AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 Jeg kler barnet i ullundertøy i barnehagen, men det koker når jeg henter. Lurer på om ull blir for varmt for han. Er to år. Hva bruker dere andre på barna som blir for varme i ull? Samme med cherrox, barnet blir skikkelig klamt og varmt med ullsokker og klamt og fuktig med bomull. Hvaslags støvler bruker dere eller type sokker i? Anonymkode: 0f800...6ca
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Det er jo ikke akkurat så kaldt her på østlandet nå (om det er her du bor). Mine har aldri brukt cherrox -har bare blitt klamt og sure føtter av det.. Bruker vanlige klær, uten noe ull under. Også har de når det er veldig vått på vinteren brukt bisgaardstøvler med ullfor, de har ikke blitt like klamme. Anonymkode: 9c710...a70
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Helt vanlig innetøy, og gode høstsko, evt vintersko som ikke har en cm sau på innsiden. Hun ble mindre klam i Dockboots/neoprenstøvler enn i Cherrox/forede gummistøvler, men skikkelige sko var det aller beste på tørt føre. Anonymkode: 466da...f16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå