AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Hei, lurer på om noen kan komme med erfaringer. Jeg ble sterilisert for 4 år siden etter gravididet fordi jeg tenkte jeg ikke ville ha flere barn og jeg uansett måtte fjerne eggledere av helsemessige årsaker. Nå har jeg begynt å lure på om det kanskje var et dumt valg. Noen som vet hvordan prosessen er om man ønsker å bli gravid etter sterilisering? Anonymkode: b65b8...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Så lenge du har eggstokker og livmor er ivf et alternativ Anonymkode: 5ee03...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Ivf er en mulighet. Anonymkode: ee892...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Ivf er en mulighet. Men her spiller alder og div andre faktorer inn på hvor enkel de prosessen potensielt vil kunne være. Anonymkode: 4d9a5...edf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar Jeg steriliserte meg da jeg ble enslig. Traff en mann uten barn etter noen år. Vi prøvde ivf et par ganger uten at det gikk, jeg ble overstimulert begge gangene. Vi tok det gjennom det private, da ventetiden i det offentlige var lang og jeg ikke akkurat ble yngre. Men ville sjekket begge alternativene og gått for det som passet best. (Jeg gjennomgikk etterhvert refertelisering og har fått flere barn siden da. Men hvis du har fjernet begge eggledere helt er vel ikke refertelisering et alternativ.) Anonymkode: af8e7...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå