen kan ikke ha vært Musik non stop fra albumet Hagnesta Hill?
Gjest Virvel Skrevet 30. januar 2006 #5 Skrevet 30. januar 2006 Hm, det er mulig... de to andre stemte i hvert fall!
Gjest Virvel Skrevet 30. januar 2006 #6 Skrevet 30. januar 2006 Nei vent, det var ikke Majesty jeg tenkte på... Hm. Da vet jeg ikke helt hva jeg tenkte på. Jeg hører sangen helt tydelig inni hodet mitt, men jeg husker ikke noe av teksten... Det er da Madrugada? Jo, det er det. Helt sikker. Kanskje det er en eldre sang... :senilsmiley:
Marililja Skrevet 30. januar 2006 #7 Skrevet 30. januar 2006 Søk på madrugada på Platekompaniet. Der får du høre korte klipp fra hver sang. Personlig er jeg kjempglad i sangene på det første albumet; Industrial Silence.
Gjest Virvel Skrevet 31. januar 2006 #8 Skrevet 31. januar 2006 Ja, jeg var inne der i går, men da fikk jeg ikke spilt av lydklippene. Får prøve igjen. Var også inne på den offisielle siden til Madrugada, men sangtitlene sa meg i grunnen ikke så mye (jeg ble plutselig litt forvirret... tror egentlig det er to forskjellige sanger jeg tenker på, og som jeg har blandet sammen ), så jeg får nok bare prøve å laste ned noen av dem og se om det høres kjent ut. Takk likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå