Gå til innhold

kropp sier fra han ikke er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om hva det kommer av at jeg får mye plager med underlivet etter samleie med partner? Noen mener det kommer av at den sier ifra om at «han ikke er bra.» Får blant annet sopp, kløe og bartholinitt.. 

Anonymkode: d6047...25e

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det går seg til ved hyppig samleie, når kroppen har blitt vandt til hans pH 😊

Anonymkode: 6dd1a...b7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Min erfaring er at det går seg til ved hyppig samleie, når kroppen har blitt vandt til hans pH 😊

Anonymkode: 6dd1a...b7e

Har hatt hyppig samleie i flere måneder nå.. Hehe..

Skrevet (endret)

Jeg ville mistenkt at det har noe med urenslighet å gjøre. Be han vaske seg før dere har sex. Trekk gjerne tilbake forhuden og sjekk forholdene der.

Endret av Cor Cubiculum
Skrevet

Jeg tror mer på at det er noe fysisk (f.eks. sopp, tørrhet i huden eller pH-verdi) enn at kroppen din vet noe du ikke vet. 

Skrevet

Helt normalt å reagere på enkelte peniser... bruk multigyn actigel 2i1 forebyggende etter hvert samleie

Anonymkode: 5676c...fda

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, lurer på om hva det kommer av at jeg får mye plager med underlivet etter samleie med partner? Noen mener det kommer av at den sier ifra om at «han ikke er bra.» Får blant annet sopp, kløe og bartholinitt.. 

Dette har stemt for meg!!

De jeg har fått mye ‘’greier’’ med underlivet etter sex med, har ikke vært bra for meg🙈

Sier ikke de har vært dårlige menn, men de har ikke vært bra for meg bare

Anonymkode: 40c15...762

Skrevet

Om det stemmer så har jeg iaf. aldri vært bra for noen...  Om jeg skal gjette - så har dere vel sex ganske så hyppig, og han skyter sjøfarere sine rett i deg? Sæd kan ødelegge et vært inneklima om det blir for mye pulings (spess mtp. sopp). Det er jo mer eller mindre "antibak"...  Bare en tanke, altså...  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...