AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #1 Skrevet 30. januar 2024 I det siste har jeg lagt merke til at jeg får små stikk i kroppen, over alt, det kan være i armen, bein, fingre, overarmen, kne… Vanskelig å forklare, men blir til at det kommer sånne stikk aktig vondt i noen sekunder, så går det over, finner ikke bedre ord for å forklare. Kan det være noe mangel på vitaminer eller noe? Sist gang tok jeg blodprøve for vitaminer i oktober 2022. Anonymkode: ab1fd...5ce
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #2 Skrevet 30. januar 2024 Har du angst? Hadde mye av dette i min verste angstperiode. Kan også komme av anspenthet. Anonymkode: b1d5c...c03
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #3 Skrevet 30. januar 2024 Rart du ikke har hatt det før? Har stikk i øye,tarmen, hjertet,lunger.tær.... - hele kroppen i over 50 år. Vil regne med det er normalt. Men er du 90.og ikke opplevd det før,så oppsøk lege. Anonymkode: 5faef...600
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #4 Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Rart du ikke har hatt det før? Har stikk i øye,tarmen, hjertet,lunger.tær.... - hele kroppen i over 50 år. Vil regne med det er normalt. Men er du 90.og ikke opplevd det før,så oppsøk lege. Anonymkode: 5faef...600 Hæ? Nei, det er ikkje normalt. Trur du bør få deg ein legetime, AB ❤️ Anonymkode: 516a1...b65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå